Stránka 4 z 8
Napsal: 28 čer 2006, 12:52
od hlobilp
Mel jsem rapida 136 a do toho se mel lit natural 95, Sonata ma predepsany natural 91. A vykon na 2,5 taky nic moc, 160 koni.
Napsal: 28 čer 2006, 20:52
od vili
Já tam nastřelil české svíčky, a normálně to fachá i bez platiny, samozřejmně né co mi přišlo pod ruku ale z katalogu, o plynu při koupi nebyla řeč, tak nevím chlapi.
Napsal: 28 čer 2006, 21:02
od kleVr
vili píše:Já tam nastřelil české svíčky, a normálně to fachá i bez platiny, samozřejmně né co mi přišlo pod ruku ale z katalogu, o plynu při koupi nebyla řeč, tak nevím chlapi.
Mně to ten technik doporučoval při přestavbě, že tyhle prej nejsou vhodný.
Napsal: 28 čer 2006, 22:34
od vili
Jasně je to prostě třeba vychytat, 100 lidí, 100 názorů, ale když něco fachá jak má, není třeba do toho zbytečně vrtat, samozřejmně dobrá rada nad zlato, ale zatím jsem s nima neměl problém, motor tahá jak má (zatím)
Napsal: 30 čer 2006, 10:08
od alda
Ahoj vespolek, tak jak jsem se začetl do vašich zkušeností se svíčkama a taky musím něco připsat. Mi vyměnili svíčky v servise Hyudai i s kabely. Nevím, jaké svíčky tam dali, ale jezdí to bez problémů. Stálo to něco mezi 3-4 tis., ale přesně si to už nepamatuji. Prý se mají měnit co 60 tis. Hned po tom jsem nechal auto předělat na LPG a tam mi řekli, že ať tam HLAVNĚ NEDÁVÁM žádné speciální vícekontaktní svíčky, ale nechám tam co je scháleno výrobcem. Ujel jsem už na ně 30000 a vše ok. Motor šlape jak má. Tak nevím, ale zase se potvrzuje "sto lidí, sto názorů"
Napsal: 30 čer 2006, 10:11
od kleVr
alda píše:Ahoj vespolek, tak jak jsem se začetl do vašich zkušeností se svíčkama a taky musím něco připsat. Mi vyměnili svíčky v servise Hyudai i s kabely. Nevím, jaké svíčky tam dali, ale jezdí to bez problémů. Stálo to něco mezi 3-4 tis., ale přesně si to už nepamatuji. Prý se mají měnit co 60 tis. Hned po tom jsem nechal auto předělat na LPG a tam mi řekli, že ať tam HLAVNĚ NEDÁVÁM žádné speciální vícekontaktní svíčky, ale nechám tam co je scháleno výrobcem. Ujel jsem už na ně 30000 a vše ok. Motor šlape jak má. Tak nevím, ale zase se potvrzuje "sto lidí, sto názorů"
No já tam měl právě nějaké speciální. Jednak měly mít dlouho životnost - 90.000 km a jednak měly nějaké trojité jiskřiště nebo co. Zase tak do hloubky tomu nerozumím.
Napsal: 30 čer 2006, 10:21
od alda
No to já taky tomu až tak nerozumím, jen prodávám co jsem koupil. Ale před dvojtým a trojtým jiskřištěm mě právě varovali, ale pokud nemáš problémy, tak to neřeš.
Napsal: 30 čer 2006, 10:24
od kleVr
alda píše:No to já taky tomu až tak nerozumím, jen prodávám co jsem koupil. Ale před dvojtým a trojtým jiskřištěm mě právě varovali, ale pokud nemáš problémy, tak to neřeš.
No já je právě měl a to byly ty problémy s boucháním. Teď tam mám Boshky a je to v pohodě. Vůbec by mě nenapadlo, že drahé svíčky s násobným jiskřištěm můžou dělat problémy.
Napsal: 30 čer 2006, 10:28
od alda
Mě taky ne, taky jsem si jednu dobu myslel, čím dražší tím lepší, ale asi to není tak docela pravda. Ne nadarmo platí pořekadlo: "každému co mu náleží"
Napsal: 30 čer 2006, 21:42
od vili
Přidávám polínko, tříbodová česká svíčka, zatím žádný problém, když mi to střelilo v sání, tak to bylo jenom tím že to bylo ještě studené, a když se mi přepl plyn, třeba těsně před křižovatkou a já šel hned na brzdy u manuálu bys to ještě protůroval, takže bys to zachránil ale u automatu v tak krátkém čase toho moc neuděláš, ted už je to v poho snížil jsem si přepnutí na nižší otáčky a pohrál si s množstvím dodávaného plynu.
Sekvence LPG
Napsal: 28 zář 2006, 13:04
od hlobilp
Trosku to tu ozivim.. zitra si jedu pro mou Sonatku uz s plynem.. nechavam tam davat sekvenci, tak jsem na to zvedavy.. cena by mela byt kolem 37tisic.. Tak doufam, ze budu spokojeny... benzin me zacal docela dost vysavat
ztrarta vykonu??
Napsal: 29 říj 2006, 14:29
od Toth-amon
Zdravim lidicky nedavno sem koupil sonatu 2.0 1996. zacal sem premyslet o plynu pote co me plna nadrz stala 1800. ale osobne se ho bojim jednak z duvodu takove prepojatosti vuci plynu...ale hlavne mam rad relativne rychlejsi jizdu... tak trochu mam rad tunning a tudiz mi cervena policka otackomeru nejsou cizi .. a jiz par lidi me varovalo pred plynem ze prý extremne ztrácí výkon... chystám se na svém aute dosáhnout hodnoty 200 koní... mužou mi tedy zkušení napsat jak je to s tim vykonem????
Napsal: 29 říj 2006, 14:32
od Felotron
Skoro nepoznas rozdil. Kdyz jsem mel plynovou Felcku, obcas se mi stavalo, ze jsem jel omylem na benzin a zjistil jsem to az dosel.
Napsal: 29 říj 2006, 17:21
od Borek
Jak píše Felotron-rozdíl je zanedbatelný(mě dokonce Rapid jezdí lépe na LPG než na benzin).Mimochodem-to auto ti bude jezdit na LPG i na benzin-tak když jsi závodník,přepneš na benzín a po vychladnutí tvé horké hlavy
-cvak a jedeš zase úsporně na plyn.
Montáž LPG nemá žádný vliv na jízdu auta v režimu benzín.
Napsal: 29 říj 2006, 17:40
od Felotron
jak pise Borek - rozdli na ten benzin akorat bude v tom, ze auto bude vic vazit. Jinak celkem asi nic