Stránka 4 z 9
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 04 kvě 2018, 17:57
od dibarbora
S trojvalcami je potrebné sa naučiť žiť a zvyknúť si hlavne na odlišný zvukový prejav. Cvičenému uchu ten valec podvedome chýba a tým pádom je tendencia motor držať pri vyšších otáčkach. Dávnejšie som čítal dlhodobý test tuším focus s 1l ecobostom - vtedy ešte novinka ako z inej planéty. Tam to mali aj štatisticky podchytené, ako si vodič postupne zvykal na inú zvukovú kulisu a začal radiť podľa reálnych parametrov motora, tak aj spotreba začala liezť veselo dolu.
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 07 kvě 2018, 16:18
od hafush
Nechápu, že se tu v některých příspěvcích stále objevuje pohoršení lidí nad tím, že pokud motor drží v nízkých otáčkách pod 2000 , pro motor nevhodných, tak že se mu to nelíbí, turbo nezabírá a motor nejede a duní.
Místo vztekání se podřaďte a motor bude fungovat velmi dobře.
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 07 kvě 2018, 16:39
od asd111
hafush:Naprostý souhlas
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 23 kvě 2018, 12:45
od posledni
Jen jsem se chtěl zeptat, sundám víčko oleje a přičichnu k němu, a cítím v tom oleji benzín. Je to normální, nebo servis (auto má najeto 3600 km).
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 23 kvě 2018, 13:35
od Mr. HYUNDAI
Jo, jo, kontaminace oleje benzínem... Předpokládám provoz na krátkých trasách (řekněme do 10 km), přičemž delší jízdu v řádu stovek kilometrů v kuse motor ještě nepoznal.
Problém je, že olej kontaminací benzínem degraduje, ale servis Ti moc nepomůže. Hodně se tu o tom psalo v souvislosti s motorem 1,6 T-GDi u Tucsonů.
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 25 kvě 2018, 10:26
od Tudy
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 25 kvě 2018, 23:13
od copper5252
ahoj nemáte někdo k tomuhle motoru servisní schema ? nebo aspon podrobnější popis ? vrtani zdvich a co má a co nemá ? jestli má chladíč oleje ? atd
edit : nikdo nic ?
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 27 kvě 2018, 18:17
od valkar
copper5252 píše:ahoj nemáte někdo k tomuhle motoru servisní schema ? nebo aspon podrobnější popis ? vrtani zdvich a co má a co nemá ? jestli má chladíč oleje ? atd
edit : nikdo nic ?
dost informací je tady
http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... i_120.html
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 30 kvě 2018, 22:05
od copper5252
hele najk mi ten odkaz nesedí
Engine manufacturer: Hyundai Kappa-series
Engine type: spark-ignition 4-stroke
Fuel type: petrol (gasoline)
Fuel system: asoline direct injection
Charge system: turbocharger
Valves per cylinder: 4
ja jsem si myslel že T-GDI 120 je třívalec ne ?
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 30 kvě 2018, 22:14
od Zubesuch
ved nic co by tomu odporovalo tam napisane neni. valves per cylinder v preklade pocet ventilov na valec.
dokonca to mas hned 4 riadky nizsie Cylinders alignment: Line 3
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 09 čer 2018, 09:49
od copper5252
jo už mi to docvaklo
tak včera najeto z motorem 1.0 T-GDI 88kw 580km dalnice silnice 1 a 2 třídy , motor tahá podle mně velcie pěkně a to jsem mival i slinější auta , jel jsem na tepomat nastaveno "130kmh"
motor má dostatek výkonu i na předjíždění ve 130 kmh což je podle mně na 1Litr slušné co se týká zvukového projevu člověk si na to musí zvyknout ale mi osobně to najk nevadí , motor je už zajety (auto je předvaděčka) turbo začíná zabírat kolem 1650 ot a tahá do 5800 ot dale už pak nemá cenu motor točít, je fakt že u toho motoru se musí více řadit (některým lidem to muže dělat problemy , nebo jím to vadit )
spotřeba dalnice 6.5 L silnice 2 tř 5.7 L
auto prázdné
dalo by se jet z motorem i za 5L ale to by byla šnečí jízda
zatím jsem z motorem 1.0 T-GDI spokojeny
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 14 čer 2018, 10:54
od posledni
Lidi, chci se zeptat, jak vysoké máte otáčky na volnoběh a zahřátý motor??
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 14 čer 2018, 20:50
od copper5252
ahoj +- 850 ot ale zitra se mužu přsně podivat na OBD
edit : chci se zeptat když zastavím tak po vypnutí motoru se mi oběví info o jizdě kolik km a spotřeba
včera jsem jel a po vypnutí motoru se mi ukazala spotřeba 7.8 litru což je hodně , ale podle PP který užívám při jizdě mi prumněrná spotřeba vychází na třeba na 6.4 litru , tak jsem z toho trochu zmatem
proč je rozdil ? nebo li co vlastně ukazuje po vypnutí motoru ?
a jestli mi někdo napiše že se mám podivat do manulu tak mu ho narvu do někam a zapalim aby si ho nemohl vytahnout
, už jsem se dival a nic o tom v manualu není !!!
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 15 čer 2018, 15:53
od Wortex
copper5252 píše:ahoj +- 850 ot ale zitra se mužu přsně podivat na OBD
edit : chci se zeptat když zastavím tak po vypnutí motoru se mi oběví info o jizdě kolik km a spotřeba
včera jsem jel a po vypnutí motoru se mi ukazala spotřeba 7.8 litru což je hodně , ale podle PP který užívám při jizdě mi prumněrná spotřeba vychází na třeba na 6.4 litru , tak jsem z toho trochu zmatem
proč je rozdil ? nebo li co vlastně ukazuje po vypnutí motoru ?
a jestli mi někdo napiše že se mám podivat do manulu tak mu ho narvu do někam a zapalim aby si ho nemohl vytahnout
, už jsem se dival a nic o tom v manualu není !!!
Nebude to priemerná spotreba za aktuálnu jazdu vs. celková priemerná spotreba za doteraz najazdené km (platí do vynulovania)?
Re: motor 1.0 T-GDI
Napsal: 15 čer 2018, 16:50
od jaro-zv
No u mňa nasledovne : ( 1 okno ) za jazdu ---- spotreba + km + čas
(2 okno) kumulované ---- celkovo spotreba + km + čas ( v mojom prípade nulujem po
každom natankovaní )
(3 okno ) priemer celkový + okamžitá ( nulujem po prezutí zimné, letné )