zil jsem v domeni, ze to bylo jinak. evidentne klamnem... mas pravdu. V6 bylo v T. az pozdeji od roku cca. 2004.Hardcam píše:V Touaregu je R5 2.5 TDi a V6 3.0 TDI. V6 2.5 TDI ne.
omlouvam se...
Moderátoři: miooo, Moderátoři
zil jsem v domeni, ze to bylo jinak. evidentne klamnem... mas pravdu. V6 bylo v T. az pozdeji od roku cca. 2004.Hardcam píše:V Touaregu je R5 2.5 TDi a V6 3.0 TDI. V6 2.5 TDI ne.
Hardcam píše:V pohode, dyt jsme jenom lidi. Uprimne, ten petivalec nepatri mezi my kone.
Dynamometer na 4x4 mají tuším v Praze snad na Jarově, ale tobě bude stačit asi na dvoukolky, protože na 4x4 to jde zamknout jen do malé rychlosti a samo o sobě se to na válcích na 4x4 nezapneMako píše:Firma BitPower na mě zapůsobila velice solidně. Svůj soft vyvíjeji sami. Splolupracují s nějakou Italskou společností od které mají veškeré vybavení a podporu.Pokud by došlo v servisu k přehraní softweru,musíte si udělat čas a firmu znova navštívit ,kde Vám na základě osvědčení které Vám vydaly pro konkretní auto dají vše do pořádku.Vždy si ale z auta stáhnou poslední typ softweru který upraví a pak ho nahrají znova zpátky.Když jsem se ptal jak s autem jezdit a co životnost motoru,tak jediné upozornění bylo na turbo aby se po svižnější jízdě nechalo vychladit.
Myslím si že když v si v Rakousku můžete čipnutého Santu koupit přímo v prodejně tak to asi nebude tak zlé.
Ten kopec před Humpolcem byl skoro celí za 4.Až těsně nahoře za 5.
Nevíte náhodou někdo kde se dá změřit výkon auta na čtyřkolce ?
Mako 2.2CRDI AT 182CV/422Nm
no, koukal jsem na netu a nasel jsem odkaz:Mako píše:Firma BitPower na mě zapůsobila velice solidně. Svůj soft vyvíjeji sami. Splolupracují s nějakou Italskou společností od které mají veškeré vybavení a podporu.Pokud by došlo v servisu k přehraní softweru,musíte si udělat čas a firmu znova navštívit ,kde Vám na základě osvědčení které Vám vydaly pro konkretní auto dají vše do pořádku.Vždy si ale z auta stáhnou poslední typ softweru který upraví a pak ho nahrají znova zpátky.Když jsem se ptal jak s autem jezdit a co životnost motoru,tak jediné upozornění bylo na turbo aby se po svižnější jízdě nechalo vychladit.
Myslím si že když v si v Rakousku můžete čipnutého Santu koupit přímo v prodejně tak to asi nebude tak zlé.
Ten kopec před Humpolcem byl skoro celí za 4.Až těsně nahoře za 5.
Nevíte náhodou někdo kde se dá změřit výkon auta na čtyřkolce ?
Mako 2.2CRDI AT 182CV/422Nm
Jsou Tvoje informace u postupu v servisu presne?zdenek76 píše:Na tom "potěší" asi hlavně to, že tyto záznamy se prý ukládají do servisních záznamů vozu. Takže se dá dohledat, že soft xx byl nahrazen origo softem a pak může být problém s nějakou zárukou na motoru. Co mi říkal ten H mechanik, tak oni to teď řeší tak, že před připojením té i30 k počítači do ní nejdříve vrátí zpět origo soft a poté tam zase vrátí ten "čip".
tomki ako mozes povedat ze do tuaregu davali V6 2,5 TDi za A6...2,5 je R5.tomki píše:no s tym touaregom neviem ako to je, ak islo o dva a polku diesla tak je to este stary predpotopny diesel z audi A6 a na tak tazku obludu sa niet co cudovat. Inak chiptuning pre santu je asi nutnost, pokial nepatrite medzi soferov ktori najazdia malo a sem tam prevetraju auto na 150 km/h a rychlo noha z plynu kvoli spotrebe tak inak to ani nejde. Ten vykon je potrebny hlavne kvoli predbiehaniu a tam je to veeeelmi citit.Pavel M píše:Ten touareg tě asi dost potěšil co?
Informace je ze zdroje "jeden mechanik H povídal", takže nakolik je to pravda bohužel nevím. Každopádně by to tak být mělo, když si dovezeš H z Německa, tak zdejší ofiko servis by měl mít on-line přístup ke všem servisním záznamům toho vozu. U jiných značek to funguje bezpečně a H to má mít také, ovšem nakolik to u nás opravdu funguje nevím.santafe007 píše:Jsou Tvoje informace u postupu v servisu presne?zdenek76 píše:Na tom "potěší" asi hlavně to, že tyto záznamy se prý ukládají do servisních záznamů vozu. Takže se dá dohledat, že soft xx byl nahrazen origo softem a pak může být problém s nějakou zárukou na motoru. Co mi říkal ten H mechanik, tak oni to teď řeší tak, že před připojením té i30 k počítači do ní nejdříve vrátí zpět origo soft a poté tam zase vrátí ten "čip".
Je to opravdu tak?
Fak se to uklada do servisnich zaznamu vozu?
zdenek76 píše:Informace je ze zdroje "jeden mechanik H povídal", takže nakolik je to pravda bohužel nevím. Každopádně by to tak být mělo, když si dovezeš H z Německa, tak zdejší ofiko servis by měl mít on-line přístup ke všem servisním záznamům toho vozu. U jiných značek to funguje bezpečně a H to má mít také, ovšem nakolik to u nás opravdu funguje nevím.santafe007 píše:Jsou Tvoje informace u postupu v servisu presne?zdenek76 píše:Na tom "potěší" asi hlavně to, že tyto záznamy se prý ukládají do servisních záznamů vozu. Takže se dá dohledat, že soft xx byl nahrazen origo softem a pak může být problém s nějakou zárukou na motoru. Co mi říkal ten H mechanik, tak oni to teď řeší tak, že před připojením té i30 k počítači do ní nejdříve vrátí zpět origo soft a poté tam zase vrátí ten "čip".
Je to opravdu tak?
Fak se to uklada do servisnich zaznamu vozu?
Rakušáci jsou aspoň poctiví, že přiznají vyšší spotřebu po zvýšení výkonusantafe007 píše:PRO ZDURAZNENI MEHO „OBJEVU”
Santa Fe 2,2 CRDi (175 PS) Rarousko:
http://www.hyundai.at/neuwagen/start_90 ... 21cd0cdb1A
přesně tak...zdenek76 píše:Rakušáci jsou aspoň poctiví, že přiznají vyšší spotřebu po zvýšení výkonusantafe007 píše:PRO ZDURAZNENI MEHO „OBJEVU”
Santa Fe 2,2 CRDi (175 PS) Rarousko:
http://www.hyundai.at/neuwagen/start_90 ... 21cd0cdb1A
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |