Stránka 4 z 4

Re: Četnost regenerace DPF

Napsal: 08 bře 2023, 19:00
od Tarsinion
Sám zvažuji možnosti.
1. Napsat na zastoupení, zda se ztotožňují se závěrem "mechanika", který laxním pohledem do koncovky vyvodil závěr v duchu, že saze nevadí.
2. nechat udělat znalecký posudek a tím se posléze oháňet.

Jinak není tu někdo, kdo vlastní taky 2.0 CRDi ve verzi 100/136 kW? Jde mi ještě o zvuk při studeném startu, kdy motor na vteřinu zaklepe. Mechanikem, zhodnoceno, jako vlastnost těchto motorů :D. nesmysl, protože minulý rok jsem podobné zvuky nezaznamenal. Příjde mi to jako problém s napínákem rozvodu nebo mírně natažený samotný řetěz. Zvuk mám nahraný, takže mohu případně postnout.

Re: Četnost regenerace DPF

Napsal: 09 bře 2023, 07:01
od Axel.Foley
1. Jsi s Tucsonem ve vlákně pro i40
2. Uživatel sarin má Tucson TL s dvoulitrovým srdcem od pana Diesla a výkonem 136 kW, občas se zde, na fóru, objeví

Re: Četnost regenerace DPF

Napsal: 10 bře 2023, 19:50
od Tarsinion
Díky,zkusím napsat

Re: Četnost regenerace DPF

Napsal: 17 črc 2023, 08:11
od patriknet
Obrázek

Dělal jsem test tesnosti sání (kompresorom jsem se snažil natlakovat sání za váhou vzduchu). Odvětrávání vačkové hřídele jsem odpojil, hadici od turba zaslepil. Na moje překvapení jsem zjistil, že se při tlakování sání tlak (vzduch) nějak (pro mně záhadně) stejně dostává do prostoru odvětrávání vačkové hřídele...... jak / kudy se tam může dostat? Vysvětlíte mi to někdo prosím?

Obázek: tam jak to je zakroužkované, tam jsem to odpojil, hadici zaslepil no a z toho bazmeku pak unikal vzduch co jsem foukal od váhy vzduchu.....

Re: Četnost regenerace DPF

Napsal: 17 črc 2023, 10:30
od petzl62
PCV ventil? :idea:

Re: Četnost regenerace DPF

Napsal: 17 črc 2023, 10:41
od patriknet
Diesel (resp nas diesel) nema PCV ventil

Re: Četnost regenerace DPF

Napsal: 17 črc 2023, 18:19
od petzl62
O.K dík za upřesnění :-#