Stránka 4 z 7
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 11:35
od Mexican
no ale na tom je zalozeny cely internet
mne prijde bizardne tak ako som spomenul, ze niekto napise ze po nejakych nie uplne uveritelnych upravach ide 1,2l atmo ide rovnako (okay, ja som pretym nepuzil spravny wording) ako 1,0Tgdi.
v zasade mas pravdu, je to jeho auto, jeho peniaze. Nesnazi sa to tu nikomu predavat formou MLM takze cajk
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 12:24
od Durino
Presne tak. Vytaca ich to preto, lebo nevedia pripustit, ze by to tak mohlo byt. Takze vedia lepsie ako ja, ako to auto moze ist, hoci ho nikdy nevideli, ani v nom nejazdili... A ked to nezapada do ich predstavy, idu vacsinou do utoku.
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 12:49
od Durino
msifa píše: ↑14 úno 2024, 10:14
Durino:
Když se člověk podívá na vaše příspěvky na první stránce tohoto vlákna a na vaše poslední příspěvky, tak si v nich hodně protiřečíte.
Neprotirecim. Ked rychlo akcelerujem do 60km/h tachometrovych v obci, tak som vramci predpisov. Nejazdim tak stale, skor jazdim pohodovejsie. Na semaforoch sa smejem preto, ze vacsinou turboborec na mna predtym tlacil, tak mu na semafore ukazem, ze aj "mne to ide". Zaujimave je, ze castokrat, ked idem podla predpisov, tak na mna zacne niekto tlacit, lebo sa strasne ponahla. Potom prideme ku krizovatke. Ked na semafore prudsie zrychlim, potom sa zrazu az tak neponahla. Alebo, ked mu ujdem v zakrute. Potom ma zrazu cas. Asi ma zauzivane v hlave, ze ked vidi I20, tak to je pomale auto.
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 12:51
od Mexican
to sa deje aj mne so 169kw pod zadkom. To je uplne irelevantne. Mozes sediet aj 400kW elektromobile a furt si niekto za tebou bude mysliet, ze ho brzdis
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 12:55
od Durino
Minko píše: ↑14 úno 2024, 10:27
Durino píše: ↑14 úno 2024, 08:52
Placebo to v ziadnom pripade nie je. Mozme porovnat tvoje a moje.
Na 100% mam vykonnejsie auto, ako ty (pokial ho nemas upravovane). Jazdit s turbomotormi viem, mam take sluzobne auto (diesel). Dokopy mam najazdene cca 500tis km na atmo aj turbomotore, takze uz viem co-to zhodnotit. Vyskusal som, co ta pozicana I20 dokaze. Preto hovorim, ze to jazdi porovnatelne vykonovo.
Presne, ako pise Hugo11 - atmo motor treba upravovat HW komponentami. Spolu so SW upravou to prinieslo vynikajuce vysledky. Najlepsie na tom je, ze v podstate som len doladil original komponenty + doplnil par veci. Smiat sa na mojich upravach mozes, ja sa smejem na semaforoch.
tieto bájky môže tak nahrať akurát tak na CD pre deti s uspávankami
Keby bola pravda čo píšeš, myslíš že by študovanejšie a fundovanejšie hlavy od teba na to neprišli? ale prišli, no nerobia to tak asi prečo.
Tiež mám najazdené od roku 2008 na rôznych motoroch kopec:
1.6. 85 kw CRDi koncern
/kia- 340 tisíc km
1.2 MPi 63 kw
220 tisíc km
1.0 TCe (niečo ako 1.0 T-GDi) aktuálne 47xx km.
Rôzne služobné autá s rôznymi motormi od 1.2TSi cez 1.9 TDi po hybridy ani nerátam.
Čo motor to iné správanie takže neporovnávať turbodiesel s turbobenzínom.
-- Keby bola pravda čo píšeš, myslíš že by študovanejšie a fundovanejšie hlavy od teba na to neprišli? ale prišli, no nerobia to tak asi prečo.
Odpoved - lebo naklady a zivotnost. A za dalsie - nikto z vyrobcov sa nebude hrat a ladit auto urcene ako mestske presuvadlo.
-- Čo motor to iné správanie takže neporovnávať turbodiesel s turbobenzínom.
Jazdil som aj turbobenzin Oktavia 1.8T 20V, ale to nie je podstatne.
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 13:02
od Durino
Birdr píše: ↑14 úno 2024, 11:28
Kdo si hraje, nezlobí.
Přináší mu to dobrý pocit? Evidentně ano.
Škodi tím někomu, něčemu? Evidentně ne.
