bud to nemá čidla nebo řj má dloouuhéé vedeni než ji dojde že by mněla udělat blik kontrolka
)
ps pokud to má najkou časovou prodlevu něž se rozsvítí kontrolka oleje při nizkém stavu olejej , tak bych řekl že to jediný duvod konstrukter o tom věděl že je to špatně , ale manageroblbec rozhodl že bude prodleva aby to neplašilo lidi (čti aby se motor přidřel ) (čím více prodaných motoru tím větší marže ne)
třeba motor na škoda rapid 1.2 tsi tak ten rozsvítí kontrolku oleje až je cca 1.5 litru což už vubec nedostačuje k řádnému mazaní motoru ! skoušeno ,navíc taky milostivě je prodleva než mu to dojde
edit : ahoj tak najeto 1540 km cca a prolem je spět , auto straci po delší jízdě výkon ! auto jsem prohnal na max cca 200 kmh cirka 3 km to bylo ještě dobré ale při spateční cestě už začalo zase kravit a na dalnici stracet výkon sice kdyby člověk
nevěděl jak jelo před tím tak by si toho nevšímnul , takže jsem dnes k večeru zmněřil tlaky valcu a bude jsem debil nebo slepy (mněřeno na zahřátem motoru ) tlaky byly 1/8.9 - 2/8.8 - 3/8.7 - 4/9.1 rozdil mezi tlaky valcu by byly ok ale ne celkové tlaky ! skusím jinou věc nechám vymněnit olej "už zase" a snad se to spravi , pak necham motor dekarbonizovat !
jelikož takové chovaní bych typoval na zapekání kroužku
pak se uvídí po dekarbonizaci jestli to pomuže
Edit: problem vyřešen auto prodané
))