Hyundai Accent 1.6 benzín
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
základ je možná stejný.. nekoukal jsem na vrtání a zdvih.. ale CVVT (alis u BMW valvetronic) je proměnlivá délka sacího potrubí stejně tak jako zdvih ventilů .. takže motor s tímhle zatahuje od nízkých otáček jako by to byl dvouventil, ale točí až do otáček o kterých se může dvouventilu zdát. a co mám zkušenosti s I30 s CVVT, tak je tichonkej (na rozdíl třeba od fordové 1.6 se 100 koníkama, která bručí jak medvěd před večeří)vlastaFR píše:myslim ze v konstrukci budou stejny nebo dost podobny. vse se bude tocit okolo jednotky (mozna vstriky, sani a vyfukovy potrubi)
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
1.6 je prijemne ticha...teta ho ma a i v te zlate metle.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
základ je možná stejný.. nekoukal jsem na vrtání a zdvih.. ale CVVT (alis u BMW valvetronic) je proměnlivá délka sacího potrubí stejně tak jako zdvih ventilů .. takže motor s tímhle zatahuje od nízkých otáček jako by to byl dvouventil, ale točí až do otáček o kterých se může dvouventilu zdát. a co mám zkušenosti s I30 s CVVT, tak je tichonkej (na rozdíl třeba od fordové 1.6 se 100 koníkama, která bručí jak medvěd před večeří)
Valvetronic od BMW je něco trochu dokonalejšího. Vůbec třeba nemá škrtící klapku. [/quote]
Valvetronic od BMW je něco trochu dokonalejšího. Vůbec třeba nemá škrtící klapku. [/quote][/quote]
s tou klapkou to je zase něco jinčího.. ale valvetronic.. znamená přeloženo do češtiny řízení zdvihů ventilů (jak výfuk tak sací).. takže to k tomu přirovnávám, protože CVVT je zkratka toho samého systému (jen kvůli autorským prácum tomu říkají jinak.. stejný jako TDI, HDI, DCI, CRDI - všechno je to turbodiesl.. ale autorský práva názvu)
s tou klapkou to je zase něco jinčího.. ale valvetronic.. znamená přeloženo do češtiny řízení zdvihů ventilů (jak výfuk tak sací).. takže to k tomu přirovnávám, protože CVVT je zkratka toho samého systému (jen kvůli autorským prácum tomu říkají jinak.. stejný jako TDI, HDI, DCI, CRDI - všechno je to turbodiesl.. ale autorský práva názvu)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
[/quote]Fantom22 píše:Valvetronic od BMW je něco trochu dokonalejšího. Vůbec třeba nemá škrtící klapku.
s tou klapkou to je zase něco jinčího.. ale valvetronic.. znamená přeloženo do češtiny řízení zdvihů ventilů (jak výfuk tak sací).. takže to k tomu přirovnávám, protože CVVT je zkratka toho samého systému (jen kvůli autorským prácum tomu říkají jinak.. stejný jako TDI, HDI, DCI, CRDI - všechno je to turbodiesl.. ale autorský práva názvu)[/quote]
ahhh.. osemetne si to napisal.... TDI nie je CRDi, zeru sice diesel ale princip je iny.. ale suhlas DCI (renault), TDCi (Ford) HDI (PSA) je viac nazvov pre ten isty princip
1,6 CVVT je super motor, myslim ale ze je ho do trochu usadleho Accenta skoda... ak by trochu pritvrdili podvozok a narazili nieco do zadnej napravy aby tak neskakala bolo by to velmi prijemne zvezenie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Nazdar Accentaci. Koupil jsem 1.6ku na vanoce. Mam najeto 3600km a jsem spokojen. Ze zacatku byla spotreba skoro 8 litru, ale stale jde dolu. Trasa Olomouc Praha po dalnici pri prumeru 125 je spotreba 7,2litru. Spatecni cesta pres Hradec pri prumeru 80 spotreba 6,3litru. Motor je velice zivy a zabira jiz od 1500 otacek. Rozdil v cene oproti 1.4ce je deset tisic, ktere za ten pocit z jizdy rozhodne stoji. Vsem vrele doporucuji. Pripadne dotazy rad zodpovim.
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Jojo. Mně taky prodejce doporučoval 1,4 benzin, ale já mám srdce sportovní a tak jsem si objednal 1,6. Naftu nevyužiju. A je pravda, že rozdíl 10 000Kč není tak hroznej;-)
Měl jsem 1,6 feldu, tak jsem zvědav na accenta.
Kolega z práce ho má v 1,6 a taky spokojenost...uvidím;-)
Měl jsem 1,6 feldu, tak jsem zvědav na accenta.
Kolega z práce ho má v 1,6 a taky spokojenost...uvidím;-)
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Moje pocity z prvních 500km s tímhle motorem jsou velmi pozitivní. Na to, že je motor ještě syrovej mě překvapil zvukovým projevem. V 90km/h o něm člověk skoro neví. Spotřeba dle PP 6,8 (dálnice 100km, 2. třídy tak 40km, krátké popojíždění v -10stupních cca 20km, zbytek 1. třídy). Když je potřeba předjíždět stačí přidat plyn a motor je ihned cítit. Jsem rád, že jsem těch 10000,-Kč přidal.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 01 led 2008, 23:30
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, tak sem si to tu pročetl a píšu své poznatky .. I já sem od loňska (listopad 2007) majitelem 1.6 16V CVVT new accenta. Rozhodování bylo u mě docela jednoduché, jezdil sem na R. Megane rv 2000 (facelift) 1.4 16V, jelikož sice v papírech vypadalo hezky něco okolo 74kW, v autě to moc poznat nebylo. Za další sem docela odpurce dieselů, prostě nerad sdeám do traktoru (nic pro ti). Takže 1.4 a 1.6 ? Samozřejmně, že 1.6 a hezkých 82kW Každopádně s autem moc najeto zatim nemám něco kolem 2500km, ale i tak sem spokojen s motorem i s jeho vlastnostmi. Jak já říkám, ať vypadá jak chce Hyundai = korejec ale motor je japonec
Benzin 1.6 16V
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Pěkně se to posloucháKamikazeDriver píše:Ahoj, tak sem si to tu pročetl a píšu své poznatky .. I já sem od loňska (listopad 2007) majitelem 1.6 16V CVVT new accenta. Rozhodování bylo u mě docela jednoduché, jezdil sem na R. Megane rv 2000 (facelift) 1.4 16V, jelikož sice v papírech vypadalo hezky něco okolo 74kW, v autě to moc poznat nebylo. Za další sem docela odpurce dieselů, prostě nerad sdeám do traktoru (nic pro ti). Takže 1.4 a 1.6 ? Samozřejmně, že 1.6 a hezkých 82kW Každopádně s autem moc najeto zatim nemám něco kolem 2500km, ale i tak sem spokojen s motorem i s jeho vlastnostmi. Jak já říkám, ať vypadá jak chce Hyundai = korejec ale motor je japonec
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)