Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Založte si své téma a představte svůj nový Hyundai Tucson ostatním

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Leendrix
**
Příspěvky: 401
Registrován: 28 říj 2009, 03:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Leendrix »

Mr. Hyundai: tak na tvoji spotřebu s I30 snad nemá ani elektro auto :D
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

To je strašně stará fotka - to je ještě s Ferdou, tedy jednou z prvních i30 třetí generace (HB, původní litrový motor a manuál) :mrgreen: ...
Když bude čas (což v poslední době moc není) zkusím stejnou trasu a režim jako tenkrát - třeba se dostanu ještě níž :-k
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Axel.Foley »

Jen aby jsi se nedostal do stavu, kdy benzín bude v nádrži přibývat 8) :lol:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

cez vikend sme skusali dalsi posun k elektrifikacii :-) na vyrocie svadby sme si kupili najma do dodavky elektrokolobezky (tie najlacnejsie a najskladnejsie)

Toto povazujem z maximalnu uroven EV ktoru som ochodny akceptovat na dlhu dobu :-)

ma to realny dojazd v nasom pouziti as 22km (momentalne na jednej najazdene asi 60, na druhej 67km. Je to celkom parada, najma pri stani v kempingu dalej od centra - proste zajdete si na nakup, kratsi vylet. Narocnejsie kopce to zvlada menej (nariklad stupanie k nam k domu ma uz asi 12% a tam to ide max 8km/h, ale stale to ide. A aj pri vypnutom motore to ide v rezime "kolobezka" sa s tym da fungovat. Da sa na tom odviezt mensi nakup a prave do blizsej buducnosti ked sa reguluje vztup do centra pre vacsie auta to bude mat snad benefit rozumneho dojazdu z parkoviska

nabijame to v dodavke cez solarny panel/ vstavanu bateriu pripadne cez poverbox Bluetti. Hmotnost kazdej 12kg (takze asi polovica bezneho e-bicykla) - co sa tyka skladnosti, vmesti sa to aj do Tucsona ale to je asi vsetko co sa tam vmesti :-D Niekedy to skusim prehnat do Brna ako prostriedok do prace, ale myslim, ze benefit bude skor pouzitie v dodavke
Přílohy
testovaci den kusok od byvalej atomky v Zwentendorfe (AT)
testovaci den kusok od byvalej atomky v Zwentendorfe (AT)
349606612_5050286468429551_7981999281166456570_n.jpg (222.03 KiB) Zobrazeno 681 x
1685338765398.jpg
1685338765398.jpg (127.26 KiB) Zobrazeno 681 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1802
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Maras »

Heuréka 😄 , právě jsi udělal významný krok kupředu. Jinak my takhle fungujeme už několik let také. A je to paráda.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

ja som sa tomu nebranil, ale nemal som to kde prevazat :-) v Accentovi to nedavalo vobec zmysel, ten dosiel pokojne aj na namestie v Sienne :twisted:
po prvom polroku cestovania s dodavkou sme ale castejsie a castejsie narazali na obmedzenia

je to verzia uz s vylepsenym zadnym blatnikom, takze snad odpoadnu neduhy tych povodnych 2020 verzii a najma to ma mat novu elektroniku. Uvidime
8,5" kolesa maju svoje limity, ale na nase pouzitie bude stacit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 801
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Pjotr1 »

Pěkné a nechybí ti na tom sedačka při delších přesunech (např 15-20 min) ? Chápu že na hrbolech sedět nepůjde, ale na rovné cestě by mi to dávalo smysl, ale nemám s tím zkušenost.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

tych15 minut je pri rychlosti 20km/h (povazujem za bezpecnu rychlost) 5km..to sa mi zda taka normalna vzdialenost na presun co od tej kolobezky ocakavam. je fakt ze po 10 minutach nastupuje trochu nuda pac to ide, netreba slapat a na cyklostezkach niet moc na co pozerat. pri presune Tullnom cca 5km to bolo zaujimavejsie a ubehlo to pocitovo rychlo, takze sedadko nebolo treba. Navyse som namiesto smeroviek zacal pouzivat nohy, takze aky taky pohyb a eliminacia strnulosti tam je. davat zmenu smeru rukami mi na tejto malej prijde dost nebezpecne lebo doslova po pusteni jedneh ruky prichadzaju slusne vibracie

10km v kuse by som na tom ale fakt nechcel ist :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

ked sa zima opyta co som robil pocas 32 stupnovych horucav...

dnes som si doviezol sadu pneu na diskoch od jedneho z tunajsich clenov, ktory to zobral pekne odpodlahy a nemusi riesit zimu ako taku :-D
pekna sada prakticky novych pneu na diskoch Dezent za krasne peniaze. Trochu bojujem s priestorom v garazi (vdaka bohu ze na obytke nemame druhu sadu diskov, pretoze v tej nasej mikrogarazi kde stoja dve moto, tri bicykle, dve elektrokolobezky a sada na Stonica probudli zimaky bez diskov na Tucsona a teraz toto. No asi si zahram tetris..

hmotnost je teda solidna, ale predsa len je to 19" disk... Skoda, stale si myslim, ze na hybridneho Tucsona by bol ideal 18" a nejakych 215mm sirka pneu. Takto je to hmotnostn pomaly ako zatazovy disk so zatazovou pneu na dodavku (tam ma 225 / 75 R16 CP s diskom 28kg)
Přílohy
1687266526516.jpg
1687266526516.jpg (117.55 KiB) Zobrazeno 471 x
1687266526513.jpg
1687266526513.jpg (115.65 KiB) Zobrazeno 471 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od idam.i »

Pekné,nielen na zimu. =D>
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Mi.Ha.
**
Příspěvky: 332
Registrován: 18 led 2022, 23:40

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mi.Ha. »

Klasika,to je na H/K uniforma.
Proč je vážíš? Pokud nemají kované paprsky a forming,tak je to všude stejné a když to není prvovýroba neboli průmyslová kola,která jsou vždy těžší,kvůli zárukám atd,tak když je to kolo extra lehké a bez toho co jsem psal výše,tak je to do první díry a šiška je tam .
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

vazim ich preto,lebo mam v garazi vahu. :-) A proste ma to zaujima kedze viem, ze sa s tym budem tahat pri prezuvani. musim si zvazit aj origo s letnymi Michelinkami. Pocitam, ze rie budu tazsie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od slabostka »

hlavne by to chcelo odvážiť samotný disk - niekde sa dá zistiť hmotnosť disku ale nie všetci výrobcovia-predajcovia to uvádzajú. O pneumatikách to platí totálne - to je myslím nedohľadateľný údaj.

Ono keď sa to spočíta tak na jednej strane to môže byť rozdiel niekoľkých kilogramov.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Axel.Foley »

Aby byl pocit dokonalosti kompletní a život spokojenější, doporučuji následnou metodiku:

- odvážení nové pneu ihned po nákupu
- pravidelné vážení v pravidelných intervalech vždy po úbytku např. 0,2 mm vzorku - zde také vícekrát: pneu běžně špinavá před přeparací kamínků, pneu po prepaci kamínků a pneu umytá
- pneu v stavu pro dotyčného pro další jízdu nepoužitelná s přesným uvedením hloubky vzorku a hmotností kamínků

To samé disky - běžně špinavé a následně umyté. Protože i to může být rozdíl. Nelze opomenout vyvažovací tělíska na disku.

Pak také hmotnost disku a pneu po montáži natlakovaná vzduchem a pro porovnání dusíkem. Ať to máte, soudruzi, komplet.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

Axel: ja tusim ze to nemyslis vazne :-)

ona je ale hmotnost zaujimava a dolezita. priklad zo Stonica som riesil tu: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 72#p619772

pre pokoj v srdci nove pneu a bez kamienkov
Napisem to tak: kazdy ma u auta necjaku uchylku - ja mam rad cisla a statistiky :-) a furt si myslim, ze tych 10kg (16 vs 19) na koleso sa prejavi v zivotnosti podvozku dost zasadne. Samozrejme, ze ten Tucson ma podvozok dimenzovany vyrazne lepsie. Nezaskodilo by vsak popri srandovnej uspore nedavat uz ani dojazdove koleso zvazit odlahcenie pohyblivych casti. To by k uspore palive prispelo dost. Podobne aj navigacia ukazujuca znizenu rychlost na trase (tz clovek proste zvolni, doplachti a podobne)

inak tu dojazdovku riesim. mam v merku nieco takehoto: https://www.dojezdovakola.com/produkt/d ... AIQAvD_BwE
Přílohy
Screenshot 2023-06-21 122543.jpg
Screenshot 2023-06-21 122543.jpg (118.81 KiB) Zobrazeno 333 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Auta členů“