Stránka 4 z 6
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 31 led 2015, 18:06
od vorlajz
Msifo... Jaky mad nick na skodaforu?
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 08 bře 2015, 13:51
od msifa
Tak jsem měl dnes s i30 premiéru v automyčce a zbavil i30 špíny.
Auto je zase jako nové.
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 08 bře 2015, 14:55
od vorlajz
super!!!
vypadá parádně ten satin...
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 09 bře 2015, 00:24
od don.fernando
je to prostě bomba barva
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 09 bře 2015, 07:11
od vorlajz
Hned na 2. Miste za cash Brown
Napsal: 25 bře 2015, 17:14
od darosh
Hezka barva. Na me zbyla už jen modrá
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 16 dub 2015, 09:25
od msifa
Zdravím, a po delší době opět něco písnu.
Protože na mém pracovním stroji začala chrastit převodovka a dvojku řadím občas přes zuby, a jediná spolehlivá oprava je výměna nebo repase převodovky – což je finančně kolem 50 tis, padlo rozhodnutí, že auto se opravovat nebude a dá se pryč.
Můj chlebodárce je bohužel ve fázi šetření a investicí do technologií a proto mi dal finanční limit na nové auto 300 tis bez DPH, s podmínkou, že to musí být Škoda.
Druhou navrženou možností je, že bych využíval soukromé auto pro firmu. A nyní se rozhoduji, jestli do toho půjdu nebo ne. I30 jsem kupoval s výhledem nájezdu cca 10 tis. km za rok. Nyní by byla postavena před úkol nájezdu 50 – 60 tis. km, s plným kufrem vybavení s jízdami do zašpiněného prostření (doly, elektrárny, těžký průmysl…).
Na jednu stranu se trošku bojím toho, že si takové pěkné auto brzo zlikviduji….
Na druhou stranu bych měl možnost porovnání a odzkoušení co I30 vydrží při stejných podmínkách jako současná koncernová Octavia.
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 16 dub 2015, 09:34
od Dalin
Své by jsem bez patřičné kompenzace určitě neničil. Ten limit je z bídou na Rapida, tedy když můžeš jen do Škodovky. Když už Rapid, tak by jsem počkal do května na nové TSI bez řetězu.
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 16 dub 2015, 10:45
od idam.i
Msifa,pokial by ti primerane kompenzoval náklady na auto (palivo,amortizáciu ,servis atď.),tak prečo nie ? Za 4 roky ti to vydá na nové a aspoň sa budeš pohodlne voziť.
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 16 dub 2015, 11:05
od msifa
Budou mi placeny zákonné cestovní náhrady.:
3,7 Kč/km jako amortizace
Náklady na palivo dle spotřeby v TP
Plus mi budou propláceny poplatky za dálniční známky, mýtné, parkovné....
Tímto tempem bych si teoreticky za tři roky "vydělal" na nové auto.
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 16 dub 2015, 11:33
od t0x!n
Tak do toho bych sel hned, za tu dobu mit vracenou cenu auta a v podstate se vozit zadarmo
I kdyz bys dal neco za servis po tech 2-3 letech (spojka, rozvody, brzdy) tak porad se to dle meho pri najezdu 40-50k bez tvyho soukromyho vyplati
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 16 dub 2015, 22:04
od robil
Dobře se rozmysli jestli hodláš zničit vlastní auto.
Pár mínusu.
-Budeš doplácet na palivo průměr v TP. je podhodnocen.
-Servis 2* ročně,spotřební materiál minimálně sada pneu
-auto budeš používat jen ty a co rodina (jestli ji máš)
-i30 má hodně nízký podvozek nezvládá ani dobré polní cesty.
-případné poruchy nebo nehoda
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 16 dub 2015, 22:41
od idam.i
msifa píše:Budou mi placeny zákonné cestovní náhrady.:
3,7 Kč/km jako amortizace
Náklady na palivo dle spotřeby v TP
Plus mi budou propláceny poplatky za dálniční známky, mýtné, parkovné....
Tímto tempem bych si teoreticky za tři roky "vydělal" na nové auto.
Nechcem sa hádať.No keď zoberiem 50.000km ročne x 3,7Kč ,to je 185.000Kč.Za 4 roky my to vychádza na 740.000kč.
Spotreba na 1,6 CVVT sa dá udržať celkom slušná,poprípade požiadaš o oficialne premeranie.Ja by som o tom vážne uvažoval,ako sa voziť v nejakom mizernom aute.
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 22 dub 2015, 08:59
od msifa
Protože bylo o víkendu hezky a bylo trochu volného času.....
....a protože jsem kupoval zimní pneu na použitých discích a nich byla po zimně pěkná koroze, tak jsem je trošinku zušlechtil. Očistil, opucoval ocelovým kartáčem, nejhorší místa poznala smirkový kotouč. Pak dvě vrstvy základu a na konec matná černá.
Po první vrstvě základu:
Finální nátěr:
Re: i30 kombi 1,6 CVVT,Trikolor + komfort, satin amber
Napsal: 23 dub 2015, 18:26
od Martinsp
No sice sis máknul a to neuškodí, ale práce to je na prd. Dělal jsem to samé na getzu a za sezónu vypadaly stejně jak před nátěrem. Chce to nechat opískovat a pak třeba natřít, ale takhle tam nějaká rez zůstane a brzy vyleze. Už teď to máš na těch discích vidět. Holt je to jen na chvilku, ale auto budeš mít asi dlouho. Takže za mě, když už plecháče na zimu, tak nové a nebo jak nové.