Stránka 4 z 5

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 30 kvě 2022, 21:48
od Mexican
tak ten je top!

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 06 čer 2022, 21:19
od Borek
Kdo nechce mít problém s el. posilovačem u Accenta, může koupit Kiu Rio-ta má bezproblémový hydraulický posilovač. Navíc se tady prodávaly i s automat. klimou......Základ je jinak stejný s Accentem. Manželka honí toto Rio s 1,6 CVVT/82kW desátým rokem a je to takový malý a nenápadný dravec :), s minimálními náklady na údržbu. Starší dceři jsem sehnal stejné Rio před 2 roky a je také spokojená.
Jinak ten Accent v inzerátu vypadá pěkně a je za dobré peníze. :wink:

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 07 čer 2022, 17:16
od slabostka
... lenže Hrdza... tá ich doslova žerie....

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 07 čer 2022, 17:23
od milosh
A co bezpečnost ta Kia? Asi nic moc co?

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 07 čer 2022, 17:24
od vojta.merta
bohužel, auto do 100k aby nemělo najeto přes 300tkm nebude zrovna hliníková prémiovka, bratrovi jsem z naší firmy koupil za 50k 10let starou Fabii s 1.4 MPI držákem a nájezdem 220000km a má ji bez investic několikátý rok a jediný co bude muset řešit jsou prahy, auto je r.v. 2010 a prahy jsou K.O. I tak by jej ale prodal za víc, než za kolik jsme jej pořídili :lol:

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 07 čer 2022, 17:29
od Mexican
milosh píše: 07 čer 2022, 17:23 A co bezpečnost ta Kia? Asi nic moc co?
co znamena bezpecnost? ma to 6 airbagov, ABS. Tu generaciu testovali aj v Euro NCAP hned ked vysla v 2005 a dopadlo to v poriadku (na tu dobu)
https://www.euroncap.com/en/results/kia/rio/15669

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 07 čer 2022, 19:47
od idam.i
Na tu doba možná OK,no už na pohľad nič moc. [-(

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 07 čer 2022, 20:20
od stefanpilat
S rozpočtem do 100 000 to bez kompromisů nepůjde. S tím se prostě musí počítat.

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 08 čer 2022, 06:50
od Pjotr1
U Euro NCAP je potřeba se dívat hlavně na pasivní bezpečnost a neřídit se podle hvězdiček, protože do hvězdiček se započítávají i asistenti a víme jak jsou kontroverzní a kolik lidí je vypíná.

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 08 čer 2022, 07:04
od Mexican
v 2005-20010 bol snad jedinym asistentom ten, ktory pipal ked si vodic nezapol bezpecnostny pas :-D
takze za mna vlastne super. Vhladom k tomu, ze mne osobne moderni asistenti len zneprijemnuju soferovanie, tato jednoduchost mi prijde super. Pochopitelne si asi doba a ludia ziadaju nieco ineho, co respektujem. To vsak cele pto auto komplikuje a predrazuje

Inak, zakladatela vlakna sme asi odstrasili :-D

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 08 čer 2022, 07:34
od vojta.merta
Já třeba vůbec nemám důvěru v aktivní zasahování do řízení při hlídání pruhů. Kdoví kolik nehod to může mít (časem) na svědomí :roll: Dal bych raději povinně vyhřívaná čelní skla a ta by pak byla cenově podobná klasickým :)

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 08 čer 2022, 10:29
od stefanpilat
V Riu z roku 2008 jsem jezdil spoustu let a nemůžu říct, že bych se v něm cítil i bez těch moderních asistenčních systémů nějak méně bezpečně než teď. Jen jsem musel na dálnici dávat větší pozor na držení v pruzích, což bylo většinou plus, snad jen s výjimkou jedné situace, kdy už jsem začal upadat do mikrospánku, ale naštěstí mě včas probral spolujezdec. Dost nepříjemná věc. Od té doby únavu za volantem rozhodně nepodceňuju a zastavím hned, jakmile pocítím první náznaky. Nevím, jestli by teď asistent hlídání pozornosti dokázal zasáhnout, ale spíš pochybuji. Naštěstí jsem v Riu nikdy žádnou nehodu nezažil, kromě jednoho malého ťukance na parkovišti, kdy to odnesl jen lak na zadním nárazníku.

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 08 čer 2022, 10:57
od Birdr
vojta.merta píše: 08 čer 2022, 07:34 Já třeba vůbec nemám důvěru v aktivní zasahování do řízení při hlídání pruhů. Kdoví kolik nehod to může mít (časem) na svědomí :roll: Dal bych raději povinně vyhřívaná čelní skla a ta by pak byla cenově podobná klasickým :)
Tak používat tohoto asistenta na běžné dvojkové okresce nemá význam a je to spíše k vzteku a ano, někdy i nebezpečné.
Ale na široké jedničkové nebo na dálnici je to velmi šikovný pomocník a já osobně ho velmi často využívám.
Nakonec, u :hyu: jde vypnout velmi jednoduše, tak není problém zahrnout do "předletové přípravy" i tento úkon.

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 09 čer 2022, 21:35
od gustavo
michal84 píše: 26 kvě 2022, 08:54 Zrovna sa ku mne dostala informace, bez cieleného dotazu na značku, že nemám brát Hyundai/Kia atmosféry :-D že sa u nich prý často potkávajú motory a taky že sa sypou katalyzátory ktoré možu byť nasate do motoru a zničiť ho.
Čo si o tom myslíte, je na tom niečo pravdy?
Měl jsem i30 s 1,4 MPI - Kappa s tovární LPG, prodal jsem s 220 kkm, žádný problém s katalyzátorem nebyl. Ty katalyzátoryy to občas odnesly, ale to už dnes u ojetin těžko bude problém. Pokud jsem slyšel, tak se vysypaly kolem 30 kkm, takže většinou v záruce, častěji to potkávalo 1,6l, která měla variabilní časování výfukových ventilů a ta si ty drobky nasála do válců. Nejvíc to pak odnesly 1,6l s přestavbou na LPG. Týkalo se to snad nějaké špatné série katalyzátorů. Neslyšel jsem o tom, že katalyzátory odcházey na starších 1,4 v accentovi, podle mého se to týkalo období cca roku 2012 v i30, ix20.

Osobně jsem měl accenta MCT CRDi - než byl odvelen do věčných lovišť, tak měl najeto 287 kkm, spotřeba běžně 4,0-4,5 l/100 km, max. rychlost 200 km/h, běžný servis + tlumiče (KYB při 120kkm), ložiska kol cca 150 kkm, chladič klimy cca 150-200 kkm?, baterka 280 kkm, servo seřízení 14 dní před smrtí ](*,) Jinak vše funkční, v podstatě jsem drtivou většinu oprav řešil při garančce. Celkem mě uvedené opravy stály asi 30-35 kKc. Auto bylo na dobrých cestách (západní Evropa) neskutečně pohodlné, skvělá sedačka.

Re: Jazdené auto za cca 100 000

Napsal: 10 čer 2022, 06:47
od Axel.Foley
Buď jsi měl jiné sedačky nebo mám divná záda :-k v Accent-ovi mi stačilo 250 km najetých za 2 dny a léčil jsem se z toho týden :D