Stránka 4 z 15
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 21 pro 2014, 13:22
od georga
No mě by docela zajímalo, proč zmizel 1.6GDI. Buď se prostě nevešel do nabídky, protože více typů motorů=větší náklady. Nebo se moc nesvědčil, což se mi nezdá, protože KIA ho nabízí i pro rok 2015 (ale zase nenabízí 1.6CVVT). Skoro to vypadá, jako by si Hyundai nechala jen 1.6 CVVT a KIA jen 1.6 GDI
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 21 pro 2014, 14:13
od Martin CVVT
Třeba náj ne čeká brzký nástup 1,4 T-GDI či 1,0 T-GDI .... Skoda. 1,6 GDI je úžasný. Jsem rád, že jsem ho ještě stihnul
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 21 pro 2014, 15:04
od kitrab
Počkej si na oficiální nabídku pro ČR, včetně cen. Turbo ohlášeno, je otázka, kdy bude v nabídce a jaké budou ceny.
Obecně se dá předpokládat nedůvěra k turbu u H jako novince, která není vyzkoušena.
Problémy jiných značek má hodně lidí nejem v paměti, ale i na bankovních účtech se znamékem "-"
.
GDI max. povedený motor, rozhodně z důvodu neúspěchu nebo poruchovosti to nebude.
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 21 pro 2014, 16:57
od Mirus30
Jak jste přišli na to, že GDI mizí z nabídky?
"V nabídce motorizací vystřídal starší benzinovou čtrnáctistovku Gamma s výkonem 74 kW (100 k) novější čtyřválec Kappa. Výkon zůstal stejný, ale novinka je lehčí, úspornější a produkuje méně emisí. Naftovou šestnáctistovku a benzinový čtyřválec 1.6 GDI můžete taktéž spojit se sedmistupňovou automatickou převodovkou."
to je výtah z jednoho článku o faceliftu i30....
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 21 pro 2014, 16:59
od kitrab
Vida tak zůstává
jen dobře, ještě někde je svět v pořádku.
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 21 pro 2014, 17:01
od Mirus30
Moje řeč, já tomu motoru věřím, doufám že bude spolehlivý tak jak očekávám...
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 22 pro 2014, 09:52
od Axel.Foley
kitrab: Svět je v pořádku v Globusu
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 22 pro 2014, 12:12
od georga
Mirus30 píše:Jak jste přišli na to, že GDI mizí z nabídky?
"V nabídce motorizací vystřídal starší benzinovou čtrnáctistovku Gamma s výkonem 74 kW (100 k) novější čtyřválec Kappa. Výkon zůstal stejný, ale novinka je lehčí, úspornější a produkuje méně emisí. Naftovou šestnáctistovku a benzinový čtyřválec 1.6 GDI můžete taktéž spojit se sedmistupňovou automatickou převodovkou."
to je výtah z jednoho článku o faceliftu i30....
V jakém článku? Ve všech co jsem četl se píše, že z benzínových motorů se bude nabízet 1.4 100k a 1.6 120k.
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 22 pro 2014, 18:54
od Mirus30
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 25 pro 2014, 13:37
od LubosH1
V com je GDI taky uzasny? Vykon papierovo vyborny, v reale priemerny, spotreba pomerne vysoka. Jazdim za 7,5 bez toho, aby som mu nejako extra nakladal.
Na to turbo som celkom zvedavy. Aj ked - ak ma byt papierova spotreba 7,3 , tak realna bude asi 9, co je na 1,6 s podpriemernym vykonom privela.
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 25 pro 2014, 14:29
od Martin CVVT
Tak pokud běžne jezdíš s dieselovou 2.2, tak te GDi urcite neosloví tak,jako nás, co jej používáme denne. Ale jakmile si na něj zvyknes, tak ho budeš milovat. Mel jsem předchozí i30 s 1,4 - super motor (slusny výkon, výborný spotřeba nezávisle na stylu jizdy, ale GDI je proti němu jina galaxie. Hlavě co do pružnosti
Táta má mondeo 2.2 v naftě a ver, že to je 100 x větší zážitek z jízdy, ale vždycky se pak rad vrátím do GDi a uzivam si ten charakter atmosféry. Škoda,že se od nich rychle upousti a do všeho se rvou turba....
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 25 pro 2014, 14:54
od LubosH1
Ja to GDI porovnavam napr. s 1.6 od Toyoty v Aurise. Ten toyotacky motor mi pripadal zivsi, sportovejsi, s lepsim zvukom. Ja netvrdim, ze tem GDI je zly, ale nevidim na nom nic uzasne. A hlavne ma na nom zaraza spotreba.
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 25 pro 2014, 15:15
od rskedar
GDI je luxusni volba pro lidi, kteri jeste nezapomenuli radit. Kdo si s autem neumi pohrat, tak se mu i 170kw diesel bude zdat liny... Neni to zadna vykonova hitparada, ale pokud clovek prizpusobi sebe autu tak to funguje. Holt neni to pro lenochy-chce to trochu premyslet a GDI vam udela radost.
Mrknete kolem sebe, uz temer kazde auto ma min 100kw, vse je jen o tom jaky tam mate kvalt a kdo driv prida
Lidi jsou lini podrazovat a boji se motor vytocit, zajimave ze i s mou starsi Fiestou (51kw) jsem nebyl nikdy brdza provozu a nikdy jsem nemel problém nekoho predjet. Obzvlast koncernisty si vychutnam na ceste POKAZDE
!
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 25 pro 2014, 15:23
od Mirus30
LubosH1 píše:V com je GDI taky uzasny? Vykon papierovo vyborny, v reale priemerny, spotreba pomerne vysoka. Jazdim za 7,5 bez toho, aby som mu nejako extra nakladal.
Na to turbo som celkom zvedavy. Aj ked - ak ma byt papierova spotreba 7,3 , tak realna bude asi 9, co je na 1,6 s podpriemernym vykonom privela.
Pokud pominu jeho charakteristiku ktera je plne dle meho gusta, tak vykon pokud ho umis pouzit neni jen na papire, prumernou 1,6kou bych nazval stokonovy MPI v Octavii. Spotreba je paradni v tom, ze pokud na to mas naladu (ja NE) a profil trasy tak umi byt hodne usporny viz uzivatel Deegr, jenze kouzlo je v tom, ze pokud tomu zacnes slapat na krk tak se ta spotreba nehne o buhvi kolik nahoru.
Ja jezdim bezne za osm, nemam jak udelat lepsi spotrebu (kratky trasy, mesto) ale pokud zacnu jezdit ostre tak se nikdy nedostanu pres deset prumer.
Re: Nová i30 facelift
Napsal: 25 pro 2014, 16:18
od Axel.Foley
Sice trochu off topic, ale, jak píše Martin CVVT, už i "stará" 1,4 v první generaci i30 má své kouzlo, stačí nebát se podřadit
A řadit možná trochu častěji. Ano, je to o zvyku, po přesednutí z forďáckého Zetecu se mi tenhle motor taky zdal líný, teď si ho ale vychutnávám. Snad budu ještě mít možnost povozit se s atmosférickou GDI...