Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Jo, a když po sobě (a už jsem to zaznamenal několikrát) pustí reklamu na I20 a IX20, tak mi přijde, že to jsou dvě automobilky a ne jedna. Agresivitu vystřídá uvolněnost a pohoda.
Čím to asi může být
Čím to asi může být
- Reklama
- Linux
- **
- Příspěvky: 143
- Registrován: 15 črc 2014, 09:27
- Bydliště: Poběžovice/Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Upřímně? Žádnou Octavii se kterou jsem měl tu čest jezdit (OII 2.0 PD kombi a OIII 2.0 CR kombi) nevyměnil za i30. Samozřejmě, že má i30 spoustu nedostatků, které zamrzí, ale celkový vyvážený dojem je ten, že kdybych volil znovu, rozhodl bych se stejně. Faktem je, že Octávky mají silnější motor, ale já jsem šel do 1.6 CVVT 88 kW u i30 cíleně. Nebudu tady vypisovat plusy a mínusy, těch už tady proběhlo hodně a jen bych se opakoval, ale zopakuji jen jedno, že nemůžu potvrdit zdejší domněnku, že by byla i30 nějak hůře zpracovaná než konkurence. Ale třeba mám jen dobrý kus, to nemůžu samozřejmě popřít. Čerpám však i ze zkušeností 4 lidí, kteří si za poslední rok i30 koupili.Dalin píše:Linux, Jen pro zajímavost mi uveď který konkurent i30 je horší volba, co se týká kvality zpracování, materiálů nebo jízdních vlastností. Mne osobně nic nenapadá, tedy když nebudu přemýšlet nad Ladou nebo Dacií.
Hyundai i30 kombi, paket parking, weekend, barva Aqua Blue, 07/2014.
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Odmlčel jsem se, protože dělám i jiné věci než sedět na tomto fóru.
Mluvím o blízkém okolí, čili rodina, kamarádi, kolegové. Auta, která jsem reálně viděl, jel v nich. Nemluvím o internetových diskuzích plných anonymních lidí. Tam nikdy nezjistíš procento problémových aut, protože takoví, jako já a lidé z mého okolí, co neměli a nemají jediný problém, to sem napíšou maximálně jednou (pokud se už z nějakého důvodu registrovali), ale nepíšou to ke každému tématu o nějakém problému. Pak bys zjistil, že volant se loupe třeba 1,5 % aut, motor po 9000 km odešel 0,06 % aut a podobně...Borek píše:To si děláš legraci nebo bydlíš na pusté Sibiři.Nebo chceš napsat,že neumíš číst ty stohy různých problémů v sekcích i30??tmx píše: Naopak z lidí, co mají v mém blízkém okolí i30 a ix35 nikdo neřešil žádnou záruční závadu.
Z tohoto pramení můj dojem, že Hyundai vyráběl levná nic moc auta aale dnes je zcela srovnatelný s konkurencí.
...
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Blízké okolí je poměrně obtížně uchopitelný pojem, ale řekněme, že to bude vzorek kolem 5 aut?
To sice není úplně málo, ale ani nijak moc. Když jsi tady narazil na procenta, tak jich taky pár přidám. Ze všech i30 FD a i30 GDe, i40 VF a ix55 (což je dohromady cca 10 aut) jsme volanty vyměnili u 100% vozů (pravda, u ix55 není vyměněný, tam je přečalouněný) a brzy číslo 100% překročíme, protože v i40 už je zralý na výměnu číslo 2 (za celkem 68.000 km ). Vzhledem k technologii výroby nepochybuji, že se mění cca 90% volantů.
Odejitý motor je extrém, ten bych statisticky moc neřešil. Ale jiné výbornosti i30 GDe tu máme ve větším - vadné spínače brzdových světel (to potkalo skoro celou paletu značky), zasekávající se brzdiče zadních brzd - obojí jsem si na naší bývalé i30 GDe užil, pak tu máme průsaky oleje do spojky, špatně spasované páté dveře, takže se spojler dřel o střechu, uvolňování podélníků na kombících (dle všeho výrobní problém, takže to čeká všechna auta pořád dokola) atd.
A ix35? No, na přelomu roku jsme jich koupili celkem 7. Ani v nejmenším nepochybuji, že do dvou let budou všechny mít vyměněné volanty (na té nejvíc jeté už to pomalu začíná - má 12.000 km), všem vržou interiéry, ale každé jinde, takže kvalita výroby - no, nic moc , řečeno diplomaticky.
