Stránka 4 z 4

Re: EGR ventil

Napsal: 16 srp 2023, 15:01
od Maras
Buďme rádi za DPi. Sice to tak nejede,ale EGR má předimenzovaný a celkově by neměl dělat problémy.

Re: EGR ventil

Napsal: 16 srp 2023, 21:24
od Vegan
Mexican píše: 15 srp 2023, 19:52
Axel.Foley píše: 15 srp 2023, 17:47 :shock:
Jak s těmi auty, chlapi, kua, jezdíte? EGR nemůže být zakarbonovaný po 20 000 km :!:
:shock:
uplne normalne..Ale ak ti na 15km u hybrida asi 16x naskoci a zhasne motor a na konci nie je ohriata ani voda ( a to mame vonku 30 stupnov) tak mi je jasne kde bude zakopany pes.
No popravdě se přidám k dotazu naše NX-4 v HEV (full hybrid) ma aktuálně najeto 64k km a byt je to většinou ježdění po Praze + něco malo po dálnicích tak, chyba s EGR zatím nezaznamenána ťuk, ťuk.

Re: EGR ventil

Napsal: 08 dub 2024, 13:15
od Dawid294
tak novy Tucson 10 tisic km, 5 mesiacov ho mám a už vypisuje chyba motora a dnes v servise a chyba je EGR ventil. Ako superko :)

Re: EGR ventil

Napsal: 08 dub 2024, 14:04
od Mexican
EGR je proste nemila vec. Ono bohuzial kazda znacka / motorizacia ma svoje achilove paty
Myslim, ze :hyu: to zatial drzi v tichosti a meni. Mame zaruky 5 rokov, servis ryzuje pravidelne vypalne za rocne prehliadky tak nech sa stara

Ona je zasadna otazka co tomu EGR je, ci to ide nasledne vycistit alebo old school zalepit a odmazat v diagnostike. Realny dopad na prevadzku auta to asi mat nebude

Mne sa to u HEV zatial pri 22000km neobjavilo

Budme radi, ze tam nemame adblue. Ja som si radsej u Citroenu priplatil extra 2 roky, pretoze tam vobec nie je otazka ci ale skor kedy sa pokazi cela nadrz vratane snimacov u AdBlue u motorov blueHDi (tz motory euro5 a euro6d 2.2 Puma v uzitkovych Citroenoch a Peugeotoch). Tam sa clovek moze rozkrajat, raz si senzor povie dost, mozes tam mat pokojne pol nadrze adblue, system napise ze nemas, odpocita nejake kilometre a uz nenastartujes. Vymena senzoru nie je, len cela nadrz takze cca 27 000kc a praca k tomu (takze 30k)

Re: EGR ventil

Napsal: 26 srp 2024, 15:02
od ramon.celi
Po roce a pul...najeto 20 tisic. Chyba tlaku vyf.plynu...chyba egr. EGR vymenen na zaruku vcetne kabelaze.
Neprimo potvrzeno ze je na vine umisteni a teplota od motoru.
Po zaruce pry cisti u egru nejake sitko a egr daji zpet a vymazou chybu.
Dal to vyrobce pry neresi...
Mam takovy dojem ze slavny egr obalim do vrstvy alobalu a uvidime...

Re: EGR ventil

Napsal: 28 srp 2024, 10:27
od ramon.celi
Dnes mi psal technik z Hyundai že vyndaný egr ventil měl elektroniku v pořádku ale byl ucpaný sazema. Přímovstřikový motor a jízda na spotřebu vykonaly své. A to už po 20 tisících..!!!. Prý dobrá zpráva alespoň je že ho lze vyčistit ,vymazat chybu a jezdit zase dál. Akorát se k němu dostat je porod...!!!
Teda nevím jestli to má souvislost ale převážně tankuji N95 s VIF. Teď jsem vyjel asi 3 nádrže od MOL bez VIF.
Asi zacnu jezdit na ONO u nás pro N98...

Re: EGR ventil

Napsal: 28 srp 2024, 10:41
od Mexican
ucpany sazami po 20k, to snad ani nejde ni?
S tym MOL benalom si nepomozes, resp pomozes si od penazi :-) Talianska udrzba asi casto neprebieha, zacni vyuzivat to S v skratke SUV a pojde to
Ja musim zaklopat na drevo, po 28k km u mna EGR asi v cajku, GPF zatial nehlasilo nutenu regeneraciu ani raz
u Stonica, ktory skace dost po meste (1.0TGdi) situacia obdobna, tiez 28kkm
Tankujeme vacsinou Budget (Avia, Tank Ono, ...) a do kazdej nadrze minimalne 50ml VIF

Re: EGR ventil

Napsal: 28 srp 2024, 10:52
od ramon.celi
Nejsem sám co po 20-30 tisících má ucpanej egr...prostě to mají nějaký nevychytaný. Kazdý holt nejezdí S režim... :mrgreen:

Re: EGR ventil

Napsal: 28 srp 2024, 10:54
od ramon.celi
Je ale pravda že po tankování N95 na MOL bez VIF jsem neměl z auta nejaký extra pocit.