Stránka 4 z 4

Re: Tucson N-Line

Napsal: 15 led 2020, 20:52
od Bagrid
Když jedu v autě, tak čumím na cestu a nevejrám, co se mi kde v autě válí. V Tucsonovi je to dole na tunelu, že to stejně není vidět. Na tý fotce to vypadá blbě kvůli blesku. V reálu si toho ani nevšimneš.

Jsem měl původně v plánu ten celý díl s tlačítky vyndat a podívat se tomu na zoubek, ale ono je to všechno tak echt poskládaný, že jsem nebyl schopen se k tomu dostat a nechtěl jsem to rozjebat. Tak jsem šel touto cestou.

Nějakou dobu jsem zkoušel, jestli se tam něco na tlačítku nehřeje a vše je OK. Návod jsem našel v nějakém starším příspěvku tady na fóru a tomu uživatelovi to poradil technik z :hyu:

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 46#p569046

Re: Tucson N-Line

Napsal: 15 led 2020, 20:58
od Walachien
cernymotyl píše: 15 led 2020, 20:20 Gratuluju. Ať slouží bez problémů.
Proč nedoporučují zapojeni kamery do pojišťoven skříně? Jak a kam jsi teda připojil? Do kastliku?
Problém by to asi být neměl, ale nebylo to doporučeno, že by to mohlo být bráno jako připojení neorigo příslušenství. Za kastlíkem u spolujezdce jsem si schoval smotaný přebytečný kabel a vyskočil hned do pravého 12V, není to ani vidět. Dával jsem tam Niceboy pilot X a napájecí koncovka je taková tenka nerušivá.
S tou páskou přes Start stop je to zajímavé :D :idea: uvidím jak mě to bude srát tak to otestuju.
Apropo ještě jedno pozitivum, benzín jsem měl naposledy před mnoha lety ve Feldě a to rychle rozmarení a topení co teť zažívám je balzám na mou duši. :D/

Re: Tucson N-Line

Napsal: 15 led 2020, 21:08
od cernymotyl
Ve tvým servisu jsou nějaký přísný. :-k

Re: Tucson N-Line

Napsal: 22 bře 2021, 13:00
od Walachien
Zdravím všechny. Po roce bezproblémového ježdění a první výměně oleje v Hyundai se mě objevil už párkrát problém s dušením motoru za studena.
Pročetl jsem tady pár vláken, ale nikde jsem nenašel nějaké info v čem byl nakonec problém. Dnes jsem objednal servis, ale po rozhovoru s technikem který mě řekl že se ta závada na diagnostice nemusí projevit jsem takovej nesvůj. Mám tam najeto cca 13000km a nebyl žádný problém, tankuju výhradně Vervu 100 furt na stejné Benzině. Poslední zkušenost, kdy jsem chtěl předjet auto a motor se ve 2000 prostě zadusil a nechtěl táhnout byla i celkem nebezpečná. Udělalo to většinou za studena, ale už se mě to stalo i při zahřátém motoru. Poprosím jestli má někdo nějakou zkušenost s touto závadou.

Re: Tucson N-Line

Napsal: 22 bře 2021, 14:03
od Stringo
Podle mě to dělá GPF. Začne regenerovat a v tu chvíli ztratí výkon. Mě to občas udělá i30. Je to nepříjemné, mě stačí dát kick-down až na podlahu (musí se přednost ten odrazový spínač. Potom to přestane... Ale v servisem mi tohle vyvrátili, že to není možné... takže je to jen moje domněnka :-k

Re: Tucson N-Line

Napsal: 26 bře 2021, 16:45
od Walachien
No podle mě taky to bude tím GPF :) ale bylo to i mě vymluveno, že ne. Problém u mě je že se mě při tom ani žádná kontrolka nerožnula :(
Dneska diagnostika v :hyu: projetí technikem a neshledána žádná závada ani hlášená chyba. Když jsem čekal venku měl jsem rozhovor s kolegou :hyu: to samé auto a ta samá motorizace. Ten měl nájezd tuším cca 5000 a pozoroval taky lehčí verzi toho přidušení, ale tomu se při tom ta kontrolka zasvítila.
Dle servisního technika tento problém přede mnou neřešili :D
Takže závěr je takový: nechal jsem si vymazat adaptivní data(jestli to je provedeno bůh suď), pokud bude problém přetrvávat nechají si to na delší dobu, aby se to mohlo ráno za studena otestovat.

Ještě před dnešní návštěvou udělána nezávislá diagnostika v KIA, taky tam nic nebylo :D Dnes jsem tedy natankoval ne Vervu100, ale 100+ OMW a budu tedy čekat a asi se i modlit při předjíždění aby mě to zase nehýklo :D
Můj laický názor je takový, že když jsem s tím jezdil já za 10,5l/100 tak nebyl problém, teť to má většinou moje paní ta jezdí s lehkou nohou za 9,2l/100 krátké trasy!! Pak do toho vlezu já a to GPF se může posrat :D :D

Re: Tucson N-Line

Napsal: 26 bře 2021, 17:02
od Stringo
Já to samé, žádná závada, žádná kontrolka, je jedno, jestli jedu pilu, nebo jedu na pohodičku, prostě někdy podřadím, dám plnej a auto najednou ztratí výkon, jako kdyby byl nastavený omezovač. Buď to je jen okamžik a zase to přidá, nebo ne a musím prošlápnout plyn až na podlahu (přes takový ten virtuální doraz) a to pomůže. Ale ten okamžik je hodně nepříjemný, když člověk předjíždí... určitě to bude dělat ten filtr, nevím co by to mohlo být jiného, ale i mě přesvědčovali, že to není ono, že regenerace je nepostřehnutelná a připadal jsem si jako pitomec co si něco vymýšlí...