A tak můžeme pokračovat pořád dál. To, o čem je tady řeč není tvrzení, že jinde je to výrazně lepší, ale že to sám kdysi uměl mnohem lépe Zatím pozorujeme růst agresivity reklamy, občas nesmyslné ceny a klesající kvalitu. To není dobrý mix. Nebo ano?
To sice není úplně málo, ale ani nijak moc. Když jsi tady narazil na procenta, tak jich taky pár přidám. Ze všech i30 FD a i30 GDe, i40 VF a ix55 (což je dohromady cca 10 aut) jsme volanty vyměnili u 100% vozů (pravda, u ix55 není vyměněný, tam je přečalouněný) a brzy číslo 100% překročíme, protože v i40 už je zralý na výměnu číslo 2 (za celkem 68.000 km ). Vzhledem k technologii výroby nepochybuji, že se mění cca 90% volantů.
Odejitý motor je extrém, ten bych statisticky moc neřešil. Ale jiné výbornosti i30 GDe tu máme ve větším - vadné spínače brzdových světel (to potkalo skoro celou paletu značky), zasekávající se brzdiče zadních brzd - obojí jsem si na naší bývalé i30 GDe užil, pak tu máme průsaky oleje do spojky, špatně spasované páté dveře, takže se spojler dřel o střechu, uvolňování podélníků na kombících (dle všeho výrobní problém, takže to čeká všechna auta pořád dokola) atd.
A ix35? No, na přelomu roku jsme jich koupili celkem 7. Ani v nejmenším nepochybuji, že do dvou let budou všechny mít vyměněné volanty (na té nejvíc jeté už to pomalu začíná - má 12.000 km), všem vržou interiéry, ale každé jinde, takže kvalita výroby - no, nic moc , řečeno diplomaticky.
A tak můžeme pokračovat pořád dál. To, o čem je tady řeč není tvrzení, že jinde je to výrazně lepší, ale že to sám kdysi uměl mnohem lépe Zatím pozorujeme růst agresivity reklamy, občas nesmyslné ceny a klesající kvalitu. To není dobrý mix. Nebo ano?
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Když stavíš i30 nad OII, tak to máš dobré vnímání kvality. Taky mám jednoho známého který má na stěně takové ty velké, zlaté náramkové hodinky a jinde než u větví nenakupuje. Každý jsme jiný, já ten rozdíl vidím opačně, tu poctivost vnímám u OII okamžitě u i30 ji bohužel nevidím.Linux píše:Upřímně? Žádnou Octavii se kterou jsem měl tu čest jezdit (OII 2.0 PD kombi a OIII 2.0 CR kombi) nevyměnil za i30. Samozřejmě, že má i30 spoustu nedostatků, které zamrzí, ale celkový vyvážený dojem je ten, že kdybych volil znovu, rozhodl bych se stejně. Faktem je, že Octávky mají silnější motor, ale já jsem šel do 1.6 CVVT 88 kW u i30 cíleně. Nebudu tady vypisovat plusy a mínusy, těch už tady proběhlo hodně a jen bych se opakoval, ale zopakuji jen jedno, že nemůžu potvrdit zdejší domněnku, že by byla i30 nějak hůře zpracovaná než konkurence. Ale třeba mám jen dobrý kus, to nemůžu samozřejmě popřít. Čerpám však i ze zkušeností 4 lidí, kteří si za poslední rok i30 koupili.Dalin píše:Linux, Jen pro zajímavost mi uveď který konkurent i30 je horší volba, co se týká kvality zpracování, materiálů nebo jízdních vlastností. Mne osobně nic nenapadá, tedy když nebudu přemýšlet nad Ladou nebo Dacií.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- Linux
- **
- Příspěvky: 143
- Registrován: 15 črc 2014, 09:27
- Bydliště: Poběžovice/Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Děkuji, pracuji mimochodem jako kvalitář v jedné větší strojírenské firmě, tak uznání potěší .Dalin píše:Když stavíš i30 nad OII, tak to máš dobré vnímání kvality. Taky mám jednoho známého který má na stěně takové ty velké, zlaté náramkové hodinky a jinde než u větví nenakupuje. Každý jsme jiný, já ten rozdíl vidím opačně, tu poctivost vnímám u OII okamžitě u i30 ji bohužel nevidím.Linux píše:Upřímně? Žádnou Octavii se kterou jsem měl tu čest jezdit (OII 2.0 PD kombi a OIII 2.0 CR kombi) nevyměnil za i30. Samozřejmě, že má i30 spoustu nedostatků, které zamrzí, ale celkový vyvážený dojem je ten, že kdybych volil znovu, rozhodl bych se stejně. Faktem je, že Octávky mají silnější motor, ale já jsem šel do 1.6 CVVT 88 kW u i30 cíleně. Nebudu tady vypisovat plusy a mínusy, těch už tady proběhlo hodně a jen bych se opakoval, ale zopakuji jen jedno, že nemůžu potvrdit zdejší domněnku, že by byla i30 nějak hůře zpracovaná než konkurence. Ale třeba mám jen dobrý kus, to nemůžu samozřejmě popřít. Čerpám však i ze zkušeností 4 lidí, kteří si za poslední rok i30 koupili.Dalin píše:Linux, Jen pro zajímavost mi uveď který konkurent i30 je horší volba, co se týká kvality zpracování, materiálů nebo jízdních vlastností. Mne osobně nic nenapadá, tedy když nebudu přemýšlet nad Ladou nebo Dacií.
Nebavili jsme se ale jen o kvalitě, byly tam samozřejmě i jízdní vlastnosti atd... Je tu dosti bývalých majitelů OII, alespoň co vidím v podpisech, takže ty jsou asi zcela hloupí, že se OII zbavovali. Ano, jak bylo zmíněno, kvalita jde určitě dolů, díky šetření atd. Ale to se bohužel děje všude, dokonce i v koncernu VW.
Díky našim služebním autům zavítám docela často do servisu Škoda. Jakoby pomačkaný tapecírunk vlivem tepla, vrzání plastů, hučení ložisek u skoro nových aut. Děje se to všude.
Ale už jen tak na závěr, zajímalo by mě, kde vidíš tu poctivost u OII, nebo přesněji ten rozdíl. Já s tím jezdím tak 50/50 a teda že by tam byl nějaký rozdíl? Jo, vlastně je. Jak už jsem zde několikrát psal, u škodovky se mi líbí lépe zpracovaný palubní počítač. To je věc, kterou nemám problém bez okolků přiznat. Proč se taky hádat, že?
Hyundai i30 kombi, paket parking, weekend, barva Aqua Blue, 07/2014.
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
To je naprosto přesně napsané!Mr. HYUNDAI píše:........To, o čem je tady řeč není tvrzení, že jinde je to výrazně lepší, ale že to sám kdysi uměl mnohem lépe Zatím pozorujeme růst agresivity reklamy, občas nesmyslné ceny a klesající kvalitu. To není dobrý mix. Nebo ano?
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Zapojím se také do diskuze.
Zkušenost s Octavií II mám bohatou – sedlám jí téměř 400 tis. km (jedno auto).
Ano má své chyby a mouchy (nevhodně řešená zadní náprava, která má vliv na sjíždění vnitřních stran pneumatik; sestava spojky s dvojhmotovým setrvačníkem; citlivá váha vzduchu….), ale v celku je to kvalitní a spolehlivé auto.
i30 je bezpochyby pěkné a na první pohled kvalitní auto, ale nevěřím, že by vydrželo bez vážných závad 400 tis. a nebylo na něm vidět zub času (ale, mohu se plést).
Proč jsem si tedy koupil i30? Protože soukromě najedu za 10 let jen 100 tis. km a to i30 bez problém vydrží a samozřejmě její cena byla velice výhodná.
Zkušenost s Octavií II mám bohatou – sedlám jí téměř 400 tis. km (jedno auto).
Ano má své chyby a mouchy (nevhodně řešená zadní náprava, která má vliv na sjíždění vnitřních stran pneumatik; sestava spojky s dvojhmotovým setrvačníkem; citlivá váha vzduchu….), ale v celku je to kvalitní a spolehlivé auto.
i30 je bezpochyby pěkné a na první pohled kvalitní auto, ale nevěřím, že by vydrželo bez vážných závad 400 tis. a nebylo na něm vidět zub času (ale, mohu se plést).
Proč jsem si tedy koupil i30? Protože soukromě najedu za 10 let jen 100 tis. km a to i30 bez problém vydrží a samozřejmě její cena byla velice výhodná.
Hyundai i30WG, 1,6 MPI, Trikolor + komfort, satin amber
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
- Linux
- **
- Příspěvky: 143
- Registrován: 15 črc 2014, 09:27
- Bydliště: Poběžovice/Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
400 tisíc ale nevydrží bez vážných závad ani ta Octavia. Tedy, samozřejmě se může vyskytnout dobrý kus, ale jinak v tomto nájezdu již bude mít auto za sebou několik hlubších servisních zásahů... Ale všechno je relativní, viděl jsem na vlastní oči Favorita s půl milionem kilometrů a byl v celkem dobré kondici.
Odesláno z telefonu pomocí Tapatalk.
Odesláno z telefonu pomocí Tapatalk.
Hyundai i30 kombi, paket parking, weekend, barva Aqua Blue, 07/2014.
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Otázkou je co je hlubší servisní zásah. Kromě výše uvedených bolístek (zadní náprava, dvojhomotový setrvačník, váha vzduchu....) nebylo nic fatálního.
Hyundai i30WG, 1,6 MPI, Trikolor + komfort, satin amber
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
kus od kusu, mě OII MPI na 120k km žrala olej jako tank ale jezdila to je pravda !
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Na firmě jsme měli octavii I 2.0 Mpi. Ta žrala olej od začátku 0,4 - 0,5 l na 1000 km. Dle škodovky to bylo v normě. To auto pak najezdilo 550 tis. km. Ke konci už byla spotřeba oleje 1l na 1000 km. Ale jinak to bylo auto držák, kvůli motoru oblíbené na dlouhé cesty.
Ale je fakt, že pak jsem měli dvě Octavie tour 1.6 MPi, a tam se sypalo pořád něco (upadlý výfukový ventil, uvolněná a skoro utržená převodovka....) Jedna už je po smrti, druhá dožívá (najeto 280 tis).
Ale je fakt, že pak jsem měli dvě Octavie tour 1.6 MPi, a tam se sypalo pořád něco (upadlý výfukový ventil, uvolněná a skoro utržená převodovka....) Jedna už je po smrti, druhá dožívá (najeto 280 tis).
Hyundai i30WG, 1,6 MPI, Trikolor + komfort, satin amber
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
Renault Grand Modus 1,2 TCE
Škoda Octavia IV 2.0 TDI DSG (pracovní stroj)
ex-auta
Renault Espace 2.0 16V
Toyota Corolla 1,4 XLI
Citroen BX 1,4 TGE
Fiat Ritmo 2.0 - Abarth
Škoda 1100 MB
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Tak tady je článek o jedné, která těch 400.000 skoro má https://centrumpraha.hyundai.cz/zaruka- ... ta-v-praximsifa píše:i30 je bezpochyby pěkné a na první pohled kvalitní auto, ale nevěřím, že by vydrželo bez vážných závad 400 tis. a nebylo na něm vidět zub času (ale, mohu se plést).
Naposledy upravil(a) Mr. HYUNDAI dne 12 úno 2015, 12:23, celkem upraveno 1 x.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
Zatím to nejde moc dobře porovnat, protože málo kdo si koupil domů OII jako nové auto, většinou jsou firemní a každý víme, že ve firmách je jinej nájezd a i jiné zacházení. Oproti tomu i30 jde většinou do soukromých rukou.
Najdou se ale i fyrmy které mají jako služební vozidla, uvidíme za pár let jak na tom budou.
Najdou se ale i fyrmy které mají jako služební vozidla, uvidíme za pár let jak na tom budou.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu
My používáme coby jedinou značku aut ve firmě přes 10 let. A zatímco kilometrový proběh klesá (aut je víc na zhruba stejný počet lidí, efektivnější plánování cest atd.), tak počty záručních oprav rostou . Co je mi platné, že na garančku nejede auto do roka třikrát, ale jen jednou, když místo "půl" záruční opravy za rok, jsou v průměru 4 a fous.
Zatímco "stará garda" jako Getz, Accenty (LC i MC) Sonaty, Tucson byly fakt bez větších potíží, i30 FD se ještě celkem držela, tak s nástupem i30 GDe a i40 VF to jde sešupem s nárůstem záručních oprav v řádech stovek procent. Když jeden z našich chlapců rozstřelil i30 FDH do totálu, tak před nákupem dalšího auta zazněl z úst majitele firmy jasný požadavek - cokoliv jen ne další GDe - to je celkem výmluvné. Tak tu máme také ix20 - docela příjemné autíčko, jen to vrzání palubky hned od převzetí moc nepotěšilo.
Na ix35 jsem zvědavý, tam budu hodnotit výrazněji tak za 18 měsíců.
Zatímco "stará garda" jako Getz, Accenty (LC i MC) Sonaty, Tucson byly fakt bez větších potíží, i30 FD se ještě celkem držela, tak s nástupem i30 GDe a i40 VF to jde sešupem s nárůstem záručních oprav v řádech stovek procent. Když jeden z našich chlapců rozstřelil i30 FDH do totálu, tak před nákupem dalšího auta zazněl z úst majitele firmy jasný požadavek - cokoliv jen ne další GDe - to je celkem výmluvné. Tak tu máme také ix20 - docela příjemné autíčko, jen to vrzání palubky hned od převzetí moc nepotěšilo.
Na ix35 jsem zvědavý, tam budu hodnotit výrazněji tak za 18 měsíců.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate