Stránka 4 z 31
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 09:19
od peter 48
Dobry den mam zaujem o tucson nevie niekto kedy pride do predaja po facelife ?
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 10:07
od milan74ma
jj - predajcovia hyundai
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 11:35
od Mr. HYUNDAI
Premiéra americké verze bude za 3 dny, evropská bude zřejmě následovat záhy. Stávající provedení už nejde zadat do výroby, takže facelift začne výrobu někdy zhruba v červnu. Prodej tak začne v létě.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 13:15
od peter 48
som bol aj v predajni a nevedeli povedat nic presnejsie , mozno v bratislave na vystave uz bude
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 13:22
od DETVAN
Ahojte, podla informacii od predajcu ma byt tucson po facelifte od cca juna 2018 k dispozicii. Takze cakanie na predstavenie nebude az take dlhe
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 13:43
od Magnun
Tiez mam podobnu informaciu od predajcu. Vraj v lete bude Tucson urcite dostupny.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 18:56
od peter 48
Neviete ci sa budu menit aj motory alebo len vzhlad ale dufam ze nie moc lebo sucastny sa mi paci
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 19:45
od Axel.Foley
Předpokládám nahrazení motoru 1,6 GDI motorem 1,4 T-GDI, ale klidně se můžu mýlit. Vzhled bude upraven - jak předek, tak zadek budou vypadat trochu jinak. Možná dojde i k úpravám interiéru
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 19:50
od Mr. HYUNDAI
V interiéru se očekává tabletové řešení palubky a diesely zřejmě dostanou AdBlue.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 19:54
od Axel.Foley
A také prý nevypínatelný Start-Stop.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 20:02
od tomasko007
@Axel: Neviem ci sa tesit alebo byt smutny ak 1.6GDI bude s faceliftom minulost. Kazdopadne po vikende pribudol dalsi zaujemca, ak by ze sa nebodaj rozhodnem vymenit za novsi model
Ale ked uz to motoricky obmenia, dufam, ze sa
(a Kia) nebudu opicit po E. konkurencii a ako zaklad neponuknu 1.0 t-gdi (ako to ma Karoq, Ateca, pripadne 3-valce Peugeot, Citroen, Opel)
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 20:07
od Axel.Foley
Nechci nikoho strašit, je to opravdu jen můj předpoklad v souvislosti s příchodem normy EURO6c od 1. 9. 2018. Nejpozději k tomuto datu končí spousta modelů aut i motorů právě pro neplnění této normy. Je to smutné
EU se zbláznila, jinde ve světe se auta a motory zde končící můžou dál prodávat.
Tříválec si v Tucsonu nějak neumím představit
ačkoliv jsem měl možnost svézt se s 1,0 T-GDI v Koně, kde s ní nemá moc práce a ten motůrek byl (nejen pro mně) příjemným překvapením. Na druhou stranu, strávil jsem víkend a cca 500 km v Qashqai-i s oturbeným čtyřválcem 1,2 a byl jsem rád, že jsem to auto vrátil. Z mého pohledu totálně mrtvý motor. A to jsem v té době jezdil s i30 první generace s atmosférickou 1,4 pod kapotou
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 20:11
od JoKo
tym nevypinatelnym start-stop by som si nebol taky isty. nespominam si, ze by to nejaka automobilka mala a nevidim dovod, aby s tym zacinal hyu. ak sa nemylim, tak sa spotreba meria s aktivovanym start-stopom. v spojeni s automatom takmer vobec neviete, ze ho tam mate {plati pre nastavenie i30 gd}.
skor sa tesim na rozsirenie vybavy ako automaticke prepinanie dialkovych svetiel, indukcne nabijanie telefonu, adaptivny tempomat a podobne...
v amerike zaradia do predaja 2.4 benzinovy motor k 1.6tgdi
mozno sa budu inspirovat pri facelifte povodnym konceptom z roku 2015
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 20:14
od Axel.Foley
JoKo: Jen poznámka k Start-Stop - schválně píšu "prý nevypínatelný". Jak jsem nakoupil, tak prodávám.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 25 bře 2018, 20:25
od tomasko007
Tak ja nechcem
podcenovat, ale 1.4t-gdi ako zakladny benzin .. to by som bol teda milo prekvapeny.
Hlavne by to bol taky "podraz" pre brata i30, kde prave ta 1.4 t-gdi je v i30 najvykonnejsi benzin (neratam Nko)
Takze bud tam ponechaju tu 1.6 gdi (skor asi nie kvoli emisiam), alebo ... ho vymenia za 1.0 t-gdi 88kw a prifdaju 1.4 t-gdi.
Mne napr v aktualnej ponuke Tucsona chybal benzin medzi 97kw a 130 kw (iba so 4x4).
Pokojne si myslim, ze by sa uzivili 3 benzinove motory (hlavne ak dopyt v zapadnej eu po nafte klesa)
Taka kombinacia 1.4 t-gdi 104kw / 1.6 t-gdi 120 kw / 1.6 t-gdi 130 kw by bola asi najidealnejsia
Ci uz myslite za mam moc bujnu fantaziu ?