Re: i30 1.5DPI vybehnutie otáčok motora
Napsal: 16 úno 2022, 14:52
@JackK78 Ty jsi fakt expert na to odpovídat úplně na něco jiného, než na to co se tě člověk ptá. Otázka na vysvětlení tvého tvrzení zněla jednoznačně. Tvrdíš že motor s turbem je oproti oproti atmosféře po vyšlápnutí spojky něčím bržděn a jeho otáčky nejdou tak rychle nahoru a tvrdíš. Napsal jsi: "Já jsem jen upřesnil, proč se toto děje převážně u atmo benzínu." Ale jediné tvoje vysvětlení bylo "... tak než zareaguje klapka a vše kolem ...". Proto se už od tvého prvního postu ptáme, co to znamená. Teď jsi zase namísto vysvětlení dal odkaz na to kde je vysvětleno proč vyletí otáčky, ale tam není ani slovo o srovnání s turbem/bez turba a pak uhnul k tomu, že 20let jsi jezdil s dieslem. Co to má společného s dotazem?
Nepsal bych znovu a znovu, kdyby ses už poněkolikáté nesnažil vyhnout odpovědi. Ty jsi totiž začal s tím, že turbo při vyšlápnutí spojky zpomaluje motor, tak se ptáme, kde jsi na to přišel a jaký to má důvod, když o tom tak zasvěceně píšeš. Znovu opakuju, že jediná tvá odpověď byla "... tak než zareaguje klapka a vše kolem ...". Pořád jsi nevysvětlil, proč by měla klapka reagovat později než u atmosféry a co je to to tvoje "všechno kolem".
Nepsal bych znovu a znovu, kdyby ses už poněkolikáté nesnažil vyhnout odpovědi. Ty jsi totiž začal s tím, že turbo při vyšlápnutí spojky zpomaluje motor, tak se ptáme, kde jsi na to přišel a jaký to má důvod, když o tom tak zasvěceně píšeš. Znovu opakuju, že jediná tvá odpověď byla "... tak než zareaguje klapka a vše kolem ...". Pořád jsi nevysvětlil, proč by měla klapka reagovat později než u atmosféry a co je to to tvoje "všechno kolem".