Stránka 4 z 5

v6

Napsal: 30 pro 2007, 12:27
od santafe007
Hardcam píše:V Touaregu je R5 2.5 TDi a V6 3.0 TDI. V6 2.5 TDI ne.
zil jsem v domeni, ze to bylo jinak. evidentne klamnem... mas pravdu. V6 bylo v T. az pozdeji od roku cca. 2004.
omlouvam se...

Napsal: 30 pro 2007, 12:41
od Hardcam
V pohode, dyt jsme jenom lidi. Uprimne, ten petivalec nepatri mezi my kone.

Napsal: 01 led 2008, 01:47
od pepik
Mám BMW 525 TD načipované. Dával jsem ho čipovat v Praze, od té doby jezdí jako z "praku " a nalítal sem na něm už přez 250 tis. km, bez problému, spotřeba je stejná, možná o něco menší.
Teď jsem koupil Santu 2 CRDi, už načipovaný na 140 ks. Jezdí taky jako z praku. Má najeto 80 tis. km. tak jsem zvědav. Ale rozhodně doporučuju.
Ale mám problém s hodinama, chvilku jdou, pak zhasnou a za cca 3 min zase jdou. Pradte co s tím /kromě vyhodit/
Pepik

Napsal: 02 led 2008, 00:42
od santafe007
Hardcam píše:V pohode, dyt jsme jenom lidi. Uprimne, ten petivalec nepatri mezi my kone.

Nedaval se take ten petivalec R5 do vw transporter? :oops:

Napsal: 02 led 2008, 18:40
od Mako
Firma BitPower na mě zapůsobila velice solidně. Svůj soft vyvíjeji sami. Splolupracují s nějakou Italskou společností od které mají veškeré vybavení a podporu.Pokud by došlo v servisu k přehraní softweru,musíte si udělat čas a firmu znova navštívit ,kde Vám na základě osvědčení které Vám vydaly pro konkretní auto dají vše do pořádku.Vždy si ale z auta stáhnou poslední typ softweru který upraví a pak ho nahrají znova zpátky.Když jsem se ptal jak s autem jezdit a co životnost motoru,tak jediné upozornění bylo na turbo aby se po svižnější jízdě nechalo vychladit.
Myslím si že když v si v Rakousku můžete čipnutého Santu koupit přímo v prodejně tak to asi nebude tak zlé.
Ten kopec před Humpolcem byl skoro celí za 4.Až těsně nahoře za 5.
Nevíte náhodou někdo kde se dá změřit výkon auta na čtyřkolce ?

Mako 2.2CRDI AT 182CV/422Nm

Napsal: 02 led 2008, 18:49
od zdenek76
Mako píše:Firma BitPower na mě zapůsobila velice solidně. Svůj soft vyvíjeji sami. Splolupracují s nějakou Italskou společností od které mají veškeré vybavení a podporu.Pokud by došlo v servisu k přehraní softweru,musíte si udělat čas a firmu znova navštívit ,kde Vám na základě osvědčení které Vám vydaly pro konkretní auto dají vše do pořádku.Vždy si ale z auta stáhnou poslední typ softweru který upraví a pak ho nahrají znova zpátky.Když jsem se ptal jak s autem jezdit a co životnost motoru,tak jediné upozornění bylo na turbo aby se po svižnější jízdě nechalo vychladit.
Myslím si že když v si v Rakousku můžete čipnutého Santu koupit přímo v prodejně tak to asi nebude tak zlé.
Ten kopec před Humpolcem byl skoro celí za 4.Až těsně nahoře za 5.
Nevíte náhodou někdo kde se dá změřit výkon auta na čtyřkolce ?