Platí to za svý peníze? Zřejmě ano.
Je to jeho auto, jeho peníze, jeho spokojenost.
Tak potom nechápu, proč vás to, některé, tak vytáčí.
Že nesdílí vaši představu? Nechce, nemusí, je to jeho věc.
Presne tak. Vytaca ich to preto, lebo nevedia pripustit, ze by to tak mohlo byt. Takze vedia lepsie ako ja, ako to auto moze ist, hoci ho nikdy nevideli, ani v nom nejazdili... A ked to nezapada do ich predstavy, idu vacsinou do utoku.
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 13:23
od cestovatelcasem
Birdr píše: ↑14 úno 2024, 11:28
Kdo si hraje, nezlobí.
Přináší mu to dobrý pocit? Evidentně ano.
Škodi tím někomu, něčemu? Evidentně ne.
Platí to za svý peníze? Zřejmě ano.
Je to jeho auto, jeho peníze, jeho spokojenost.
Tak potom nechápu, proč vás to, některé, tak vytáčí.
Že nesdílí vaši představu? Nechce, nemusí, je to jeho věc.
Přesně tak, chlapci. Trochu odbočím - jedna věc se mně na USA autoslužbách oproti ČR přeci jen líbí. Sice tam jezdí na méněoktanový benzín, ale když tam přijde zákazník (i kdyby kokot negr), vytáhne tisícidolarovky (i kdyby z karty na jídlo
) a vysloví přání na přepolstrování nebo dodání autosedaček za 150tis. do auta za 80tis., na vylepšení sání za x tis do auta za pár šupů, na dodání audia za 100tis. do Dacia Sandero (jako u nás v Plzni u nejmenované audio firmy u Americké ul.), tak mu to prostě většinou bez keců provedou. Náš zákazník je přeci náš pán!! Dokonce i v tom nebohém Rusku jsem viděl 35let starou Ladu Samaru, která měla v sobě drahý sedačky z karbonu. A to ani nemluvím o supernákladných úpravách veteránů.
Bohužel to takhle v ČR není. Tady se furt v tuning servisech, nedejbože na fórech, špekuluje, jestli to má/nemá smysl, jestli se zákazník náhodou nezbláznil atd. atp. Wtf ?! To přeci není věc servisáka, když dostane tučnou odměnu, ne?!
Už mě to a nejen mě, i mýho kolegu s BMW5 a Mercedes Vianem, v ČR dost s**e. Ten už to prakticky vzdal a jezdí na kontroly do SRN, kde na všechny servisní úkony mají stanovenou hodinovku. Což je taky něco, co v ČR neprošlo (viz dobové snahy Intercaru v ČR).
Kašlete na to, PROČ zákazník chce chipovat starý motor, proč chce super sání do dejchavičnýho motoru. Prostě držte pusy a konejte, myslet si můžete cokoliv o p*deli.
Já třebas uvažoval o výměně G4LA 57kW 1,2l motoru ve starý 2009 i20 za verzi s CVVT s o něco málo kW navíc. A kdyby se to ještě čiptuningovalo, kdo ví, byla by ta hračka možná svižnější. Já i otěcko bychom to čas od času využili při předjíždění na svazích a Šumavě nebo při jízdě s přívěsem. A je mně bytostně ukradený, co si o tom bude myslet někdo okolo
Jinak, mimochodem, zabijete těmahle ironickejma (a defétistickejma) poznámkama poslední snahy o činorodý tuning vozidel. Mám pocit, že na to nostalgicky poukazoval i admin tohohle fóra Miloš - "
tomu se dříve říkávalo tuning"...
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 13:52
od Durino
Vdaka za teraz naozaj konstruktivny komentar.
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 14:34
od Hugo11
No a abychom se vratili smysluplne k tematu a neplacala se jen prazdna slama...
Rad bych se zeptal Durina, jake upravy na svem motoru ma? Diky!
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 15:31
od Maras
Jo to jsem taky zvědav, sem s tím.
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 17:03
od lumix
Snad ještě můžeme mít názor, nebo je správný názor jen ten, ze budeme jak na Assbooku jen chválit? Proste bych netunil motor v Hyundai i20 1,2 atmo čipem ( jo kdyby měnil vačky, snížil hlavu, vyměnil vstriky tak to je jiná ), chápal bych lehci kola, podvozek Bilstein B12 nebo 14, polyuretanove silentbloky, lehké sedadla, lepší brzdy. Ale jak jsem psal jsou to jeho peníze a naše názory. Ale všeobecně bych Hyundai netunil, ani i30N tam bych dal jedine co nejlehčí kola, proč, protoze je uděláne dobre.
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 17:24
od Mirec.K
cestovatelcasem - tu ale nie sme servisáci, a nedostávame “tučné” odmeny. Ja som nereagoval z prostého dôvodu doteraz. Chlapec aspoň nefajčí, nepije a neberie drogy (snáď), tak čo. Ale ak to zavesí na fórum, tak asi počíta s nejakou reakciou, nie? A tú si nezaplatil, aby bola taká, aká sa mu páči. Navyše, niekto na túto tému môže naraziť, a nebyť oponentov, tak dá do toho síce malé peniaze, ktoré ale z jeho pohľadu zas tak malé byť nemusia a neprinesie mu to nič. Takže nech si Durino tunuje o 100 šesť, ak v tom vidí zmysel, ale svoje dojmy nevydáva za fakty. Tam už troška problém vidím. Keď už nie brzda, tak je xy iných spôsobov porovnania, kde, pokiaľ má pravdu, sa ten zvýšený výkon prejaví v miere, ktorú už nepôjde označiť za chybu merania. Dovtedy je to len v zmysle “myslím, teda hov*o viem”.
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 18:55
od Mi.Ha.
Já se jen nestačím divit tomu,že tady dávají odpovědi odborníci kteří nemaj ani ventil z hlavy na ponku. Asi tak,ale rozum mají co a jak..
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 18:56
od Durino
Mirec.K píše: ↑14 úno 2024, 17:24
cestovatelcasem - tu ale nie sme servisáci, a nedostávame “tučné” odmeny. Ja som nereagoval z prostého dôvodu doteraz. Chlapec aspoň nefajčí, nepije a neberie drogy (snáď), tak čo. Ale ak to zavesí na fórum, tak asi počíta s nejakou reakciou, nie? A tú si nezaplatil, aby bola taká, aká sa mu páči. Navyše, niekto na túto tému môže naraziť, a nebyť oponentov, tak dá do toho síce malé peniaze, ktoré ale z jeho pohľadu zas tak malé byť nemusia a neprinesie mu to nič. Takže nech si
Durino tunuje o 100 šesť, ak v tom vidí zmysel, ale svoje dojmy nevydáva za fakty. Tam už troška problém vidím. Keď už nie brzda, tak je xy iných spôsobov porovnania, kde, pokiaľ má pravdu, sa ten zvýšený výkon prejaví v miere, ktorú už nepôjde označiť za chybu merania. Dovtedy je to len v zmysle “myslím, teda hov*o viem”.
Myslim, ze nerozoznat rozdiel vo vykone neupravenej i20 1,25 atmo a 1.0 T-GDI si vyzaduje uz naozaj dost nevnimaveho vodica. To, ze to jazdi uplne inac, ako original nie je moj dojem, ani placebo. Ale chapem, ze sa neda verit len textom na fore. Reagovat samozrejme mozete, ale je trufale niekoho hned odsudzovat a zosmiesnovat, pricom o danej veci neviem nic. Ked sa k tomu dostanem, mozem natocit video, ako to jazdi a niekde ho dat.
Re: Čip
Napsal: 14 úno 2024, 19:23
od Durino
Hugo11 píše: ↑14 úno 2024, 14:34
No a abychom se vratili smysluplne k tematu a neplacala se jen prazdna slama...
Rad bych se zeptal Durina, jake upravy na svem motoru ma? Diky!
Su tam veci bezne, ako aj veci, co klasicka fyzika nevysvetli. To je jeden z dovodov, preco niektori tak utocia. Ale je to ich problem, nie moj. Takze:
Sanie:
Nasavanie trubka Monacor BR-70HP, upravene vedenie vzduchu, v sani UF5-2 (
http://energieupramene.blogspot.com/201 ... obilu.html), zaizolovane sanie vzduchu voci teplu, vzduchovy filter original Mann, vo filterboxe upravene vedenie vzduchu, vystup z filterboxu trubka Monacor BR-50HP, tepelna izolacia filterboxu a potrubia k skrtiacej klapke
Palivo: cievky BAC na benzinovej hadicke ku vstrekom (
http://rexresearch.com/baccoil/baccoil.html).
Sviecky: Iridium Power
Vyfuk: zaizolovane vyfukove zvody, amatersky zaizolovane vyfukove potrubie po koncovy tlmic
Ciptuning
Lahsie disky Brock oproti originalu
Najlepsie na celej veci je to, ze je to robene ako hobby "na kolene" za malo penazi. Teda okrem ciptuningu a tych diskov. Nie su tam ziadne ine upravy motora. Vysledok je vynikajuci.