Stránka 4 z 4
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Napsal: 15 kvě 2017, 11:32
od Axel.Foley
Nevím, zda vás někoho napadlo podívat se do manuálu... dle něho, konkrétně u současné generace Tucsona, regenerace neprobíhá kdykoliv, i když motor má správnou teplotu a zatížení, pouze od zařazeného třetího rychlostního stupně výš, takže jet na neutrál regeneraci nepomůže, právě naopak.
Benzín dlouho taky nebude zlatý, od příštího roku plánuje VW montovat DPF i do přímovstřikových benzínů. Kde je jeden, brzy bude mít následovníky.
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Napsal: 15 kvě 2017, 12:17
od Stfanda1
Má s tím něco společného i to, že mám neustále ze servisu hladinu oleje nad max.? nevadí to něčemu?
Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene
Napsal: 15 kvě 2017, 12:35
od Neo-Mike
Tak pokud máš že servisu hladinu nad max, tak to je tím, že ti tam prostě nalili náplň podle doporučení výrobce a víc neřešili. Prostě si to odsaj a příště je na to upozorní. Pro zajímavost mi to tak došlo i z výroby.
A jestli vadí? Netuším, já to odsal kus pod risku max.
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Napsal: 15 kvě 2017, 13:18
od only_one
To Axel - to je podmínka pro zahájení regenerace. Jakmile probíhá tak pak je poměrně dost důležité udržet teplotu na potřebné exotermní reakce pro shoření sazí a tam má prioritu to dokončit všemožným a prostředkama. Kdyz pofrčís dlouho z kopce s rychlostí bez plynu, vychladíš to velmi rychle i pod 150°C a regenerace se ukončí. I podle grafu teploty vysledovaném z provozu je při spuštěné regeneraci lepší jet na neutrál z kopce dolů. Udrží to teplotu lépe a nepřerušuje tak brzo. Vysledováno, odzkoušeno na ceedu.
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Napsal: 15 kvě 2017, 16:47
od Axel.Foley
Moc kopců nejezdím
Budu muset vyzkoušet v příhodné chvíli.
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Napsal: 17 kvě 2017, 06:56
od Stfanda1
Ještě otázka na ten olej. Už z výroby i při první garančce mi tam dali tak 5mm nad rysku. Už s tím jezdím takhle druhý rok. Měl bych to radši odsát? Nechápu proč tam dávají tolik. Ještě se zeptám - to se odsává tam tudy jak se lije olej stříkačkou s hadičkou? Může se při této hladině něco stát s motorem? děkuji za odpověď
Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene
Napsal: 17 kvě 2017, 08:10
od Neo-Mike
Já to radši odsal. V příručce se jasně píše, že olej nemá překročit rysku F. Zda to něco může udělat s autem, ale netuším. Každopádně příště jim donesu míň oleje. Odsával jsme to přes měrku oleje. Klasická injekční stříkačka a hadička na ostřikovače. Akorát je to pakárna, jmta stříkačka je malá. Chtělo by to větší, ale tu jsem nesehnal.