JA:
Dobrý den,
chtěl bych se objednat na záruční servis.
model: i30 HB 2013 1.4CVVT
před cca ani ne měsícem u Vás měněn motor v rámci záruky, historie automobilu tudíž u Vás již je.
aktuální závada: nefunkční vyhřívání volantu, i po 50km jízdy v kuse se volant "ohřeje" na mírně vlažnou teplotu, při jízdě do 10km začíná na konci jízdy teprve mírně ohřívat, dříve naprosto bezproblému po 2min. zapnutého vyhřívání jsem vyhřívání vypínal jelikož byl volant horký.
Dále bych se chtěl domluvit na termínu návštěvy, jelikož potřebuji být stále mobilní a zbytečně nepotřebuji půjčovat náhradní vůz, je možnost se ve stanovený domluvený den zastavit někdy během ranní otevírací doby, že by se okamžitě provedla kontrola a byla provedena oprava / objednání nového volantu?
Děkuji.
SERVISAK:
Pane xxx, než se budeme domlouvat dále, zkuste prosím prověřit, jestli máte vyhřívání fyzicky zapnuté. Systém totiž funguje tak, cca 8x se vyhřívání zapne automaticky a potom se odpojí a musí se zase manuálně zapnout. Tento cyklus se opakuje.
V případě že je systém zapnutý a přesto to podle vás málo hřeje, musíme provést měření teploty a srovnat ji s jiným vozem stejné výbavy. Bude tedy potřeba vozidlo přistavit v ranních hodinách a nechat zde aby se znovu vychladilo a provedlo se srovnání teploty.
Nelze to tedy provést na počkání.
Náhradní vozidlo Vám můžeme zapůjčit, ale v současné době máme vozový park plně vytížený. Termín bychom museli najít podle možnosti náhradního vozidla.
JA:
Dobrý den,
ano vyhřívání je zapnuté (svítí oranžová kontrolka), pocitově je lokálně na několika místech po zapnutí cítit mírné ohřívání, ale je to tak možná ani ne z 1/10 jak topilo doteď, zkoušel jsem i u našich firemních i30 (3ks) a všechny topí okamžitě bez problému, dokonce když jsem měl zapůjčenou od Vás jako náhradní ix35 před cca měsícem, tak též byl volant okamžitě horký, tzn. určitě to není pouze můj pocitový vjem.
Pokud je tedy nutné u Vás vůz ponechat prosím o návrh volných termínů pro náhradní vůz.
Děkuji.
SERVISAK:
Pane xxx, pokud je to tak jak říkáte, přistoupíme tedy rovnou k výměně obruče volantu. Jen bych potřeboval vědět pro objednání, jestli máte černé nebo červené šití.
JA:
Nikde žádnou červenou nepozoruji, takže předpokládám, že je černý, pro jistotu jsem i vyfotil a zasílám v příloze, pro bližší dohledání ještě zasílám VIN vozu: xxx
Děkuji.
SERVISAK:
Volant jsem objednal. Po dodání si domluvíme termín výměny.
_____________________________________________________________________
zaverem, ne vymyslim si, ze mi nefunguje vyhrivani volantu pro srandu kralikum protoze me to strasne naplnuje vecne jezdit do servisu a mrhat takhle casem
P.S. jeste ze mam kolem sebe dost i30tek na kterych muzu testovat moje zavady