Stránka 4 z 5
Napsal: 16 bře 2007, 08:07
od KamonCZ
svicky sou prave novy i palivovy filtr a take zapalovaci kabely
Napsal: 19 bře 2007, 18:00
od psmuraj1
no, lidičky, tak jsem si to přečet a mám asi úplně stejný problém... prostě se s tím autem nedá jet, když má míň než 1/4 nádrže (protože šlápneš na plyn a nic.. ledaže to chcípne) a za studena je to na *** i s plnou
... nové kabely, svíčky, pal. filtr tam (prý) je... no, teď to stojí na špalkách, až se udělají (tatínek udělá ..já jsem na tohle fakt levej) brzdy, půjde to do servisu na počítač.
Už jsem to tu v nějakém fóru popisoval, a odpověď byla "celkem pěkně popsaná závada paliv. čerpadla", takže mám připravené na výměnu paliv. čerpadlo i nádrž, co mi prodal Dave, a v skrytu duše doufám, že to nebude nic horšího.. dám pak vědět, ale dřív než koncem března to nebude.
Kdybys to Kamone zjistil dřív, tak to sem napiš ;o) good luck
H.
Napsal: 19 bře 2007, 22:56
od KamonCZ
No tak dej teda vedet, ja to davam ve stredu k jednomu chlapkovy na vymenu tlumicu maj i pocitac tak uvidim co mi rekne.
Napsal: 08 dub 2007, 23:50
od psmuraj1
no, tak mám zajímavou novinku...
můj problém bude asi složitější - taťka to včera nastartoval a prý to A) jede jen na 3 válce B) má zas****né (=znečištěné) ventyly ..z žehož vyplývá C) se problém neomezí na paliv. čerpadlo..
aj, proč já to kupováál...
můžete někdo prosím poskytnout foto, podle kterého by se dal najít paliv. filtr? díky moc.
H.
to KamonCZ: jinak se pořád dělá na přední nápravě a kolech
Napsal: 11 dub 2007, 11:05
od KamonCZ
tak uz jsem zjistil cim to je mam zanesene vstrikovaci ventily a kdyz jsem se ptal na cenu noveho tak se mi protocily panenky 4800,- nevite jestli je naky prostredek do paliva ktery procisti celou soustavu nebo o nakych levnejsich ventilech treba i pouzitych hlavne funkcnich
ČISTIČ VSTŘIKŮ
Napsal: 11 dub 2007, 11:14
od rade622
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=788
-třeba, na benzínce jsou vždy k sehnání, zkoušel jsem co to udělá, investice za 160 korun ale zatím nevím, rozhodně se nic nezhoršilo, subjektivně ke zlepšení došlo, ale uvidím jak se to dlouhodobě projeví ve spotřebě. Vyzkoušej sám
Rade622
Napsal: 11 dub 2007, 13:23
od mirec
maju to vsade...na benzinkach v autoprodejnach autodieloch...proste vsade...cistic vstrekov sa to vola u nas a stoji to celkom ale ked sa to pouzije tak 2 3 krat tak to je ok....a spotrebu to nemeni ...len to precisti palivovu sustavu
Napsal: 11 dub 2007, 14:10
od rade622
Cit:
Prostředek čistí zanesené benzinové vstřikovací systémy, odstraňuje zuhelnatělé usazeniny z rozvodů, vstřikovacích ventilů, a proto:
• již žádné potíže při startování a cukání motoru
• rychlá reakce motoru na přidání plynu, • plynulý volnoběh a dobré spalování,
• snížené množství škodlivin a tím menší zatížení životního prostředí.
Zajišťuje přesné dávkování benzinu a správné rozprášení směsi a proto:
• Váš motor získá původní výkon, • Sníží se spotřeba benzinu.
Zvláště vhodný pro motory s katalyzátory. Kat.číslo: 5110
Napsal: 11 dub 2007, 23:36
od psmuraj1
rade622 píše:Cit:
Prostředek čistí zanesené benzinové vstřikovací systémy, odstraňuje zuhelnatělé usazeniny z rozvodů, vstřikovacích ventilů,
.. mě by zajímalo, kam ty usazeniny odstraní..?
koukal jsem na ceny ventilů a sací stojí cca do 300,- za jeden (teda jenom ten ventyl (tuším to bylo v katalogu automatěječek) jestli je k tomu potřeba ještě něco navíc, to fakt nevím.. ale 4800,- je nják moc.
Po víkendu budu chytřejší - jedu se na svou káru osobně podívat (netěšim se).
Zdar!
Napsal: 12 dub 2007, 00:38
od KamonCZ
ja ale nemyslel sací ventil ja myslel vstrikovaci ventil (trisku) jak mas na vstrikovaci liste
Napsal: 18 dub 2007, 22:10
od psmuraj1
aj, zase spatne.. no, stejne tomu nerozumim...
jak to u Tebe vypada?
moje novinky jsou, ze jsme to postavili na kola ..generalka brzd (diky Dave) a uchyceni kol...
lambda byla odpojena, tak tu jsme zapojili (jenom zastrcili draty).. ale jede to furt stejne (akorat uz to brzdi a neklepe... ) spotreba nevim, ujel jsem asi kilak.. studene skube, podle zvuku pry jede na 3 valce (i za tepla)
.. na diagnostiku to teprv pude, zmerit tlaky ..
nejsem u toho osobne, ale napisu sem vsechno, co budu vedet
Lantra škube
Napsal: 22 dub 2007, 17:35
od kalimero
Já měl stejný problém s Forschriftem v nádrži bylo spoutu rezu a nevěděl jsem co stím. Pak mě napadl starý způsob čistění kovů a to oklepáním. Vypustil jsem nádrž a vypláchl horkou vodou, potom jsem do nádrže nasypal na drobno nařezaný odpad kovových součástí, odřezky uhelníčků, páskoviny a pod. (na drobno a nejlépe aby byly ostré) s tím vším jsem třepal tak dlouho až byla nádrž uvnitř čistá, potom stačí vyprázdnit a vypláchnout vysušit a nylít trochu barvy, která je odolná ropným látkám. V součané době mám nádrž jako novou. No ale ta tvoje nádrž je poněkud větší. Ber to jako snahu o pomoc.
Napsal: 22 dub 2007, 18:03
od KamonCZ
no ja sem prave ve fazi testovani tet mi prijde to delaj spis vstriky ale dik za odpoved
Napsal: 23 dub 2007, 15:36
od KamonCZ
tak dnes mi prisly vstriky od Karduny vřelé díky, vymenil jsem je a uz je to v pohode motor neskube. musim rict ze ten motor pekne tahne chtela me predjet corsa ale nestacila
Re: ČISTIČ VSTŘIKŮ
Napsal: 26 dub 2007, 14:27
od Lukáš
rade622 píše:http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=788
-třeba, na benzínce jsou vždy k sehnání, zkoušel jsem co to udělá, investice za 160 korun ale zatím nevím, rozhodně se nic nezhoršilo, subjektivně ke zlepšení došlo, ale uvidím jak se to dlouhodobě projeví ve spotřebě. Vyzkoušej sám
Rade622
Ahoj, já jsem zkusil a výsledek? Rozhodně se nic nezhoršilo, o zlepšení by se dalo diskutovat, možná subjektivně ano, ale zázrak který by vyřešil všechny problémy to není. U mě je cukání také trochu dáno "divným chodem spojky, takže až ji nechám udělat budu chytřejší a napíšu co a jak.
Rozhodně tím nic nezkazíte, doporučuji vyzkoušet, pro začátek je to ta lacinější varianta