Stránka 4 z 9

Napsal: 02 kvě 2007, 23:01
od chose78
Některým lidem to musíš říct po lopatě že by se mohli chovat normálně a někdy se nejdřív zamyslet než něco napíšou.Jinak to nepochopí :oops:

Napsal: 02 kvě 2007, 23:21
od ivan
Borek píše:
carboner píše:Tak je to primarne urcený na zavod (tady taky tu technologii objevili) .....
Jen tě upřesním,použití NOS je prastará věc a nepřišli na to závodníci :lol: a nepoužívali ho prvně v autech,ale začali ho používat za války ve stíhačkách,pro krátkodobé :!: zvýšení výkonu.Na sprinty se začal používat o pár desítek roků později.Dávka se dá do motoru vstříkovat 10-15 vt.,ale je snad jasné,jaké namáhání motoru to je :roll: .A co na to rozvodový ŘEMEN.U motorů s řetězem bez problému,ale řemen asi nebude nadšený z obrovského nárustu toč.momentu a pokud bude starší......potom lup,křup,bác,bum..a :cry: ..... :lol:
NOS je (co se provozu týká)bezpečný-žádný výbuch,požár při provozu nehrozí-je to jen kyslík a dusík(+ příměs aby byl cítit),takže samotný je nehořlavý a nevýbušný.Jednoduše napsáno-je to okysličovadlo a dusík slouží k snížení teploty ve válci.
Pozor,aby ti neunikal z láhve do auta-chvíli bys byl šťastný :lol: ,potom usnul za volantem :mrgreen: a na konec..... :roll: KONEC :!: Takže vstřikovat do motoru,ne NOS do nosu. :lol:
Za ty peníze,co sada stojí,jsou určitě rozumnější věci(ale každého věc,že :wink: ).Nic proti. 8)
Přesně tak není to nic nového pod sluncem,je to samí i se přímím vstřikováním paliva a dalších šikovnejch věcí,byste se divili kolik věcí pochází z letadel nebo lodí!! :wink:

Napsal: 03 kvě 2007, 02:07
od Borek
Dejv píše:
carboner píše:Zakladní části motoru poznám o to neměj starost jo. A na co všechny ty upravy sim tě? ja z toho nechci dělat dragster. Vytuniš motor možna tu převodovku to přiznavam o tom nevim jestli se musi nebo ne. A co bys chtel na podvozku to nevim. Ladit odpruženi a rozvody? Řikam nestavim dragster. A ještš jedna věc. motor v kupátku je sportovně naladěnej :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: tak s tímhle heslem se ukaž na honda klubu
ps: o těch úpravách motoru si tady začal slintat ty :wink:, pokud chceš skutečně někoho ohromit výkonem, musíš jít cestou swapu :wink:
Asi moc čučíš na ten Honda klub a prd :!: :!: :!: :!: víš o motorech v Coupe.Někdy se mrkni na srovnatelné třeba 2,0l v Coupe 1.gen.a Hondy Prelude 2.0l.Podobná auta,stejný obsah,stejný rok výroby....ale Coupe má větší výkon,lepší zrychlení...TO JE PŘEKVAPENÍ PRO ODBORNÍKA,CO :?: :?: :?: :?: :?: :shock: Kolik ti tam mám udělat smajlů já,abys než začneš machrovat,raději si to ověřil. :roll:

Napsal: 03 kvě 2007, 10:59
od Tiburon_FX
ale zas na druhou stranu, taková Honda Integra 98´ type R má atmosférickou 1,8čku a výkon 140 kw vo čemž si může Coupé nechat zdát....

Napsal: 03 kvě 2007, 12:24
od Petr HC
Tiburon_FX píše:ale zas na druhou stranu, taková Honda Integra 98´ type R má atmosférickou 1,8čku a výkon 140 kw vo čemž si může Coupé nechat zdát....
Popřípadě Honda Civic Type-R (2.0 200hp) :? ....je to trochu škoda, no. Ale co, třeba už příští generace Coupe přijde s něčim podobnym. Musíme brát v úvahu to, že ten 2.0 motor je defakto (až na malý změny) ten samej co byl v 1.generaci.

Napsal: 03 kvě 2007, 12:40
od Petr HC
Dejv píše:ps: když už mluvíš o něčem takovým řešil bych swap motoru...třeba za 4G63 z eclipse...ten má turbo v základu,a jeho výkon bez šáhnutí na kliku písty či cokoliv interního zvednout až na 500Ps
Nejsem si tim úplně na 100% jistej, ale neni náhodou motor v Eclipse obráceně uloženej?...tozn. že má rozvody vpravo(myšleno tak jak koukáš do motoru)? Jestli jo, tak by to byl celkem problém, protože kdybys ho dal do Coupe, tak bys měl výfukový svody vzadu a sání vpředu.

Napsal: 03 kvě 2007, 12:51
od Tiburon_FX
Petr HC píše:
Dejv píše:ps: když už mluvíš o něčem takovým řešil bych swap motoru...třeba za 4G63 z eclipse...ten má turbo v základu,a jeho výkon bez šáhnutí na kliku písty či cokoliv interního zvednout až na 500Ps
Nejsem si tim úplně na 100% jistej, ale neni náhodou motor v Eclipse obráceně uloženej?...tozn. že má rozvody vpravo(myšleno tak jak koukáš do motoru)? Jestli jo, tak by to byl celkem problém, protože kdybys ho dal do Coupe, tak bys měl výfukový svody vzadu a sání vpředu.
jo, máš recht, má rozvody na opačný straně :wink: dejv: jinak by mě zajímalo, jak se dá výkon toho motoru zvednout na 500ps? dalších 100tisíc na tom motoru asi po takový úpravě nenajedeš co?

Napsal: 03 kvě 2007, 14:43
od pener_jack
Jestli si chces zvysit vykon tak se vykasli na NOS, to akorat odpalis motor po par tisicovkach a budes mit vykon kratce.

http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... HT27S-0002

Kup si tohle stoji to 88tis kc a je to kompletni kit, staci namontovat a frcis, akorat musis doladit smes.

Jestli ti to pak nebude stacit tak uprav potrubi, sani, svody.
Pak se da koupit na tiburona odlehceny setrvacnik a zavodni spoka, ostrejsi vacka.

No a pak nakonec jestli si opravdu blazen tak tohle :
http://www.aquamist.co.uk/cp/sys2/sys2a.html
Je to vstrikovani h2O + methanol 1/2 - 1/2 smes, elektronicky rizeny podle bohatosti smesi.

Tyhle veci ti zvednou vykon az az az to bude litat nekontrolavatelne...
a snad by ti to melo nejaky kilaky vydrzet, rekl bych ze vic nez s NOS a cenove to nebude moc velkej rozdil kdyz si spoctes upravy pred NOS

taky to chce pruziny, brzdy atd. abys neskoncil ve stromech
Budes pak mit raketu jak bejk, ale bude to stat nejaky love.

Napsal: 03 kvě 2007, 14:47
od Tiburon_FX
Ten první odkaz, to jsou moooc hezký hračky!!!! :wink:

Napsal: 03 kvě 2007, 14:54
od Tiburon_FX
Pro doplnění, ty svody...v USA za pár frfňáků...
na 2,7:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYUNDAI- ... 1701QQrdZ1

na 2 litra:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-Exha ... 5415QQrdZ1

Napsal: 03 kvě 2007, 15:26
od carboner
Dík všem, že tak hezky hájíte naše "H" :twisted: . Jo máš pravdu o NOSu se na netu valej kupy materiálů.
Ty odkazi sou zajímavy to je fakt. Teď budu vypadat jako šílenec, ale co to prostě zkombinovat, ale to by pak to aouto jelo jen jednou a šlus.

Jen pro představu. Motor s insatlovanym systemem

Obrázek

Je v tom trochu zamtek co? :)

Napsal: 03 kvě 2007, 15:31
od Tiburon_FX
carboner: ty tady o tom mluvíš a ještě ani nemáš to auto, to je zbytečný plkání, pokud nevíš co s penězma, a máš rád takovýhle úpravy, tak do toho klidně jdi a pak nám to předveď - rád se dozvim něco nového , takhle je to jenom vystavování obrázků a plkání a spekulování o ničem...to je jako kdybych tady řešil: Co takhle proudovej motor z vysloužilýho Migu-21 do coupé....A neměl auto ani toho Miga...

Napsal: 03 kvě 2007, 16:34
od carboner
Proudovej motor? Zajimavej napad :D . Jasně chapu tě jen sem prostě naodil téma no. a Stěma upravam si na to kápnul a až to jednou bude (to ale nvim fakt kdy) tak si piš že se ozvu

Napsal: 04 kvě 2007, 03:49
od Borek
8)

Napsal: 04 kvě 2007, 03:53
od Borek
Pener Jack-s tou turbínkou a 265 koni pod kapotou,to už musí Tiburon pěkně uhánět. :shock: 8)
Je jasné,že současný model posunul Tiburona k většímu objemu a 6 válci-s tím spojené vyladění podvozku,brzdy,6-kvalt převodovka....prostě posun vpřed od předchozího typu.Není to skok,ale posun.Zkoušky,ladění....dalšího(většího)motoru v současném Tiburonu nemá z finanč.hlediska pro fabriku význam.Model 02- se prodává více než dobře a skoro čtvrt milionu prodaných ks současného modelu je důkaz.Můj typ je,že počkají na další model(generaci)Tiburona a znovu ho posunou motorově výš.S motory není problém ani dnes-taková 3,3 l/6V ze Sonaty-má v serii 173kW a to by Tiburonu slušelo. :wink: Začínali u SCoupe na 1,5l motoru....1,5turbo....1,6.....2,0l....2,7l.... :shock: 8) :lol: Čekají nás světlé zítřky,soudruzi závodníci. :D Zatím to vypadá slibně. Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek