Stránka 4 z 6
Napsal: 08 srp 2007, 11:18
od MRHrady
Accentika sem mel, byla to funglovka a az na ten podvozek, kvalitu plastu a taky jak mel mekou kastly (staci opravdu malo a dulek v ni byl nasvete) to bylo fakt dobry auto. Do kufru sem dal subwoofer s 30cm reprakem a jeste sem mel misto na veci coz by ve fabce asi urcite nebylo. Rizeni bylo paradni jen ty siroky kola oproti fabii byli na nasich silnicich znat ale me to vubec nevadilo. Ale co se motoru tyce tak japonci sou oplne nekde jinde, kdykoliv sem chtel predject tak sem predjel a nikdy sem nemel s zadnou fabii problem ji nakrajet na kolecka s oktavkama to bejvalo horsi ale ty maj prece jenom jiny motory.
Proste Accent ma svoje + i - a fabie taky a uz zalezi na vas kery + a - sou pro vas vyhodnejsi nebo prijatelnejsi.
Napsal: 08 srp 2007, 12:27
od Mates
Nemám sice Accentem moc najeto, ale jedno vím dobře: jezdil jsem s Lantrou 84 kW a dobrej zátah měla o to víc mě překvapilo těch 62 kW jak to jede. Fabii jsem sedlal dlouho a je to o trošku lepší Favorit. Dneska drandím Fordem Transitem 2,8 a to je jiné brko.
Napsal: 08 srp 2007, 18:48
od L@rsen
Napsal: 08 srp 2007, 20:16
od Mates
Napsal: 08 srp 2007, 20:18
od antek
Napsal: 08 srp 2007, 23:03
od L@rsen
Zítra se chystáme s kámošem vedle sebe postavit tu Fabku a Acceta,tak uvidíme jak to bude vypadat,ale zajímala by mně jiná věc a to je bezpečnost.Máte někdo zkušenosti s crashem v 3.generaci.Příjdou mi fakt ty plechy na tom autě nějaký měkčí.Jediné co vypadá bezpečně je trubka vepředu pod chladičem,ale ta mi bude kulový platná když se střetnu s náklaďákem nebo nedej bože s Tatrovkou.Koumal jsem ty americké crash testy a nedopadlo to auto špatně a ani tuhost karoserie mi taky nepřijde blbá,ale realita a zkušenosti mohou být jiné.
Napsal: 09 srp 2007, 06:04
od Selshig
no a ty si mysliš že fabii kdyby tě sejmula tatra že si v bezpečnějším autě ???
vedle fabku postav mojeho accentíka samozřejmě řídit budu ja...dneska hned od baraku sem natrefil na 1,4 16Vfabku řidil ji mladej kluk tak 19let ti jsou povolní k zavodění....dali sme to tak pět kilaku zhruba 6 semaforu ani na jedne se nechytal....on se vlastně nechytal vůbec pořad sem ho viděl v zrcatkach...a pak že fabka je lepší...upřímně Ti na tohle můžu víš co...viděl sem svoje .....
Napsal: 09 srp 2007, 09:04
od L@rsen
No tady u nás v obci má jeden borec 911 Turbo a natrhneš mu prdel se 120kou kdy se ti zachce,takže tak asi nějak...
Napsal: 09 srp 2007, 10:20
od Selshig
to si pleteš s tisicovkou ne,??
Napsal: 09 srp 2007, 12:30
od Josef
L@rsen píše:...Koumal jsem ty americké crash testy a nedopadlo to auto špatně a ani tuhost karoserie mi taky nepřijde blbá,ale realita a zkušenosti mohou být jiné.
http://youtube.com/watch?v=ffHVSGkQWIc
Napsal: 10 srp 2007, 15:03
od Hanz
No ať je to jak chce, myslím si, že každý má svoje kriteria výběru. Nejsem testovací jezdec, ale služebně (pro úplnost dodávám, že ve firmě byly max. do dvou let staré a udržované vozy) jsem několikrát absolvoval kolečko MB, Hamburg, Düsseldorf, Frankfurt, Plzeň a zpátky do MB pomalu na jeden zátah, jeli jsme dva a jednoznačně nejvíc omačkaný jsme byly z Fóbie. Pro úplnost dodávám, že tuto trasu jsme absolovali s Filckou 1,3 50kW, Fóbií 1,4 55kW-myslím, Ochcávkou 1,9TDi a Pasatem 1,9TDi. Jinak motoricky byla nejhorší Filcka. Dnes po 1,5 roce a 49000 km nedám na Accenta za ty peníze dopustit. Škoda je domácí produkt, z mého pohledu nenabízí to, co tenhle korejec a pouze to, že můžu projet zatáčku o pár km/hod rychleji za ty peníze nestojí. No a crash test je hezká věc, ale tomu, kdo u řízení má vymydlenou kebuli a jede jak hovado, ani tomu kdo má peška a to hovado potká v protisměru a na své straně to stejně moc nehelfne - zase bude hrát roli z jakého úhlu se ty dva nabouraj, setrvačný hmoty atd. a stejně si pak každej musí nějakej ten čas lízat rány
Napsal: 10 srp 2007, 15:23
od Selshig
souhlasím s tebou Hanzi
Napsal: 10 srp 2007, 15:26
od Hardcam
antek píše:
Původně jsem si to myslel také,vždyť HTP jezdí 150 při spotřebě 4,5l co ale potom musí dělat 1,4ka..
Po prekroceni 90km/h se z 1.2ky stava neskutecnej zrout bez vykonu potrebnyho k dosazeny vysoky rychlosti. Da se s ni jezdit i za 11 litru.
Napsal: 10 srp 2007, 15:27
od Selshig
no muj otec ma kalose 1,2 56kW myslim to ma jako ono to jede ale jak sem stím jel do brna tak to žralo asi tak 16l/100 ale taky to jelo na pětku v plných otáčkách...
Napsal: 10 srp 2007, 15:44
od Hardcam
16 je uz docela dost:) Fabka slabounka 6V ma 40kW, "silna" 12V ma 47kW