Stránka 4 z 10
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 22 říj 2017, 23:02
od shawt
Nejdrive jsem si myslel, ze jsem rychle pustil spojku, ale tim to neni. Ja za to nemuzu
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 22 říj 2017, 23:07
od idam.i
Keď tak spomínam,zopár krát mi to urobila aj i40.Nebolo to často,ale občas ráno po prvom naštartovaní a preradení na 2.stupeň,tak sekundu nič a až potom pomaly potiahlo.No viac krát už nič,všetko šlapalo OK.Bývalo to v chladnom období.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 23 říj 2017, 06:55
od Mr. HYUNDAI
Karamelka zatím bez projevu. Možná je to i tím, že nestojí venku a v garáži tolik neprochladne
.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 23 říj 2017, 07:08
od vorlajz
já mám tedy auto taky v garáži... tuhle jsem zjistil, že rozdíl oproti venkovní teplotě je v mém případě cca 4-5 st. C
já tedy nemám problém ani s GDI, ani s CVVT v Sidovi... tento problém jsem měl v I. generaci s 1.6 CVVT...
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 23 říj 2017, 09:49
od DoLuck
Ta garáž by ti vysvětlovala, ale přeci občas stojíš s karamelou na P+R Letňany ne
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 23 říj 2017, 11:20
od pique93
Cavte, mam i30 combi model 2012 a mam rovnaky problem. No nie len zastudena. Jendoducho ak idem rozbeh s malinko vyzsimi otackami auto trha ako keby sa chcel vybrat motor vlastnou cestou a kasnu nehat za sebou. No aby toho nebolo malo zacali problemy s radenim podradenie z 5 do 4 alebo aj zaradenie spiatocky. Nahlasil som sa na servis kedze mam este v zarucnej dobe a servisak mi povedal ze tento model 1,6 mpi maju problem zo spojkovim tesnenim a pretekaju co moze sposobovat tieto problemy. Preto som nevahal hned odviezol auto na obhliadku kde zistili ze su zatecena miesta ktore mi spominal. Dnes auto odvazam a idu menit kompletnu spojkovu sadu tak som zvedavy ci problemy zmiznu alebo budu pokracovat.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 23 říj 2017, 13:27
od Mr. HYUNDAI
To máš DoLucku pravdu a žena mi to asi neřekne, protože si bude myslet, že to bylo nohama
. Ale když s Karamelkou občas jezdím já, i v zimě kdy stála venku cely den, tak zatím bez projevu. Uvidíme tuto zimu
.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 25 říj 2017, 19:23
od Radunov
Radunov píše:Zas o důvod navíc nechat upravit motorovou jednotku na míru (,,chiptuning") a zbavit se těch zasraných EKO nastavení než to zkurví celý auto, jako i toho postupného otvírání škrtící klapky a omezení celkového otevřemí škrtící klapky, dnes to jde i legálně se zápisem do VTP.
Jo, nevíte náhodou proč tak dlouho padají otáčky při sportovní jízdě (při řazení nahoru z vysokých to taky pěkně cukne, tím, že se nestačí vyrovnat otáčky)? Je to těžkým setrvákem nebo mapou? Já předpokládám setrvákem, proto má ten motor takovej krouťák (rozuměj proti jakékoliv jiné atmosférické 1,6), lidem připadá líný na zrychlení ale do kopce si předem rozjetou rychlost hravě udrží s tempomatem.
ten ,,těžší" setrvačník by vysvětloval i třetí poznatek, ten stabilní nízký volnoběh 600 otáček / minutu (ohřátý motor), dříve takový volnoběh měli tak akorát 6ti válce
a 4 válce okolo 850 ot / min ...mě se po ohřátí hrozně líbí zvuk z výfuku, jak se motor převaluje a střídavě funí z výfuku, jako kdyby byli válce do V
...jak je to na tom MPi?
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 25 říj 2017, 23:26
od idam.i
- Celkovo rychlost..jpg (31.64 KiB) Zobrazeno 2210 x
Moja MPI sa prevaľuje na úrovni 750 otáčok.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 06 lis 2017, 21:36
od Tiolk
Ahoj, hlásím se taky do klubu cukatůry. Je to hrozný, člověk ráno chvátá do práce, ale auto se prostě dusí... Stane se to pouze, když je venku chladněji, přesně jak zde popisujete. Než se auto zahřeje, tak musí mít člověk lehkou nohu a netočit vysoké otačky. Jinak auto začne škytat a nemá takový výkon. Řešil jsem to už ve dvou servisech, ale nikde jsem nic nepořídil. Prý je to normální chování o kterém se ví, ale nikdo s tím nic nedělá. Samozřejmě mě říkali výmluvy na euronormy a kvalitu českých benzínu.
Zkoušel jsem měnit svíčky, přidávat adetivum, více oktanový benzín, ale výrazné zlepšení nevidím. Takže asi jediné řešení je nezávislé topení, teplá garáž nebo chiptuning. Nebo snad konečně někdo našel na tento známý problém jiné řešení? Navíc mi v 18tis odešel motor, prý kvůli špatnému katu a polomotor se musel měnit. Takže to asi půjde brzy z baráku... :/
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 06 lis 2017, 21:40
od idam.i
Aký máš motor ?
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 06 lis 2017, 21:45
od vorlajz
To bude 1.6 CVVT... hm?!
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 06 lis 2017, 21:46
od Alf6
Jo panove...měli jste si koupit Elantru a bylo by po starostech ( to byl vtip)
PS: Iridiovky a v nadrzi jen Verva 100 a motor si prede jako kocka !
PS2: Nejvetsi opotrebeni motoru je ihned po startu a kdo studenej motor zene hned do otáček...at se pak nedivi
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 06 lis 2017, 21:47
od Mr. HYUNDAI
Taky bych to viděl na 1,6 MPi 88 kW.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 06 lis 2017, 21:48
od idam.i
Ela to zatiaľ nerobí.Uvidíme,keď sa viac ochladí.