Tak jsem asi dojezdil
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Tak jsem asi dojezdil
zkus sundat olejovou vanu jestli nemas zanesenej saci kos ve vane, musel se vyndat nepomohl ani dvakrat delanej vyplach motoru.
Hyundai Santa fe 2.2crdi 2007
- Reklama
Re: Tak jsem asi dojezdil
Ak mas moznost, urob presne to, co radi Vlastimil, vypusti olej, zhod vanu a pozri saci kos, ak je zaneseny, to bol problem, vycisti. Vo vani pozri, ci tam nemas kovove piliny, mozno neuvidis okom, ale zotri olej z vane prstom a medzi prstami zisti, ci je v oleji nieco. Az potom startuj, tym neurobis vacsiu skodu. Palivo s tlakom oleja priamo nesuvisi, zameral si sa na palivo ale problem s tlakom oleja podla poslednych tvojich prispevkov neriesis.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Tak jsem asi dojezdil
Súhlasim sagen,sundáním vany nic nezkazí,je to pár šroubů a bude mít jistotu,zkontroluje co je na dně a hlavně ten koš,pak bych teprv pokračoval.
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: Tak jsem asi dojezdil
dobre. diky za informaci. urcite udelam i tohle.vlastimil píše:zkus sundat olejovou vanu jestli nemas zanesenej saci kos ve vane, musel se vyndat nepomohl ani dvakrat delanej vyplach motoru.
Nesnasim blbce a neustupne idioty. Chytraky, vseznalky, cenzuru, vyssi moc, med a prazdnou penezenku. Vive la France
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
Re: Tak jsem asi dojezdil
kazdopadne dekuju vsem za rady a podporu. je fakt ze ted resim jak dostat auto domu a pak nez na neco sahnu, tak si jeste jednou vsechno projdu co jste mi tu napsali. nic neuspecham uz ve vlastnim zajmu. jeste jednou vam dekuju
Nesnasim blbce a neustupne idioty. Chytraky, vseznalky, cenzuru, vyssi moc, med a prazdnou penezenku. Vive la France
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
Re: Tak jsem asi dojezdil
mas pravdu. nejsem mechanik a nektere veci mi dochazeji pozdeji. dekuju urcite udelam i tohle. ahojsagen píše:Ak mas moznost, urob presne to, co radi Vlastimil, vypusti olej, zhod vanu a pozri saci kos, ak je zaneseny, to bol problem, vycisti. Vo vani pozri, ci tam nemas kovove piliny, mozno neuvidis okom, ale zotri olej z vane prstom a medzi prstami zisti, ci je v oleji nieco. Az potom startuj, tym neurobis vacsiu skodu. Palivo s tlakom oleja priamo nesuvisi, zameral si sa na palivo ale problem s tlakom oleja podla poslednych tvojich prispevkov neriesis.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nesnasim blbce a neustupne idioty. Chytraky, vseznalky, cenzuru, vyssi moc, med a prazdnou penezenku. Vive la France
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: Tak jsem asi dojezdil
Vidím že nejsi v ČR,, ziješ venku a tam se takové věci počitají jinak,, nemá cenu natáčet nějaká videa,,z toho ti nikdo nic neřekne,,a ještě víc to můžeš dok...it!! Najdi mechanika co sundá vanu,, je nutné sundat a zkontrolovat lágry(kluzná ložiska),, je možné že je chycená jen jedno či dvě ojniční ložiska,,nebo na klice,, pokud je to málo ,, lágry se dají vyměnit a klika zaleštit 2000 papírem v oleji,,pístům nemusí být nic,, pokud si nejel daleko,,a zastavil jsi to brzy,, pravděpodobně je to jen spodek.Samo že je to pakárna motor musí stejně ven,, nevím jak je to ted ve Francii,,ale pred x lety jsme jezdili do Pařiže pro Favority,, v Saint Denis nam na peugeotu klekla prevodovka,,borec černoch co opravolal svoje auto na ulici,,rekl bych GO motoruRocles píše:To je fakt dobry napad, ale ja mam uz fakt strach auto startovat. Udelame to jinak. Ja na aute udelam celkovou vymenu oleje, filtru, nafty atd. a pak az nastartuju. Pokud bude vsechno v poradku tak hura a kdyz to bude delat porad , tak udelam video. To nebude problem. Ted uz bych to neriskoval.Karamusa píše:Prosimtě zkus nahrát 2 krátké videa od 10-20s. 1, jak nastartuješ z kabiny při zavřených dveřích a 2, at ti to někdo natočí od motoru (zvedla kapota...) Vemu to doprace a třeba nas něco napadne.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sono sempre moderato critico!!
