Stránka 4 z 9

Napsal: 22 led 2008, 01:22
od kotek
Jsem si to přeložil asi jako "malý tlak paliva,mechanická závada".Ale když jsou emise ok,jezdí to a startuje a moc to nežere tak je to v cajku ať si svítí co chce.
Ta váha bude asi dost dobrá i když je to relativně laciný neoriginál.

Napsal: 24 led 2008, 21:33
od ivan
kotek píše:Jsem si to přeložil asi jako "malý tlak paliva,mechanická závada".Ale když jsou emise ok,jezdí to a startuje a moc to nežere tak je to v cajku ať si svítí co chce.
Ta váha bude asi dost dobrá i když je to relativně laciný neoriginál.
Je to tak ,doporučil bych nechat změřit tlak v palivovém systému,většnou je buď je malý nebo příliš malý jde o to,že pravděpodobně dosti kolísá,proto jednotka pořád vykazuje chybu,což nesmí :!: Ona to totiž pozná jak na emisích ve výfukových plynech ,tak i na dávce vstřiků,tak proto!
Změřit tlak v palivovým potrubí a popřípadě vyměnit regulátor tlaku,ten tlak by měl být zhruba stejný +-,ale musí být v rozsahu kdy jednotka ho přijme za správný hodnoty,co si budem nalhávat je to počítač :roll:
Jakmile je něco mimo něj :shock: tak si staví svůj názor ve smyslu sviť check engine sviť :lol: :lol:
Ps:Pozor může to dělat i blbej palivovej filtr,sníží průtok paliva a je vymalováno :wink:

Napsal: 27 led 2008, 10:36
od Jura
Takže stále svítí, Ivane ty víš jaký má být tlak v pal.systému? Filtr jsem měnil za nový, ale nepoužil jsem origoš, snad to nevadí. Ten regulátor tlaku se dá použít univerzální? Třeba tento: http://www.tuning-no1.cz/zbozi/4897-reg ... aku-paliva .

Napsal: 27 led 2008, 18:32
od Rasty
Jura: ahoj on problém může bejt v tom že ta chyba už tam není ale nejde smazat jejich zařízením. Mě to skákalo furt po smazání zpátky po cca 30km a dneska jsem byl v Praze u Hujera a oni nají už novější diagnostiku než tu kterou mi to mazali tady v HK a ty chyby už sou pryč a našlo to jinou, kterou teď řešim. Je možný že máš vše po výměně lambád v pořádku a skáče ti tam chyba která se jakoby smazala, ale je tam furt :wink:

Napsal: 27 led 2008, 21:46
od ivan
Rasty píše:Jura: ahoj on problém může bejt v tom že ta chyba už tam není ale nejde smazat jejich zařízením. Mě to skákalo furt po smazání zpátky po cca 30km a dneska jsem byl v Praze u Hujera a oni nají už novější diagnostiku než tu kterou mi to mazali tady v HK a ty chyby už sou pryč a našlo to jinou, kterou teď řešim. Je možný že máš vše po výměně lambád v pořádku a skáče ti tam chyba která se jakoby smazala, ale je tam furt :wink:
To může být také důvodem ,nevím co nebo čím to mazali u Vás ,ale jako dealer Hyundai musí používat diagnostiku co určí ofiko Hyundai,čímž je Hi-scan od firmy Nextec,otázkou zůstavá jak to,že vám tam nechají chyby :roll:
První generace Hi-scenu byli takový malí karkulačky(občas je vídám na Ebay.com) A druhá generace byla ,že již to mělo display a obal byl jestli se nepletu červený a mám dojem,že to nemělo osciloskop,ta poslední generace přišla v 1995 je úplně stejný jako ten červený ,má stejnou velikost i stejný display ,ale žluté lemování a samozřejmě dvoukanálový oscilskop,Ti z Vás co jste byli na srazech ,tak v roudné u Tábora měl Hujer
červený model a na srazu na Moravě byl žlutý model to je ten novější model,který se používá do dnes :!: A úplně zbrusu nový model ,zatím jsem ho nikde neviděl,že byho někdo měl a jmenuje se to GDS, je to nejnovější generace ,která umí sběrnici CAN Bus,všechny auta vyrobené po datu 1.1 2008 :!: už používají tento protokol,chci říct,že jako oficiálně podle Hyundaie HMC!
Chci říct jen,že všichni dealeři musí používat stejná zařízení ,jako žádná značka nepoužívá jinou diagnostiku pokud to nemají oficiálně požehnané,tak že v tomhle být problém neměl!!
To je jako když přijedete s autem do origo servisu Citroenu a vy víte,že používají autodiagnostiku Proxia(Laser) a pak Vás napíchnou na nějakou Atal ,či Bosch :roll: Tyhle diagnostiky používají velký servisy,ale ne dealeří či konsecionářští prodejci vozidel,proto ten statut konsecionář či dealer :!:
Každá značka má svou origoš diagnostiku,to ,že se vyrábí něco mezi nima to je věc jiná ,ale pro ofiko zastoupení nic neznamená :wink:
Jako může se stát cokoliv,neříkám,že né,ale to potom buď s tím neuměj dělat nebo to potom dělaj schválně :twisted: abychom tam jezdili z každou blbinou :roll: :wink:

Napsal: 27 led 2008, 21:57
od Rasty
Ivan: právě že ten žlutej je ten starší, kterým mi to mazali ale vracelo se to. A Hujer má teď ten novej červenej a ten to smazal, alespoň většinu :wink:

Napsal: 30 led 2008, 20:45
od kotek
Jak je teď drahý Hyundai v Hradci?Kolik chtějí např. za diagnostiku.Před 3 lety jsem se tam ptal na servisku a říkali 15000!!!!! plus materiál.

Napsal: 31 led 2008, 00:02
od Rasty
Hradec :lol: Tak počkej co ti napíše Borek :wink:

BORKU názor na KoreCar HK

Napsal: 31 led 2008, 11:07
od Jura
No je pravda že jsem poslední dobou mazal chybu na STK Svitavy. Přístroj Bosch, umí načíst chyby, kód, ale podrobnější popis nemá. Jen vždy nějaký "společný". Po smáznutí nenačetl další závadu. Cena dohodou, zhruba do 200 Kč. V Šumperku jsem platil v Hyundai za diag. 400 Kč a v České Třebové to bylo tuším něco kolem 300 Kč. Teď jsem zjistil že je u nás mladej klučina co dělá do aut a má novou diagnostiku. Odpoledne mu budu volat, zda má i toto auti.

Napsal: 31 led 2008, 14:17
od Borek
Rasty píše:Hradec :lol: Tak počkej co ti napíše Borek :wink:

BORKU názor na KoreCar HK
Netřeba se opakovat-Korecar HK je k nezaplacení(pardon,chtěl jsem napsat HAJZLOVÉ :!: a FUŠEŘI :!: k nezaplacení :!: ).Raději zajeď do SAS Česká Třebová nebo do Korecaru v Pardubicích(tam měli při výběru pracovníků větší štěstí :wink: ).

Napsal: 31 led 2008, 16:13
od Rasty
Kotek: v HK se ti ještě pár mechaniků projede autem po městě. Hrabat bude na každé křižovatce a jen aby otestovali medvědbloka :lol: Budeš si vklidu sedět na terase restaurace a budeš si říkat co to hrabe za koko..a a najednou spatříš svoje auto plný techníkůůůů :twisted: Borek to bohužel zažil na vlastní kůži

Napsal: 31 led 2008, 22:20
od antek
Rasty píše:Kotek: v HK se ti ještě pár mechaniků projede autem po městě. Hrabat bude na každé křižovatce a jen aby otestovali medvědbloka :lol: Budeš si vklidu sedět na terase restaurace a budeš si říkat co to hrabe za koko..a a najednou spatříš svoje auto plný techníkůůůů :twisted: Borek to bohužel zažil na vlastní kůži
To chce jediné---sekyra

Napsal: 12 úno 2008, 07:48
od Jura
Takže mám po další diag. bohužel nedokázal určit přesnou příčinu závady. Kód závady: P1128 - neznáná porucha :-( . /žeby vadná Ř.J./ Pokud to budu chtít dát do kupy, tak se budu asi muset obrátit na Hyundai Česká Třebová. Chybu mi smáznul, ještě jsem natankoval místo klasického benzínu V-Power od Shellu, ale moc si od toho neslibuji. Zajímavé je že jednotka tutu chybu zahlásí až po cca 200km. Dnes jsem nechal auto ještě u mechanika na výměnu předního ložiska, už to bylo celkem dost hlučné. Jsem zvědav na kolik to vyjde.
_________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000

Napsal: 12 úno 2008, 08:36
od Felotron
to, ze se ti check rozsviti az po 200 km je v poradku. zkus si od nekoho pujcit origo vahu, ktera je 100%-ne v poradku (ja bych ti ji pujcil, ale sviti mi jedna vesela kontrolka ;))

Napsal: 12 kvě 2008, 20:56
od Jura
Tak jsem tu opět po delší odmlce. Před měsícem jsem měl cestu do České, nedalo mi to a opět se zastavil v Hyundai servisu. Po hodině pátrání nic nenašli, jen že mám "přeplátovaný výfuk za 2.lambdou. Prý to může mít vliv na vyhodnocené splodiny a špatně nastavovat směs. Tlak v pal. systému je prý OK. - 3,5 baru? nevím přesně v čem se udává.Nechal jsem výfuk zavařit a smáznout chybu. Bohužel kontrolka svítila po cca 100km znovu. Když jsem to s nimi řešil znovu, tak si všimly, že nemám origo váhu a že to bude tím. Novou mi nabídly za 11tis. Minulý týden jsem si chtěl trochu očistit motor a zjistil jsem, že mám naprasklou hadici sání vzduchu, je to mezi váhou a klapkou, je tam odbočka na slabší hadičku a ta je právě prasklá, číslo dílu: 28138-22602. Čekám, až dorazí z ciziny, páč není u nás skladem, cena by se měla pohybovat kolem 750kč. Doufám, že to bude "jenom" tímto. Pak by byla zřejmě i ta původní váha dobrá :-(.
Obrázek Obrázek
Až to bude v kupě, dám vědět, jinak jsem ještě měnil zadní brzd.pakny. Sada 1300kč.
_________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000