to zdrapetr:
Ta tvoje fotka ve vláknu zdeminema fakt pobavila.
Lepší auto, lepší svaly... Když ukážu nohu z vyrážkou, vsadím se, že budeš mít lepší i tu vyrážku
Ale to není to, co chci říct.
Nechápu, proč ti přijde 600kKč za velice slušně vybavený Hyundai s průměrným dieslem tak šíleně předražené.
(Mimochodem zdeminem ji koupil za 509kKč.)
Jen tak namátkou:
Seat leon X-Perience 1.6 81kW diesel ..... 583.900,- (5-ti st. převodovka!!)
Seat leon X-Perience 1.6 81kW diesel čtyřkolka ..... 638.900,- (čtyřkolka s tak slabým motorem, vážně?)
Škoda oktavia kombi style 1.6 66kW diesel ........ 553.900,-
Škoda oktavia kombi style 1.6 81kW diesel ........ 593.900,-
Škoda oktavia kombi style 1.6 81kW diesel AP ........ 643.900,-
a na závěr premiovka
audi A3 sportback 1.6 81kw diesel ambion ............. 756.900,-
Chodíš i na jejich fóra rýpat do lidí, kteří si pořídili takové modely?
Takovéto typy aut prostě nabízí všechny automobilky a za podobné a většinou ještě dražší ceny.
Tak co tě na tom tak sere zrovna u hyundai? Ty motory jsou parametry a dynamikou celkem dost blízko sebe.
Žádný z nich není trhač asfaltu, ale každy z nich tě s poměrně slušným komfortem doveze kam potřebuje.
A že si někdo vybral hyundai míst koncernu? A dokonce je s tím autem spokojený? Možná by nebylo marné se zeptat, proč je podle statistik je např i30 ve světových prodejích daleko před oktávkou a proč je z hlediska poruchovosti na více-méně stejné úrovni? (velkoryse přehlídnu zásadní průsery koncernových TSI motoru) Je prostě třeba smířit se s tím, že i korejci se naučili vyrábět konkurenceschopné auta.