Stránka 4 z 64

Napsal: 22 led 2008, 20:11
od vlastaFR
myslim ze v konstrukci budou stejny nebo dost podobny. vse se bude tocit okolo jednotky (mozna vstriky, sani a vyfukovy potrubi)

Napsal: 07 úno 2008, 14:33
od Fantom22
vlastaFR píše:myslim ze v konstrukci budou stejny nebo dost podobny. vse se bude tocit okolo jednotky (mozna vstriky, sani a vyfukovy potrubi)
základ je možná stejný.. nekoukal jsem na vrtání a zdvih.. ale CVVT (alis u BMW valvetronic) je proměnlivá délka sacího potrubí stejně tak jako zdvih ventilů .. takže motor s tímhle zatahuje od nízkých otáček jako by to byl dvouventil, ale točí až do otáček o kterých se může dvouventilu zdát. a co mám zkušenosti s I30 s CVVT, tak je tichonkej (na rozdíl třeba od fordové 1.6 se 100 koníkama, která bručí jak medvěd před večeří)

Napsal: 07 úno 2008, 14:46
od ZdeněkSvoboda
Za cca 14 dní vám povím, jestli vrčí jako medvěd nebo je tichý, jako lesní víla :lol: :wink:

Napsal: 07 úno 2008, 15:13
od David C3
a ja ti povím jak vrčí tichá nafta :-) :lol:

Napsal: 07 úno 2008, 18:37
od ZdeněkSvoboda
:lol:

Napsal: 08 úno 2008, 08:41
od Hardcam
1.6 je prijemne ticha...teta ho ma a i v te zlate metle.

Napsal: 08 úno 2008, 14:43
od jandaxx
základ je možná stejný.. nekoukal jsem na vrtání a zdvih.. ale CVVT (alis u BMW valvetronic) je proměnlivá délka sacího potrubí stejně tak jako zdvih ventilů .. takže motor s tímhle zatahuje od nízkých otáček jako by to byl dvouventil, ale točí až do otáček o kterých se může dvouventilu zdát. a co mám zkušenosti s I30 s CVVT, tak je tichonkej (na rozdíl třeba od fordové 1.6 se 100 koníkama, která bručí jak medvěd před večeří)


Valvetronic od BMW je něco trochu dokonalejšího. Vůbec třeba nemá škrtící klapku. :wink: [/quote]

Napsal: 08 úno 2008, 21:52
od Fantom22
Valvetronic od BMW je něco trochu dokonalejšího. Vůbec třeba nemá škrtící klapku. :wink: [/quote][/quote]

s tou klapkou to je zase něco jinčího.. ale valvetronic.. znamená přeloženo do češtiny řízení zdvihů ventilů (jak výfuk tak sací).. takže to k tomu přirovnávám, protože CVVT je zkratka toho samého systému (jen kvůli autorským prácum tomu říkají jinak.. stejný jako TDI, HDI, DCI, CRDI - všechno je to turbodiesl.. ale autorský práva názvu)

Napsal: 08 úno 2008, 21:58
od Mexican
Fantom22 píše:Valvetronic od BMW je něco trochu dokonalejšího. Vůbec třeba nemá škrtící klapku. :wink:
[/quote]

s tou klapkou to je zase něco jinčího.. ale valvetronic.. znamená přeloženo do češtiny řízení zdvihů ventilů (jak výfuk tak sací).. takže to k tomu přirovnávám, protože CVVT je zkratka toho samého systému (jen kvůli autorským prácum tomu říkají jinak.. stejný jako TDI, HDI, DCI, CRDI - všechno je to turbodiesl.. ale autorský práva názvu)[/quote]

ahhh.. osemetne si to napisal.... TDI nie je CRDi, zeru sice diesel ale princip je iny.. ale suhlas DCI (renault), TDCi (Ford) HDI (PSA) je viac nazvov pre ten isty princip

1,6 CVVT je super motor, myslim ale ze je ho do trochu usadleho Accenta skoda... ak by trochu pritvrdili podvozok a narazili nieco do zadnej napravy aby tak neskakala bolo by to velmi prijemne zvezenie

Napsal: 17 úno 2008, 09:49
od netek
Nazdar Accentaci. Koupil jsem 1.6ku na vanoce. Mam najeto 3600km a jsem spokojen. Ze zacatku byla spotreba skoro 8 litru, ale stale jde dolu. Trasa Olomouc Praha po dalnici pri prumeru 125 je spotreba 7,2litru. Spatecni cesta pres Hradec pri prumeru 80 spotreba 6,3litru. Motor je velice zivy a zabira jiz od 1500 otacek. Rozdil v cene oproti 1.4ce je deset tisic, ktere za ten pocit z jizdy rozhodne stoji. Vsem vrele doporucuji. Pripadne dotazy rad zodpovim.

Napsal: 17 úno 2008, 14:36
od palčo
To sa Ti povie: "Vsem vrele doporucuji." A čo stým čo mám v garáži? :lol: :lol: Ale ja som aj s ním veľmi spokojný, aj manželka (aj s manželkou :wink: ).

Napsal: 17 úno 2008, 15:59
od ZdeněkSvoboda
Jojo. Mně taky prodejce doporučoval 1,4 benzin, ale já mám srdce sportovní a tak jsem si objednal 1,6. Naftu nevyužiju. A je pravda, že rozdíl 10 000Kč není tak hroznej;-)
Měl jsem 1,6 feldu, tak jsem zvědav na accenta.
Kolega z práce ho má v 1,6 a taky spokojenost...uvidím;-)

Napsal: 17 úno 2008, 17:05
od Rudolf
Moje pocity z prvních 500km s tímhle motorem jsou velmi pozitivní. Na to, že je motor ještě syrovej mě překvapil zvukovým projevem. V 90km/h o něm člověk skoro neví. Spotřeba dle PP 6,8 (dálnice 100km, 2. třídy tak 40km, krátké popojíždění v -10stupních cca 20km, zbytek 1. třídy). Když je potřeba předjíždět stačí přidat plyn a motor je ihned cítit. Jsem rád, že jsem těch 10000,-Kč přidal.

Napsal: 16 bře 2008, 12:08
od KamikazeDriver
Ahoj, tak sem si to tu pročetl a píšu své poznatky .. I já sem od loňska (listopad 2007) majitelem 1.6 16V CVVT new accenta. Rozhodování bylo u mě docela jednoduché, jezdil sem na R. Megane rv 2000 (facelift) 1.4 16V, jelikož sice v papírech vypadalo hezky něco okolo 74kW, v autě to moc poznat nebylo. Za další sem docela odpurce dieselů, prostě nerad sdeám do traktoru (nic pro ti). Takže 1.4 a 1.6 ? Samozřejmně, že 1.6 a hezkých 82kW :) Každopádně s autem moc najeto zatim nemám něco kolem 2500km, ale i tak sem spokojen s motorem i s jeho vlastnostmi. Jak já říkám, ať vypadá jak chce Hyundai = korejec ale motor je japonec :)

Napsal: 16 bře 2008, 12:32
od ZdeněkSvoboda
KamikazeDriver píše:Ahoj, tak sem si to tu pročetl a píšu své poznatky .. I já sem od loňska (listopad 2007) majitelem 1.6 16V CVVT new accenta. Rozhodování bylo u mě docela jednoduché, jezdil sem na R. Megane rv 2000 (facelift) 1.4 16V, jelikož sice v papírech vypadalo hezky něco okolo 74kW, v autě to moc poznat nebylo. Za další sem docela odpurce dieselů, prostě nerad sdeám do traktoru (nic pro ti). Takže 1.4 a 1.6 ? Samozřejmně, že 1.6 a hezkých 82kW :) Každopádně s autem moc najeto zatim nemám něco kolem 2500km, ale i tak sem spokojen s motorem i s jeho vlastnostmi. Jak já říkám, ať vypadá jak chce Hyundai = korejec ale motor je japonec :)
Pěkně se to poslouchá :roll: