Stránka 4 z 8

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 03 zář 2019, 22:50
od Boryš
an J. M. Troska by měl radost. Tomu v jeho románech vše fungovalo na statickou elektřinu. Tihle propagátoři energie nulového bodu a podobných teorií nepochopených klasickými vědci již mají získání energie z tzv. statické elektřiny zmáknuté. Snižování spotřeby je jen okrajovým produktem jejich výzkumů. A určitě jen kvůli zásahům různých lobby průmyslníků se nedaří zavést ty levné způsoby do obecného života.

Ještě kdyby tak výzkumníci dotáhli do konce vstřikování vody, aby se nemusel vůbec spalovat benzín, nebo nafta. Když vstřikování vody zvyšuje výkon, a snižuje spotřebu paliva, tak by to mělo fungovat. No ni? :D

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 04 zář 2019, 07:48
od Durino
Georges:
Zdrojom nestacionarneho magnetickeho pola (=indukcia v cievke) moze byt:
A. casovo premenny prud prechadzajuci nepohyblivym vodicom (pripadne pohybujuca sa nabita castica)
B. pohybujuci sa vodic, ktorym prechadza prud (konstantny alebo casovo premenny),
C. pohybujuci sa magnet alebo elektromagnet
D. casovo premenne elektricke pole

V nasom pripade je to D, v palive sa nachadzaju nabite castice, ktore pretekaju hadickou a vytvaraju casovo premenne elektricke pole.

Miesto tolkeho teoretizovania ste si to mohli vyskusat davno sami a nemusime rozoberat, ako to funguje... ](*,)

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 04 zář 2019, 08:01
od Durino
Stringo:
"Dneska se vymýšlí za miliardy EUR vychytávky na snížení spotřeby a zároveň zvýšení výkonu a tohle by nikdo z těch tisíců inženýrů nevymyslel?"
Nevymyslel, lebo, ako vidis, ludia tomu jednoducho neveria, ked poviem, ze to funguje. Vlastne vymyslel - ten, kto ma na to patent, ako som pisal hore v odkazoch. Ze to ludia nepouzivaju je len ich obmedzenost, alebo neinformovanost.

https://patents.google.com/patent/US5134985

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 04 zář 2019, 09:43
od Minko
Durino: lenže samotná existencia nabitých častíc ti nezabezpečí vznik elektromagnetickej indukcie.
Napadajú má ešte 2 otázky: je správne nabitý ten drôt ktorý sa má omotať okolo palivovej hadičky? a Druhá- je magnetizmus produkovaný drôtom dostatočne silný na to aby pôsobil cez magnetický izolant? (gumová hadička) resp. sú častice v palive dostatočne elektricky nabité aby na to cez izolant dokázali reagovať?

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 04 zář 2019, 09:51
od Durino
Boryš: Neviem, ci ten prispevok bol mysleny ironicky, alebo nie. Ak nie - s tymito vecami sa neda ist medzi masy (informacia o potlacovani vynalezov a prenasledovani vynalezcov, co dokazali objavit nove a uzitocne veci, hlavne, co sa energetiky tyka). Vidis, kolko problemov je len s touto jednoduchou vecou. Ludia jednoducho ziju vo svojej teoretickej bubline, co ich naucili na skolach. Bohuzial, skola nenauci vsetko ani zdaleka. Ze su uz davno vymyslene ine technologie, ktore su, bohuzial, v utajeni, jednoducho vacsina ludi nepochopi.

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 04 zář 2019, 09:57
od Durino
Minko: Nabite castice sa pohybuju => vznika casovo premenne elektricke pole => vznika nestacionarne magneticke pole v jadre cievky => v ciecke sa indukuje prud => upravuje sa struktura paliva. Ako to presne funguje ti nepoviem, nie som vynalezca, len uzivatel.
Odpoved na 2 tvoje otazky: Namotaj si to na palivovu hadicku a uvidis. :wink:

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 04 zář 2019, 18:10
od Petr*
Já se musím k něčemu přiznat, ale nesmějte se mi, byl sem ještě mladý a hodně naivní. Před cca 7 lety sem tento zázrak objevil na Aukru, bylo to rozdělené podle výkonu, jeden magnet - motor do 1500 ccm a dva nad 1500 ccm. Já sem tenkrát měl 1.6 Opel Vectra a tak sem pro jistotu objednal rovnou tři magnety, no prostě debil, ani se mi to skoro nevešlo na benzínovou hadici. A výsledek po měsíci bylo, že mě to stálo v přepočtu dnes skoro 100 piv v hospodě. Sem prostě debil. Tak že všechny varuji, úplně vyhozené peníze, kdyby to někdo chtěl, možná je najdu někde v garáži

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 04 zář 2019, 18:28
od Boryš
Durino, to víš, že to byla ironie. Omlouvám se, jestli jsem v tobě vyvolal plané naděje.

Ale teď na trochu vážnější notu. Když to tu tak hájíš, tak zveřejni link na laboratorní měření výkonu a spotřeby sériového motoru a toho samého motoru s tím zázrakem. Měření musí být provedeno za stejných podmínek, a musí být prokázána opakovatelnost. Tedy ne nějaké subjektivní dojmy, ale objektivní měření, tak jak se seriózně provádí. Rád bych i odkazy na kontakty těch, co tato měření provedli , aby se dala ověřit serióznost. A nech si od cesty ty plky o nutnosti utajení atp. Určitě taková měření máš k dispozici...

