Ahoj po delší době
S autem najeto 6000km a upřímně....kdybych věděl jaké nedostatky a hlouposti mě čekají nevím zda bych do i40 šel. Celkově je to auto hezké prostorné, ale očividně ho projektoval někdo bez praxe s automobily.
muj nejnovější dotaz je ohledně toho jak vám to startuje v zimě ? dnes pouze -5C a naskočilo to až na potřetí, baterie sice nová, ale rok stála v autosalonu, nejkratší trasy jezdím cca 22km tak dobíjení by neměl být problém ? Nebo máte nějaký tip jak správně, lepé startovat, aditiva apod ? uplně se bojím -25C apod....u P307 benzín i při lonskych -26 napoprvé, vždy.
ted bych si dovolil sepsat hlavní neduhy vozu
1. ano opět začnu audiem (ted nemyslím premium, u toho bych ale byl určitě taky zklamanej), naprosto objektivně říkám že výkon a nastavení audia je tragický a je jedno jaký kdo máte nároky, prostě hrůza. Ale to už je minulost, už mi to hraje jinak
2. Senzor stěračů, zde je použita nejhorší ze tří možných variant...po nevypnutí automatického stírání se při dalším startu provede jedno setření, geniální věc na suchem skle, nebo dokonce lehce namrzlém, co se asi zničí dřív...stěrače či motůrek ?
3. automatickí klima, naprosto divné.....hodinu to fouká na čelní sklo a pak rovnou na nohy, prakticky pořád na nejnižší výkon...středové pruduchy jsem snad jěště nezažil foukat...v P307 fungovala klima uplně jinak a mnohem lépe.
4. prostor na pravu nohu u volantu, ostrá hrana díky který s emusí člověk více odsunout od volantu
5. další věc ohledně rádia, proč se musí pře startem motoru zapnout, při startu hned vypnout a pak opět zapnout ? naprosto nelogická věc, stačilo nastavit prodlevu třeba 5s.
6. vyhřívání volantu a sedaček, volant se drží zapnutý (vypne se až po delší době) i při dalším startu a sedadla ne, sedadla se navíc zapnou na nejvyšší stupěn při kterém hoří prdel takže tlačítko vlastně musim mačkat 3x
7. spotřeba, to je ale oser asi všech aut a marketingu, kde a jak došly ke spotřebě 4,9 kombi ?? momentálně jezdím za 6,8l a to stylem mladšího duchodce, převážně dálnice, převaděč a pak volnější město...pochybuju že bych se časem dostal niž. Ze začátku to bylo 7,3l tak alespon nejaké zlepšení.
8. zadní dveře, je super pokud je po dešti či jen více vlhko otevřít dvěře a dostat sprchu od vytékající vody...
9. tomuhle až tolik nerozumím co je nebo není možné, ale převody motoru jsou podle mě šíleně krátké, prakticky hned po rozjezdu už na mě bliká 5
10. hodně blbej detail, ale umístění 12V na nabíječku apod. je na hodně neštastným místě...zajímalo by mě kdy někdo přijde s variantu ve stropě, at mobil, navigace, či kameru každej lepí na sklo a kabel tam pak jen překáží a plandá
nejlepši je reakce HyundaiCZ...že prý pokud mám s vozem problém v servisu na to mrknou
no asi by se dalo pokračovat..ale to už by byla zhejčkanost
abych ale jen neremcal, 2 týdny zpět cesta do Berlína a zpět, pohodlná jízda, nebolí prdel, spousta prostoru, obrovský kufr
přijde mi že auto velice dobře brzdí