Stránka 4 z 6
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 13 črc 2016, 09:20
od ulthar
Pridam par postrehu:
- proc kupovat 80kw auto a pak to chipovat na 100kw? Pokud je rozdil v porizovaci cene treba 30tis a jedine co je jinak je ridici jednotka, tak proc utracet 30tis, kdyz to muzu mit do 10tis.
- dalsi vec proc chip: koupil jsem si 99kw motor, proste proto, ze silnejsi do daneho auta nedelaji a chci vetsi vykon. Jedina moznost je chip.
- taktovani CPU. Pokud si kupuju masinu s tim, ze to chci taktovat, tak si koupim vhodne komponenty. Pokud si koupim auto s tim, ze ho chci chipovat, tak si taky koupim auto, u ktereho ma vyrobce velke rezervy. A stejne jak se da chipovat motor, ktery pro to neni idealni, tak se da chipovat obyc. CPU, kde jak samotny CPU, tak deska na to nejsou uplne vhodne.
- k spaleni CPU. Jeste jsem nevidel, ze by nekdo spalil CPU pokud to nebylo umyslne. Pokud to u CPU prezenes s napetim, nasobicem nebo frekvenci, tak ten CPU bude nestabilni a bude zamrzat, ale nespalis ho. A pokud nejsi totalni ocas, co nema nastavenou teplotni ochranu, tak ho fakt nespalis...
- spalit zdroj zvysenym odberem?
Zdoj ma nejakou maximalni wattaz na vystupu a vic proste neda. Pokud to bude nejaky smejd, tak to napeti bude nestabilni, bude kolisat a bude to delat bordel, ale spalit ho? To bys musel vrazit sroubovak do ventaku ... a nebo mit smulu na fakt vadny kus.
That's my 2cents
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 13 črc 2016, 09:58
od only_one
srovnávat taktování procesoru a čipování auta
zřejmě slušný oddíl
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 14 črc 2016, 16:55
od copper5252
http://www.fedorauto.cz/optimalizace-vykonu
muže mi tedy někdo odpovědět jde tohle dát na motor 1.6 88kw cvvt (mpi) ?
pokud už to někdo psal tak sjem přehlidl
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 15 črc 2016, 07:56
od only_one
na tvuj dotaz - ano jde...
ale jinak se musím smát... protože, pokud od tohoto kouzelného zařízení čekáš zázraky nebo vůbec nějaké zlepšení, pak jsi naivní...
jen z othoto posisu musí průměrně uvažující člověk lézt po zdi hrůzou
optimalizace výkonu snižuje spotřebu
optimalizace výkonu nezvyšuje kouřivost
jednoduchá montáž/demontáž
vyspělá ochrana motoru -> ochrana čím??
vynikající německá kvalita -> HAHA čína jak vyšitá
certifikáty CE a E13
digitální systém - super
nastavitelný a jemně laditelný -> tenhle bod je vyslověně baví - uplně vidím ty potenciometry jak tam někdo šroubováčkem ladí hodnoty
vynikají poměr cena/kvalita
jednoduše nekonečný zážitek! -> to rozhodně
no a když tě nezastaví tohle, tak pak snad nemusí člověk být fyzik aby ze základní školy tušil v jakých jednotkách se uvádí výkon a odjakživa to bylo kW a postaru hp.. jednotku LE jsem tedy já osobně nikdy neviděl. Když už chci chytit kavku, tak bych to měl mít alespoň profesionálně přeložené.
Továrenská / optimalizovaná hodnota Nárust Spotřeba
Audi A4
2,0 CRTDI
140 LE / 164 LE
+ 24 LE
Jakákoliv úprava zrovna CVVT motoru bez skutečně rozumného setupu ostatních komponent jsou vyhozený peníze a můžeš si tím i koupit vstupenku k vysypanýmu katu přes bohatší směs.
Vtipné u těhle krabiček je jejich úžasná možnost totálně degradovat všechny stupně ochrany motoru na úrovni oblbnutí stechiometrického poměru, oblbnutí dat z lambda sond... neb jediné, co tyhle kabice dovedou, je změnit dobu vstřiku, případně čas časování.. JENŽE původní jednotka není blbá, takže bohatší směs ti začně korigovat lambda podle původní mapy což může vést až rozsvícení milouše ... Takže jejich prohlášení o ochraně motoru je hodně hardcorové, pokud to myslí vážně.
No a pokud ani toto vysvetlení tě nepřesvědčí, pak už ti není pomoci
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 18 črc 2016, 18:34
od copper5252
Ano máš pravdu , ja taky to nechci montovat ale zajímalo mně jestli to jde na motory 1.6 CVVT 88kw ? to si mi nenapsal
nebo jsem slepej
A jen tak na okraj pokud máš OBD diagnsotiku dej si na notu / mobilu at ti to ukazuje graf obou lambda sond a pak sešlápni plyn přez první zarážku . a nebudeš se stačít divit co uvidíš , lambdy se bloknou na hodnotě 0.7 voltu obě
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 19 črc 2016, 10:03
od only_one
samozřejmě že to připojit jde v podstatě na cokoliv. Takže i na CVVT.