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 04 zář 2019, 18:32
od Boryš
Petr* píše:Já se musím k něčemu přiznat, ale nesmějte se mi, byl sem ještě mladý a hodně naivní. Před cca 7 lety sem tento zázrak objevil na Aukru, bylo to rozdělené podle výkonu, jeden magnet - motor do 1500 ccm a dva nad 1500 ccm. Já sem tenkrát měl 1.6 Opel Vectra a tak sem pro jistotu objednal rovnou tři magnety, no prostě debil, ani se mi to skoro nevešlo na benzínovou hadici. A výsledek po měsíci bylo, že mě to stálo v přepočtu dnes skoro 100 piv v hospodě. Sem prostě debil. Tak že všechny varuji, úplně vyhozené peníze, kdyby to někdo chtěl, možná je najdu někde v garáži
Ale to je něco jiného. Tenhle zázrak si magnetické pole vyrábí sám z nějakého kosmického záření, mj.
A ještě k tomu co jsi napsal: tři magnety byla chyba, když psali dva, musely být dva. U zázračných udělátek je nutné dodržet vše co je předepsáno, jinak to nefunguje. A to se zadaří jen tak jednomu z milionu...

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 05 zář 2019, 03:51
od 3bit
Pořád nějak nechápu co by to mělo dělat. To jako srovná molekuly benzínu do řady vedle sebe jako vojáky a vstřikama to lépe projde a ještě to volá "Huráááá" ? [-o< :mrgreen: :mrgreen:

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 05 zář 2019, 08:55
od Durino
Boryš: Ja som to tusil, betar jeden! :mrgreen:
Ja to poviem takto. Meranie vykonu som sice na brzde nerobil, ale jazdim s tym autom a po osadeni BAC vidim zmenu k lepsiemu. Hlavne na Astre CDTI, ale oznamili mi to aj majitelia I30 1,4MPI a aj majitel Felicie 1,3 MPI. Felicia - kde chodil do kopca na 3, teraz ide na 4 a dokonca aj na 5. Je pravda, ze tam maju este jedno "udelatko", co by ste taktiez odsudili, ale to tam mali aj predtym a po osadeni BAC sa im zmena k lepsiemu prejavila. Zamerne som nechal odpoved na majitelov, lebo oni poznaju svoje auto najlepsie. Na tej I20 1,25MPI sa to prejavilo trochu menej, ale aj tam som zaznamenal zmenu. Najzabavnejsie na celej tejto diskusii je, ze sa bavime o cene zariadenia okolo eura, max. dvoch, pomerne lahko zohnatelny material a vy tu vsetci po mne chcete neviem ake merania. Vsak si to namotajte a uvidite a prispejte mi do statistiky spokojnych vodicov, pripadne aj nespokojnych, ak vam to z nejakeho zvlastneho dovodu nebude fungovat. Zmena nie je obrovska (20-30%), ale je tam.
Co sa tyka utajenia, su plany (nielen) generatorov elektriky, co ju "vyrabaju" v uzavretom cykle s prebytkom. Zdanlive perpetum mobile, ale nie je to tak. Zakon zachovania energie totiz predpoklada uzavrety system, ale v skutocnosti je prostredie otvoreny system. Ani u klimatizacie sa nikto necuduje, ze ma ucinnost vyssiu ako 100% (spotreba elektriky 1kW a chladim napr. 3kW) A tieto veci su zalozene na uplne normalnych a fyzikou overenych principoch. Bolo by to zaujimave aj v elektromobiloch. Pacil by sa vam nekonecny dojazd bez baterii, resp. s malinkymi bateriami? Pacila by sa vam nezavisla domacnost od zdrojov energii (plyn, elektrika)? Ja sa pytam, preco sa tieto generatory nevyucuju na skolach ako jedna z hlavnych priorit, kedze sa Zem ruti do zahuby vzhladom na znecistovanie planety a energeticku krizu? Preco? Lebo system nema zaujem, aby ludia boli nezavisli, lebo nezavisly clovek uz nie je lahko ovladatelny. Dalsim problemom, ako to u ludi byva, je chamtivost a mozne vojenske zneuzitie. Preto vam skola taketo veci nepovie. Miesto toho vas system zahlcuje hovadinami a zabavou a hlavne tak vytazuje, aby ste ani len nepomysleli na nieco taketo. Pretoze system potrebuje otrokov, nie nezavislych neovladatelnych ludi.

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 05 zář 2019, 12:01
od Gyngy
:shock:

Durino: sorry ale taku kravinu snad ani nemozes mysliet vazne. Subjektivne pocity nemozes brat predsa vazne.

Omotany drat okolo hadicky, ktorou tecie palivo neurobi NIC. Absolutne NIC. NIC sa tam nenaindukuje, NIC sa s palivom nestane.

Mimochodom, v palive nie su ziadne nabite castice.

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 05 zář 2019, 12:22
od Durino
Gyngy: Jasne... :wink: Vidim, ze uz to mas vyskusane... Teoretikov mam najradsej.

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 05 zář 2019, 12:41
od XMira
Hoši, vomotal jsem tím káblíkem hadici k troubě. Teď má kachna o půl kila víc masa! Drát na přívodu k pračce zas tak dobrej nápad nebyl. Trencle maj teď nějakou volnou gumu. Ale už se chystám zkusit omotat nějakej tělesnej orgán. A to bude jízda!

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Napsal: 05 zář 2019, 12:46
od Scaild
XMira: Ale nezapomeň se při tom chránit před chemtrails! Slyšel jsem, že by to pak mohlo mít opačný účinek!