Napsal: 02 kvě 2007, 23:01
Některým lidem to musíš říct po lopatě že by se mohli chovat normálně a někdy se nejdřív zamyslet než něco napíšou.Jinak to nepochopí
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Přesně tak není to nic nového pod sluncem,je to samí i se přímím vstřikováním paliva a dalších šikovnejch věcí,byste se divili kolik věcí pochází z letadel nebo lodí!!Borek píše:Jen tě upřesním,použití NOS je prastará věc a nepřišli na to závodníci a nepoužívali ho prvně v autech,ale začali ho používat za války ve stíhačkách,pro krátkodobé zvýšení výkonu.Na sprinty se začal používat o pár desítek roků později.Dávka se dá do motoru vstříkovat 10-15 vt.,ale je snad jasné,jaké namáhání motoru to je .A co na to rozvodový ŘEMEN.U motorů s řetězem bez problému,ale řemen asi nebude nadšený z obrovského nárustu toč.momentu a pokud bude starší......potom lup,křup,bác,bum..a .....carboner píše:Tak je to primarne urcený na zavod (tady taky tu technologii objevili) .....
NOS je (co se provozu týká)bezpečný-žádný výbuch,požár při provozu nehrozí-je to jen kyslík a dusík(+ příměs aby byl cítit),takže samotný je nehořlavý a nevýbušný.Jednoduše napsáno-je to okysličovadlo a dusík slouží k snížení teploty ve válci.
Pozor,aby ti neunikal z láhve do auta-chvíli bys byl šťastný ,potom usnul za volantem a na konec..... KONEC Takže vstřikovat do motoru,ne NOS do nosu.
Za ty peníze,co sada stojí,jsou určitě rozumnější věci(ale každého věc,že ).Nic proti.
Asi moc čučíš na ten Honda klub a prd víš o motorech v Coupe.Někdy se mrkni na srovnatelné třeba 2,0l v Coupe 1.gen.a Hondy Prelude 2.0l.Podobná auta,stejný obsah,stejný rok výroby....ale Coupe má větší výkon,lepší zrychlení...TO JE PŘEKVAPENÍ PRO ODBORNÍKA,CO Kolik ti tam mám udělat smajlů já,abys než začneš machrovat,raději si to ověřil.Dejv píše:tak s tímhle heslem se ukaž na honda klubucarboner píše:Zakladní části motoru poznám o to neměj starost jo. A na co všechny ty upravy sim tě? ja z toho nechci dělat dragster. Vytuniš motor možna tu převodovku to přiznavam o tom nevim jestli se musi nebo ne. A co bys chtel na podvozku to nevim. Ladit odpruženi a rozvody? Řikam nestavim dragster. A ještš jedna věc. motor v kupátku je sportovně naladěnej
ps: o těch úpravách motoru si tady začal slintat ty , pokud chceš skutečně někoho ohromit výkonem, musíš jít cestou swapu
Popřípadě Honda Civic Type-R (2.0 200hp) ....je to trochu škoda, no. Ale co, třeba už příští generace Coupe přijde s něčim podobnym. Musíme brát v úvahu to, že ten 2.0 motor je defakto (až na malý změny) ten samej co byl v 1.generaci.Tiburon_FX píše:ale zas na druhou stranu, taková Honda Integra 98´ type R má atmosférickou 1,8čku a výkon 140 kw vo čemž si může Coupé nechat zdát....
Nejsem si tim úplně na 100% jistej, ale neni náhodou motor v Eclipse obráceně uloženej?...tozn. že má rozvody vpravo(myšleno tak jak koukáš do motoru)? Jestli jo, tak by to byl celkem problém, protože kdybys ho dal do Coupe, tak bys měl výfukový svody vzadu a sání vpředu.Dejv píše:ps: když už mluvíš o něčem takovým řešil bych swap motoru...třeba za 4G63 z eclipse...ten má turbo v základu,a jeho výkon bez šáhnutí na kliku písty či cokoliv interního zvednout až na 500Ps
jo, máš recht, má rozvody na opačný straně dejv: jinak by mě zajímalo, jak se dá výkon toho motoru zvednout na 500ps? dalších 100tisíc na tom motoru asi po takový úpravě nenajedeš co?Petr HC píše:Nejsem si tim úplně na 100% jistej, ale neni náhodou motor v Eclipse obráceně uloženej?...tozn. že má rozvody vpravo(myšleno tak jak koukáš do motoru)? Jestli jo, tak by to byl celkem problém, protože kdybys ho dal do Coupe, tak bys měl výfukový svody vzadu a sání vpředu.Dejv píše:ps: když už mluvíš o něčem takovým řešil bych swap motoru...třeba za 4G63 z eclipse...ten má turbo v základu,a jeho výkon bez šáhnutí na kliku písty či cokoliv interního zvednout až na 500Ps