Ano okamžité hodnoty bez problému, ale dlouhodobě by to znamenalo jednoznačně vadu řízení motoru.
Já rozhodně nedoporučuju s tímhle laborovat. Především proto, že pouze mapou se u atmosféry ty koně prostě nenaženou
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 20 črc 2016, 06:45
od copper5252
Tak ono na zmněně mapy neco bude jelikož ten samy motor se montuje do IX20 1.6 cvvt ale má psaných 92 kw pokud se nepletu , a silně pochybuji že Hu bude dělat jiny motor kvuly 4 Kw navíc
navíc jak se tu už někde psalo vyrobce dělá všechny motory z výkonovou rezervou
mně defakto nejde o zvýšení výkonu ale vyřešeni nelinearního tahu motoru , prostě motor nejde plynule do otaček za jízdy jako by "houpe"
když jsem zištoval chip mapy motoru tak mi bylo řečeno že tohle ani chip nevyřeší že bych potřeboval downgrade SW řj
jelikož tyhle problemy mi začaly po prvni garančce !
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 20 črc 2016, 07:17
od only_one
motor jakožto blok s hlavou může být stejný, ale výkon se dá upravit restriktorem v sání, změnou délky výfuku atd.. změny výkonu jsou patrné i při změně jednotlivých emisních norem, když na sebe auto nabaluje další eko featchury..
LIneránost nebo nelienárnost se těžko dá posoudit, musel bys zajet na brzdu a nechat si vykreslit graf, aby se dalo z toho něco vykoukat a jakákoliv změna řízení motoru musí začínat na uplně stejném místě a tedy na motorové brzdě
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 20 črc 2016, 07:40
od copper5252
tak to je mi jasné
z tou brzdou . dneska tam jedu
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 20 črc 2016, 22:16
od kecka
Tak jak si dopadl ?? U koho jsi byl na brzdu..? Ukaž graf...
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 04 srp 2016, 14:56
od zdeminem
taky by mě zajímal graf z brzdy, sám jsem na ní nebyl a RaceChip už vyzkoušený mám cca 3000Km, na nějaké dalekosáhlé závěry to ale samozřejmě není, proto bych rád viděl nějaký papír ke srovnání.
Přímo k mému motoru to má přidat hromadu výkonu i krouťáku, jenže já to zkouším ne kvůli tomuhle, ale kvůli spotřebě.
Pokud je odpojený, tak zjistitelný na diagnostice NENÍ, (je to další neověřený blud od copper5252), montáž zabere i úplnému laikovi cca 2-3 minuty, demontáž a vrácení do původního stavu stejný čas.
Jestli na brzdu pojedu já, tak sem screeny dám.
Ale asi to nechám nějak těsně po servisce, takže buď koncem tohoto roku, nebo začátkem příštího...
EDIT: tak ne 3000km, ale asi 5500km, koukal jsem se schválně na srovnání datumu montáže a tankování...
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 24 srp 2016, 21:57
od kecka
copper5252 píše:tak to je mi jasné
z tou brzdou . dneska tam jedu
Kde je graf ???
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 25 srp 2016, 04:43
od copper5252
graf bude jen ho musím vyfotit a dat sem
omlouvám se zapomněl jsem
To zdeminem : jaky blud ?
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 25 srp 2016, 08:30
od milan74ma
drastys píše:zrovna včera jsem se o něčem takovém bavil s jedním známým, říkal že to Kia prodávala normálně v salóně, tak jsme zjišťovali a prý už to nemají, bylo to hned pryč ...
No mne to Kia pred 7-timi rokmi predala nieco podobne na ceeda. Cca po 15.000 km odislo kompletne turbo. Este ze sa zachovali solidne a vymenili mi to oni na ich naklady. Zistilo sa v ZA - tam to totiz islo na testovanie aj s autom vtedy - ze to bolo presne koli tejto sracicke. A to servis poslal moje auto do ZA uz po odmontovani tohto zariadenia. A nebol som sam. A potom to stiahli z ponuky pokial viem. Proste toto niesu su tovarne tuningy typu Subaru - Ecutec, Mitsubishi - Rallitronic, atd.
Re: RACECHIP pridavny tuningbox
Napsal: 01 říj 2016, 09:34
od kecka
copper5252 píše:graf bude jen ho musím vyfotit a dat sem
omlouvám se zapomněl jsem
To zdeminem : jaky blud ?
Grafík ??