Mako 2.2CRDI AT 182CV/422Nm
Dynamometer na 4x4 mají tuším v Praze snad na Jarově, ale tobě bude stačit asi na dvoukolky, protože na 4x4 to jde zamknout jen do malé rychlosti a samo o sobě se to na válcích na 4x4 nezapne

Santa Fe 2,2 CRDi (175 PS)

Napsal: 03 led 2008, 02:13
od santafe007
Mako píše:Firma BitPower na mě zapůsobila velice solidně. Svůj soft vyvíjeji sami. Splolupracují s nějakou Italskou společností od které mají veškeré vybavení a podporu.Pokud by došlo v servisu k přehraní softweru,musíte si udělat čas a firmu znova navštívit ,kde Vám na základě osvědčení které Vám vydaly pro konkretní auto dají vše do pořádku.Vždy si ale z auta stáhnou poslední typ softweru který upraví a pak ho nahrají znova zpátky.Když jsem se ptal jak s autem jezdit a co životnost motoru,tak jediné upozornění bylo na turbo aby se po svižnější jízdě nechalo vychladit.
Myslím si že když v si v Rakousku můžete čipnutého Santu koupit přímo v prodejně tak to asi nebude tak zlé.
Ten kopec před Humpolcem byl skoro celí za 4.Až těsně nahoře za 5.
Nevíte náhodou někdo kde se dá změřit výkon auta na čtyřkolce ?

Mako 2.2CRDI AT 182CV/422Nm
no, koukal jsem na netu a nasel jsem odkaz:
http://www.hyundai.at/neuwagen/start_90 ... 21cd0cdb1A protoze ve Svycarsku neco podobneho nabizeji jiz davno, rikam si, proc ceske zastoupeni nedoakze zareagovat.
preci vzdyt jsou sami proti sobe.
Pokud bych mohl oficialne zvysit vykon za á 20000 tisic u auta za milion u prodejce, nebudu platit nikomu 12000 bez DPH za riskantni upravu, kterou mohu ztratit zaruku! Vzdyt na tom muzou v ceskem zastoupeni znacky jedine vydelat a to slusny prachy! Je prece kazdy treti chipnuty!
U AUDI jsem to taky kupoval u dealera a stalo to tech 22000. Bylo to oficialni a bez ztraty zaruky! u A6 (S6) 2.5 TDI V6 ze 189ps na 236ps... Obrázek

Napsal: 03 led 2008, 02:17
od santafe007
zdenek76 píše:Na tom "potěší" asi hlavně to, že tyto záznamy se prý ukládají do servisních záznamů vozu. Takže se dá dohledat, že soft xx byl nahrazen origo softem a pak může být problém s nějakou zárukou na motoru. Co mi říkal ten H mechanik, tak oni to teď řeší tak, že před připojením té i30 k počítači do ní nejdříve vrátí zpět origo soft a poté tam zase vrátí ten "čip".
Jsou Tvoje informace u postupu v servisu presne?
Je to opravdu tak?
Fak se to uklada do servisnich zaznamu vozu?

Napsal: 03 led 2008, 04:34
od Hardcam
santafe007: samozrejme, 150 koni, pozdeji to myslim nahradilo V6 132kW (pokud je to opravdu V6 a ne radovej 5tivalach)...ten zvuk je pro me strasne zvlastni, nelibivej...

Napsal: 03 led 2008, 06:40
od fiam
tomki píše:
Pavel M píše:Ten touareg tě asi dost potěšil co? :lol:
no s tym touaregom neviem ako to je, ak islo o dva a polku diesla tak je to este stary predpotopny diesel z audi A6 a na tak tazku obludu sa niet co cudovat. Inak chiptuning pre santu je asi nutnost, pokial nepatrite medzi soferov ktori najazdia malo a sem tam prevetraju auto na 150 km/h a rychlo noha z plynu kvoli spotrebe tak inak to ani nejde. Ten vykon je potrebny hlavne kvoli predbiehaniu a tam je to veeeelmi citit.
tomki ako mozes povedat ze do tuaregu davali V6 2,5 TDi za A6...2,5 je R5.

A podla mna je to uplne super motor... nema taky vyvazený chod ako V6 ale je o vela lachsi a vykonovo blizky V6..

ten kto povie ze 5-valec je sopa je blazon alebo sa neviezol v poriadnom aute...
R5 davalu napr do ML 270 CDi, XC 90, atd atd...... ale v mercedesy je to jedna basen.... niekocho moze odradit ten chrochtajuci zvuk...

ale je to urcite jedna velmi vhodna volba ako pohonna jednotka do SUV

Napsal: 03 led 2008, 08:03
od zdenek76
santafe007 píše:
zdenek76 píše:Na tom "potěší" asi hlavně to, že tyto záznamy se prý ukládají do servisních záznamů vozu. Takže se dá dohledat, že soft xx byl nahrazen origo softem a pak může být problém s nějakou zárukou na motoru. Co mi říkal ten H mechanik, tak oni to teď řeší tak, že před připojením té i30 k počítači do ní nejdříve vrátí zpět origo soft a poté tam zase vrátí ten "čip".
Jsou Tvoje informace u postupu v servisu presne?
Je to opravdu tak?
Fak se to uklada do servisnich zaznamu vozu?
Informace je ze zdroje "jeden mechanik H povídal", takže nakolik je to pravda bohužel nevím. Každopádně by to tak být mělo, když si dovezeš H z Německa, tak zdejší ofiko servis by měl mít on-line přístup ke všem servisním záznamům toho vozu. U jiných značek to funguje bezpečně a H to má mít také, ovšem nakolik to u nás opravdu funguje nevím.

Napsal: 03 led 2008, 15:22
od santafe007
zdenek76 píše:
santafe007 píše:
zdenek76 píše:Na tom "potěší" asi hlavně to, že tyto záznamy se prý ukládají do servisních záznamů vozu. Takže se dá dohledat, že soft xx byl nahrazen origo softem a pak může být problém s nějakou zárukou na motoru. Co mi říkal ten H mechanik, tak oni to teď řeší tak, že před připojením té i30 k počítači do ní nejdříve vrátí zpět origo soft a poté tam zase vrátí ten "čip".
Jsou Tvoje informace u postupu v servisu presne?
Je to opravdu tak?
Fak se to uklada do servisnich zaznamu vozu?
Informace je ze zdroje "jeden mechanik H povídal", takže nakolik je to pravda bohužel nevím. Každopádně by to tak být mělo, když si dovezeš H z Německa, tak zdejší ofiko servis by měl mít on-line přístup ke všem servisním záznamům toho vozu. U jiných značek to funguje bezpečně a H to má mít také, ovšem nakolik to u nás opravdu funguje nevím.


Ja se na to v pondeli zeptam... :)
ten powerbox na SF se mi hodne libi!

Santa Fe 2,2 CRDi (175 PS) Rarousko

Napsal: 03 led 2008, 15:29
od santafe007
PRO ZDURAZNENI MEHO „OBJEVU”

Santa Fe 2,2 CRDi (175 PS) Rarousko:

Obrázek
http://www.hyundai.at/neuwagen/start_90 ... 21cd0cdb1A

Re: Santa Fe 2,2 CRDi (175 PS) Rarousko

Napsal: 03 led 2008, 20:05
od zdenek76
santafe007 píše:PRO ZDURAZNENI MEHO „OBJEVU”

Santa Fe 2,2 CRDi (175 PS) Rarousko:

Obrázek
http://www.hyundai.at/neuwagen/start_90 ... 21cd0cdb1A
Rakušáci jsou aspoň poctiví, že přiznají vyšší spotřebu po zvýšení výkonu

Re: Santa Fe 2,2 CRDi (175 PS) Rarousko

Napsal: 04 led 2008, 11:04
od santafe007
zdenek76 píše:
santafe007 píše:PRO ZDURAZNENI MEHO „OBJEVU”

Santa Fe 2,2 CRDi (175 PS) Rarousko:

Obrázek
http://www.hyundai.at/neuwagen/start_90 ... 21cd0cdb1A
Rakušáci jsou aspoň poctiví, že přiznají vyšší spotřebu po zvýšení výkonu
přesně tak...
Ale především to nabízení oficiálně a potírají tím neutorizovaný a záruku ohrožující chiptining. Což je mnohem slušnější, a hlavně inteligentnější řešení....