vlastaFR píše:takze si tim chtel rict ze po vypojeni ABS-ka autak musi brzdit normalne bez neplech????)
rozhodne ano, musi se pri brzdeni chovat uplne stejne jako kazde jine auto ktere abs nema uz od vyroby!
no a jinak, nerekl jsem prece ze jsi spatny ridic, ani jsem nechtel aby to tak nejak vyznelo, jenom se mi zda ze mas prilis mnoho sebeduvery... a urcite bych ti nepral abys to nekde jejim vlivem prepisk byt jen o milimetr a dostal se do situace kterou uz nedokazes zvladnout, to bych nepral nikomu.
ten manevr co jsi popsal, to musela byt dobra prace, a i samozrejme sakra velky kus stesti, a jen malokomu by se to podarilo, gratuluju... ale nemuselo by to vyjit stejne dobre i podruhe, takze bacha na silnici
(jinak mne ovsem napada, ze prave s abs bys mohl brzdit celou dobu, misto dup na brzdu, pustit brzdu, volant, dup na brzdu, pustit brzdu, volant....... a tim padem by to velice lehce mohlo spadnout do kategorie ze bys v tomhle pripade s abs zabrzdil driv.... ale to samozrejme jsou teorie ktere bych nechtel zkouset v praxi:)
(ja jsem si sam nekolikrat vyzkousel na autodromu, stejne jako ostatni, ze kdyz ti reknou mas abs, muzes brzdit celou dobu, staci tocit volantem, tady je prekazka na kluzne plose, rozjed se, pred ni zacni brzdit, a objed ji pri neustalem brzdeni, tak jak nemusis sachovat s brzdou, mas spoustu casu na volant, cuknes s nim vic nez je zdravo, a uz se tocis dokola,lalala
takze znova a znova, dokud si nezvyknes ze kdyz to klouze je potreba pri brzdeni tocit volantem jen o kousicek, a ono to zataci jako kdybys ten volant protocil, tudiz je docela pravdepobne ze nekdo jiny v tve situaci by to zadup, doufajic v abs, a pri snaze se vyhnout by vzal za volant vic nez by mel, tedy jako obvykle, protoze v te situaci jeste nikdy nebyl, a nevedel by ze musi opatrneji, a tim by si to cely totalne posral....)