Stránka 4 z 4
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 13 srp 2019, 19:17
od Boryš
Mortis, jak dopadl servisní zásah? Přišlo se na něco nebo je to vlastnost? A dovolenou jsi jak vidno absolvoval bez problémů.
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 13 srp 2019, 20:33
od Commpact
To se prodava uz odmereny. Ale lepsi zkusenost mam s kapalinou,nez ty piliny. Ty dlouho nevydrzely.
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 15 srp 2019, 20:05
od D_a_v_i_d
Commpact píše:Neeee, do chladice. To jsou pyliny k tomu urcene.
To jsem ani nevěděl, že to existuje. Zase jsem o něco chytřejší
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 15 srp 2019, 20:31
od Mortis
Dovolenou jsem absolvoval se svým starým pežotkem 407 a vydržel bez problémů, jen tak mimochodem např. jeho výfuk je v daleko lepším stavu než ten u
a to je to r.v.2005. I 40 zatím bez zásahu, našel jsem odborníka přímo ze servisu
který už takové motory dělal a ví o co jde, akorát nemá pořád čas tak stále čekám...
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 16 srp 2019, 08:02
od Commpact
Proste Hyundai no
. Ja jsem stim tak nejak pocital, kdyz jsem ho kupoval, ze to nebude zadny zazrak, ale vyfuk mam zrovna dobry. Jen treba srouby od deklu pod motorem pro svou rez, uz nikdo nevysroubuje. Vysvetleni je jednoduchy. Jelikoz je tam otvor na vypousteni oleje, tudiz ten kryt od vyroby nikdo jeste nesundaval. Mam ho od 95tis/km aktualne 127000km a resil jsem (jen) ten unik vody, coz jsem vyresil tesnici kapalinou jak uz jsem vyse psal a menil cepy na rizeni. Kazde tankovani pridavam adetiva a po vymene oleje, jeste adetiva do oleje, takova prevence. Precejenom, je to jen Hyundai.
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 16 srp 2019, 13:20
od Mexican
ked to tu tak citam, tak si stale hovorim ze ak auto tak nove. aby nebolo postihnute kutilom domacim aneb ak zamaskovat problemy pred kupou aby to Makovec kupil a myslel si ako vyhodne
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 16 srp 2019, 14:05
od Axel.Foley
Mexican: Hodně pravdivě napsáno.
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 16 srp 2019, 17:46
od Richard555
Jen pro doplnění, v dávných dobách se na dotěsnění chladicí soustavy používala Cikorka, pokud někdo neví oč jde , jedná se o náhradu kávy rozemletým a upraženým kořenem čekanky. Podobný účinek měl i "Logr od pravé kávy" Stačilo otevřít víčko chladiče a čuchnout a hned jsi věděl na čem jsi
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 16 srp 2019, 19:21
od Commpact
Svata pravda. Logr z kafe. Uplne jsem na to zapomel
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 17 srp 2019, 08:38
od oltcitak
Jj, veru pomohlo, keď mi v Bosne pred par rokmi začal tiecť chladič na inom aute, prišla na rad aj sedlona z kavy, išlo len o to, aby sme došli domov, potom som kúpil novy chladič.
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 17 srp 2019, 08:45
od Mortis
No vidite a v servisu hned na mě prý vyměnit motor
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 05 zář 2019, 21:12
od havlik1
Mortis píše:Jasně tohle všechno vím, už jsem to tady procházel. Jenže čistě teoreticky, kdybych měnil olej často aby nestihl zdegenerovat
, tak bych s tím mohl jezdit normálně a nic by se nestalo?
Mortisi, mám stejný problém u auta z roku 2014. Jedná se o výrobní vadu a jde o to že je pórovitě odlitý blok motoru, nejde o něco typu prasklý blok motoru. V záruce to servis nevyměnil, či se na to předchozí majitel vykašlal. Mě už mizela jedna nádržka vody na 1000km a i tak nebyl pod víčkem oleje šlem. Úvaha že se dostává všechna voda do oleje a že se tam všechna přemístí je chybná. Ona se hlavně spálí (vypaří) a vyletí výfukem, ale je pravda, že se z nemrznoucí směsi uvolňuje sajrajt co znehodnocuje olej a tak ho tam neměj 30 tis km. Já ho měním po cca 13 tis. Pomohl mi utěsnovač Ligui molly. Ted mi Chorvatsko tam a zpět ubude tak 5mm vody. Letos jsem to Chorvatsko jel 2x + Slovinsko hory. Úplná oprava je jen výměna polomotoru za nehorázné peníze.
Re: ztráta vody a cesta do Chorvatska
Napsal: 05 zář 2019, 22:00
od Mortis
Díky za potvrzení. Zrovna jsem sehnal mechanika z KIA který tvrdí to samé. Polomotory vyrobené v Polsku jsou porovité a oprava neexistuje. Ze začátku zkoušeli měnit těsnění a hlavy ale nepomohlo to. Pal přišli na ty prosakující bloky. Ale jde s tím jezdit, zná pár aut které jezdí bez problémů a už mají 200 000 km. Takže radí žádné opravy a normálně jezdit a sem tam dolít vodu.