Mal som obdobny problem na Tucsone (tazne je tiez original), pokial si pamatam, tak sa tazne montuje na jednej strane tam, kde je povodne oko na tahanie auta (na druhej strane tam je nejaka podlozka), to sme odtial vyhodili, tym sa ziskali nejake 2 cm a uz to takmer nebuchalo (v zasade oko n atahanie nie je treba, lebo uz tam je tazne - v servisoch to tak bezne robia).Zdeněk ČB píše:Tažné je skvělé, ale vyskytl se malinký problém:
tím jak se namontovalo tažné, zmenšil se prostor pro kývání výfuku a teď při každém razantnějším projetí zatáčky, nebo na nerovnostech mi zadní část výfuku mlátí o držáky tažného.
Byl jsem s tím v servisu, kde řekli, že je to třeba poladit na držácích, nicméně po "polazení" to mlátí stále stejně. Napadlo mne, že bych nechal vyměnit ty gumy co na nich výfuk visí, ale nevím nakolik by to pomohlo, zda ty původní mohou být po dvou letech nějak výrazněji vytahané.
Nemáte s tím někdo zkušenost? Případně jak jste to řešili vy? Díky .......
Potom bol zveseny posledny tlmic a tie "haky" na ktorych su gumy v karoserii boli ohnute tak, aby sa ziskal nejaky dlasi centimeter (pajsrom).
Odvtedy to nebucha, mam to tak 90 000km a ziadny problem...