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Tak jsem asi dojezdil
Giovany1971,má pravdu chlapec
,kdysi jsem to udělal na volkswagnu 1,3,jedna šála chycená,ani sem to nevyndaval ven,ale chce to na hever,zespoda otevřít,vyleštit chycené místo a vyměnit šálu,já tenkrát vyměnil všechny,nalítal jsem ještě dvěstě tisíc a prodal,auto jezdí dodnes a nebere olej,od výměny do výměny a už má ccačtyřista najeto
,je to taková lidová oprava,chytrolíni ti řeknou že je to prasárna,ale funguje to ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: Tak jsem asi dojezdil
no tak jsem vypustil olej. momentalne nemuzu vlozit fotky, ale v oleji se na hladine dela hodne bublinek. asi to bude ta voda. netusim jestli je to normalni nebo jo. dale jsem olej prefiltroval pres hadru a na hadre mam kovove kousky. pripada mi to jako měď. neni toho moc ale je tam. tak a tady asi konci sranda ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Nesnasim blbce a neustupne idioty. Chytraky, vseznalky, cenzuru, vyssi moc, med a prazdnou penezenku. Vive la France
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
Re: Tak jsem asi dojezdil
Skus este, ci su kusky magneticke -ci drzia na magnete. Ak nedrzia, mas stastie a su to loziska, ak mas velke stastie tak z ulozenia klukovky. Zospodu je pod klukovkou este blok s vyvazovacimi hriadelmi, myslim, ze aj tie su ulozene v klznych loziskach. Vodu pozri v expanznej nadrzke, v studenom stave byva na ryske min alebo tesne nad nou, neviem, kolko si nalial pri vymene, ale takto to staci. Ak mas pod min, tak niekde unika. ? Ak by sla do oleja, mal by ti pribudnut, pisal si ale, ze bol pod minimom na ryske .
Naposledy upravil(a) sagen dne 12 bře 2014, 18:40, celkem upraveno 1 x.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Re: Tak jsem asi dojezdil
sagen píše:Skus este, ci su kusky magneticke -ci drzia na magnete. Ak nedrzia, mas stastie a su to loziska, ak mas velke stastie tak z ulozenia klukovky. Zospodu je pod klukovkou este blok s vyvazovacimi hriadelmi, myslim, ze aj tie su ulozene v klznych loziskach
nemam vubec radost. vzal jsem jeden kousek a maly magnet. v prvni chvili se mi zdalo ze neni magneticky ale je. takze nejake testy s vymenou oleje , filtru atd. asi nemaji smysl.
Nesnasim blbce a neustupne idioty. Chytraky, vseznalky, cenzuru, vyssi moc, med a prazdnou penezenku. Vive la France
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
Re: Tak jsem asi dojezdil
Ak su magneticke, tak blok, piesty alebo zapecene kruzky, pockaj este na dalsie rady, ale podla mna budes musiet rozobrat motor a menit to, co som pisal vyssie.
Pozri este filtracnu vlozku olejoveho filtra, kolko pilin je na nej.
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Tak jsem asi dojezdil
Jak jsou ty kousky veliké?Pokud jich není mnoho a jsou,já nevím,miniaturní,nic to neznamená,olejové čerpadlo je zubové,v motoru je spousty pohyblivých dílů,z každého sem tam něco odpadne a nedostane se do filtru,proto se některé výpustní šrouby dělají magnetické,aby se toto u nich shlukovalo,je to normální.Bublinky na oleji,to je normální,při vypouštění to vždy lehce pění,kdyby tam byla voda tak je to světle hnědý ušlehaný krém.Jestli na to máš čas a nechvátáš,tak sundej tu vanu a odkryj ložiska kliky,na to už ale ty budeš potřebovat asi odborníka,zpět se to musí utahovat momentovým klíčem a musíš vědět utahovací moment.
Držim palce![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
klikový hřídel vidíš,takto je vyndaný z bloku,ty to uvidíš jen ze spod.Ty půlměsíce jsou kompozitní kluzná ložiska,za ty je to uloženo v bloku.Přes ten půlměsíc je utažená taková podkova správným utahovacím momentem.Když je to lehce přidřené,tak v tom půlměsíci jsou hluboké rýhy a vydřený materiál je nalepený(nadřený) na klice.Půlměsíce jdou vyměnit aniž by jsi vyndaval kliku ven z motoru.Ten materiál co zůstal nalepený(nadřený) na klice se odbrousí brusným páskem(brus 500-1000zrnitost a mazat s olejem,ne na sucho) a půlměsíce(šály) se dají nové,když to dobře uděláš,máš vyhráno.Horší varianta je,když se šály protočí a sednou na sebe,to už potom motor ale bouchá šíleným způsobem a je to na výměnu kliky,protože je ohnutá,někdy je i vydřený blok,takže výměna celého motoru.Upfff.... ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Držim palce
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: Tak jsem asi dojezdil
Nesnasim blbce a neustupne idioty. Chytraky, vseznalky, cenzuru, vyssi moc, med a prazdnou penezenku. Vive la France
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
HYUNDAI Tucson 2020 1.6 CRDi 136 HTRAC DCT-7 - N Line - 0.000km +
HYUNDAI Santa Fe 2006 2.2 CRDi Automat 110kw 2WD - 180.000km +
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Tak jsem asi dojezdil
Ten olej vypadá normálně,ale to v tom hadru vypadá jako šlupičky,jestli to jsou šlupičky tak to bude z lágrů,ted jde o to jestli klika nebo nějaká ojnice,a pak jestli to má ten vyvažovací hřídel,někde bude líznutej lágr.Určitě se vyplatí ten spodek rozebrat,aspon můj názor.Jestli to je jen tohle množství tak uděláš jen ty šály,ještě rozkuchej ten filtr,kolik je toho ve filtru a pak uvidíš ![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG