Stránka 4 z 7

Re: Vstřiky

Napsal: 11 bře 2011, 08:03
od rokolo
ZdeněkSvoboda píše:To je teda ranec... :shock:
Ta spojka se mi někdy chová stejně...cítím na pedálu, jako když by se mi třepala noha a dělá mi to i na jedničku.
Není to ale pravidelně...spíš když stojím v kolonách nebo popojíždím ve městě.
Mám naprosto ty samé zkušenosti :idea:

Ještě jsem si všimnul, že při "rychlejším" puštění plynového pedálu během jízdy dojde též téměř vždy k mírnému škubnutí.... #-o

Re: Vstřiky

Napsal: 11 bře 2011, 08:19
od rokolo
adam221 píše:Dnes bolo napojene auto na diagnostiku GDS Hyundai a napisala chybu v elektrickom obvode spojky. Jednalo sa o senzor na spojkovy pedal. Precistili sa kontakty, chyba zmizla. Podla GDS ka tam uz nieje ziadna ina chyba.
Auto pri preradovani ide normalne a netrha...
Pri jemne stlacenom plyna napr. na dvojke trha dalej.. Je to o nieco lepsie, ale stale to nieje tak ako ma byt...
Měl jsem za to, že ten spínač na spojkovém pedálu nic nědělá, protože když jsem zkoušel různé nastevení polohy pedálu, tak jsem ho neseřizoval a vše fungovalo pořád tak jak má...nebo to tak alespoň vypadalo...
Podle mne ten spínač je tam kvůli startování, ale není zapojen do systému, protože jinak by bez vymáčknuté spojky nešlo nastartovat...

Re: Vstřiky

Napsal: 11 bře 2011, 09:24
od adam221
Rokolo> Ten spinac na spojkovom pedaly je k tomu, aby ti pri stlaceni spojky a pusteny plynu auto nesklblo.. Akonhale sa ten senzor rozbehal tak ako ma, auto prestalo pri preradovani sklbat...
Vlasna skusenost - chyba na senzore, auto sklbe, senzor ok auto nesklbe pri radeni :) Tak, ze treba skontrolovat.
Najst chybu vie iba origo diagnostika... Na ostatnych bez zavad..

Re: Vstřiky

Napsal: 14 bře 2011, 20:26
od adam221
Dnes som bol pre auto v BOSCH DIESEL servise...
Verdikt:
3x vstrek uplne KO
1x vstrek ako tak, iba ze otvara pri 160bar a nie pri 140 a je hlucny /cvaka/
tak, ze 4x vadny vstrek :(

za test vstrekov 165e

cislo vstreku je 0445110256 ten co daval Miro nepasuje :(
Riesenie>
1, repas /cca 600e/
2, nove cena HMC /640x4=2560e/
3, zistujem este ceny inde....

Re: Vstřiky

Napsal: 14 bře 2011, 20:32
od Martun
Jo tak to je vražda teda... :evil: :shock:

Re: Vstřiky

Napsal: 14 bře 2011, 20:34
od adam221
Martun> to mas pravdu, neprajem to nikomu!! Ale v kazdom pripade kupim najskor fungel nove, nech mam zase dufam dlllho pokoj.. Co som cital tak tie repasovane nie vzdy vydrzia a davat za to tolke $ je dost velke riziko..

Re: Vstřiky

Napsal: 14 bře 2011, 20:38
od Martun
adam221
a kolik že máš najeto, že ti odešli vstřiky?

Re: Vstřiky

Napsal: 14 bře 2011, 20:43
od adam221
71000km

Re: Vstřiky

Napsal: 14 bře 2011, 20:51
od Martun
No nazdar... :shock: :roll:

Re: Vstřiky

Napsal: 14 bře 2011, 20:58
od ZdeněkSvoboda
To snad není ani možné...v 71000km a vstřiky v háji??
No potěš koště teda :-k :x
Tankoval jsi jenom "lepší" naftu???
Přidával jsi něco do nafty?? (VIF apod.)

Re: Vstřiky

Napsal: 14 bře 2011, 21:56
od adam221
Moje tankovania:
0 - 10000km Shell diesel extra
10000 - 71000 - Agip /90%/, OMV /5%/, Shell /4%/, JET /1%/
od 10tis km pridavam vzdy VIF letny/zimny
a aj tak mi to nepomohlo....
Len ci to nieje nahodou tym Vifom....

Nikdy som netankoval na noname pumpach...

Re: Vstřiky

Napsal: 15 bře 2011, 01:38
od Mexican
noname-znacka,, je to jedno - zalezat bude na dovozcovi tej nafty a jej uskladneni a rychlosti vytankovania zo zasobnikov. A ked vidim tie reklamy na Agip a dam si to do spojitosti s tebou, mno.. znova asi varia z vody a tie silne vyhlasenia o kvalitnom palive su proste klamstvo. Vifom to nebude, pouzivam ho uz cca 70 000km (zacal som myslim po 35 000km od kupy), pouzivaju ho tisice motoristov ... ak chapem spravne, tak ti to jazdi, ale cuka. To ze zaujimave ze 3 vstreky boli zle. Mal si nejaku vyssiu spotrebu, resp prejavovalo sa to aj inak ako cukanim? Ak to nema nejaky extremne zly prejav a nehadze to chyby do Ecu, jazdil by som tym az so chcipne :twisted:

len pre pobavenie moje posledne tankovania :-)

GAS Jerichov
GAS Gerichov
Lukoil Prievidza
Shell Castkov

uvrdzujem sa tym uz dlho, ze znacka pumpy a kvalita na sebe absolutne nezavisia. Vela stastia pri hladani dobreho riesenia. Ak si auto planujes nechat, tiez by som sie do novych vstrekov. Zaplatit 2500 Euro u auta, ktore ma dnes realne hodnotu 5500 Euro musi znamenat ze to auto mas skutocne rad.

Re: Vstřiky

Napsal: 15 bře 2011, 07:10
od cert
adam221:
zkus se poptat tady (kdybys rozšířil oblast poptávky do CZ), maji tam bouraný Accent 1,5CRDi a nabízí z něho motor, třeba by se to dalo nějak domluvit...

http://www.hyundaivrakoviste.cz/nahradni-dily.html

ovšem v jakém stavu budou nikdo neví

Re: Vstřiky

Napsal: 15 bře 2011, 08:03
od rokolo
Též mne napadlo to vzít z nějaké bouračky....vždyť za cenu nových vstřiků by snad pomalu koupil ojetýho Ácu :|

Re: Vstřiky

Napsal: 15 bře 2011, 08:15
od adam221
Cert> Nasiel som na inzerate komplet accenta na ND po buracke.. Chlapik vravel, ze ma natocenych 80tis km a vsetko ok, a predal by aj samotny motor.. Ak nezozeniem 4 vstreky v normalnej cene, tak to vyriesim asi takto. Motor by sa mal dat nastartovat tak uvidime. Racej by som nove a mat s tym veeeelmi dlho pokoj /ovsem ak nebudu za 2500/ stale cakam na vyjadrenie ceny...

Mexican> Tankujem na dost frekventovanej agipe /mam ju kusok od baraku/ ostatne pumpy su tak znudze cnost, ale ako vidim, tiez to nemusi byt spravne riesenie..... Co sa tyka vykonu, tak najprv to iba cukalo pri jemnom plyne, do otacok islo v pohode, po teste vstrekov to cuka menej, ale tazko ide to otacok.. Spotreba pred testom OK, spotreba po teste 6.5 zatial..
3 vstreky davaju menej ako by mali, 1 dava skoro tak ako ma ale cvaka.. Nechcel som s tym jazdit kym to ide, ked som nevedel co im presne je. Nechcem skoncit s dierou v pieste ked vstrek nerozprasuje ale tecie.

pre info tabulka s bosch diesel servisu:

VSTREKOVAC 0445110256 test davky /ml/
VIN 208 operacia cas vstreku /ms/ tlak /bar davka prepad
omicky test 0.4 1 0.8ms 750bar 45ml 30ml
rozprasovac ok 2 0.8ms 300bar 11ml 8ml
otvaraci tlak 140bar

VIN 209 operacia cas vstreku /ms/ tlak /bar davka prepad
omicky test 0.4 1 0.8 750 44 31
rozprasovac ok 2 0.8 300 10 8
otvaraci tlak 140bar

VIN 210 operacia cas vstreku /ms/ tlak /bar davka prepad
omicky test 0.4 1 0.8 750 64 30
rozprasovac ok 2 0.8 300 11 8
otvaraci tlak 160bar

VIN 207 operacia cas vstreku /ms/ tlak /bar davka prepad
omicky test 0.4 1 0.8 750 54 30
rozprasovac ok 2 0.8 300 11 8
otvaraci tlak 140bar

210na otvara neskoro a cvaka...

Davka ma byt 65 - 70 podla tabuliek a tlak 140bar..