Stránka 4 z 7
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 05 lis 2015, 20:57
od t0x!n
dojed do brna predvedu
jinak jak si poznal vadne stab. tycky? kor 5x? dik
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 05 lis 2015, 21:45
od Johny-D
nechtěl jsem tady rozpoutat takovou vášnivou diskusi
Fakta jsou, že auto smrdělo benzínem, šrouby na kterých drží motor nesou známky šroubování, zadrhávala se mírně spojka a rychlosti jdou řadit těžce jako od začátku, když zjistím kde je číslo motoru provedu kontrolu.
Jsem rád, že servis už má snahu chybu řešit, trvalo mi než jsem zjistil v jakých otáčkách to zrovna dělá. Teď to všichni projeli, opravdu to v těch otáčkách citelně zaváhá ikdyž to není na otáčkoměru vidět. Ono na dvojku je to docela frkot tak možná proto.
Uvidíme příští týden co se bude dít, dal bych vše za to, aby auto bylo v pořádku, protože kromě této vady jsem s ním naprosto spokojený. Ikdyž pokud to tak vše je tak už opravdu asi nějaká chyba v softwaru nebo nedokážu si to vysvětlit.
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 06 lis 2015, 09:25
od Hardcam
t0x!n píše:dojed do brna predvedu
jinak jak si poznal vadne stab. tycky? kor 5x? dik
To je nemoc stary i30, nicmene i ted na Ceedu mam obcas pocit, jako by nejaka tloukla.
Test jednoduchej - z boku zacnes lomcovat autem, pokud uslysis klepani, je to tycka. Taktez jsou slyset na pricnych nerovnostech takovym poklepanim. Vlastne az tycky z druhovyroby pomohly, original jsem vzdycky oddelal. A dokonce to nebylo 5x, ale jeste vic, co jsem dopocital. Pokud se meni vsechny 4 original vyjdou na 11 tisic, vsechny 4 z druhosky vyjdou asi na 1600,- (strilim od boku +-). Jinak noa i30/Ceed maji podle me tycky ty samy, ale este jsem neoveroval.
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 25 led 2016, 20:14
od Dejvid1
Môžem potvrdiť že slovenské I30 idú 210 keďže som to točil ja
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 25 led 2016, 21:52
od tmx
Tak slovenské, že jo, to jsou ty na export, ty musí být lepší.
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 26 led 2016, 20:37
od Dejvid1
tmx píše:Tak slovenské, že jo, to jsou ty na export, ty musí být lepší.
Jasné že pôvod je od vás, len keď píšete že mali obmedzovač 200 , tak či sa to nelíši pre slovensko a česko. Otec má tiež i30 a tá je úplne bez obmedzovača , ročník 2009.
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 29 led 2016, 22:20
od Chercheur
Osobně si myslím, že omezovač zůstal v i30/Ceedu i po FL, získávají se totiž díky němu body testech Euro NCAP. Optimističtější je zřejmě jen údaj na tachometru - viz Ceed 1.6 GDI -
https://www.youtube.com/watch?v=yoTlMGdRE4I
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 15 čer 2016, 12:53
od Johny-D
Ahoj, tak problém se mi zase objevil. Nevím jestli to je garančou nebo oteplením, ale auto opět někde v rozmezí 4500 - 4650 otáček mírně cukne jako by vynechalo. V ten moment je slyšet ostřejší zvuk motoru (nevím, jestli v ten moment začíná auto stříkat víc benzínu proto změna zvuku) ale nepřejde to plynule. Nemá na to zásadní vliv klimatizace udělá to i s vypnutou. Pokud je zaplá je to o něco citelnější.
Zajímavé je, že někdy to neudělá, z toho to vytočím ještě jednou a je to cítit. Nejvíc na 2 rychlostní stupeň (když potřebuji rychle předjet.)
Nemá někdo podobný problém?
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 15 čer 2016, 13:26
od Bohousek
Jen za studena, nebo i za tepla?
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 15 čer 2016, 14:17
od Johny-D
spíš jen za tepla. Za studena to nezkouším, ale když jednou byl motor tak napůl zahřátý tak to neudělalo. Myslím si že to dělá až při zahřátem motoru na provozní teplotu
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 17 čer 2016, 10:17
od copper5252
kolik máš najeto ? už si mněnil svičky ? jak často mněiš olej ?
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 17 čer 2016, 12:05
od Johny-D
najeto 27 000 km, olej měněný po 13 000 a pak po 14 000 km, svíčky původní. Auto je rok staré
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 17 čer 2016, 13:10
od vorlajz
za rok 27 tis. km? to jsi mohl jít pomalu do nafty... hm?
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 18 čer 2016, 08:16
od Johny-D
Mohl, ale už jsem neměl víc financí a jsem jinak spokojený, závodit s tím nepotřebuji a když potřebuji předjet podřadím a pak je to super - teda pokud to zrovna necukne.
Každopádně dle naší hyundai to je cuknutí na 2s - to nic není, mám přijít až se to zhorší. Nebo cukne pořádně, nejlépe chcípne. Příští týden bych s tím chtěl na brzdu jak se to projeví.
Jo a prý to můžou mít všichni, jen to nkdo nereklamuje, protože to tak moc netočí
Jinak mám spotřebu kolem 6,5l což mi přijde dobré, to je skoro jako nafta
Dle PP 6,2
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Napsal: 18 čer 2016, 10:20
od vorlajz
ta spotřeba je super...
na to nemám...