Stránka 4 z 5
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 25 led 2009, 12:03
od JimmyFLOYD
matysekul píše:Diesel je ve vyšší výbavě.Benzín je 1,4....To co tu počítáte je hezké,ale mluvíte úplně o odlišných autech.30 tisíc rozdíl není moc velký.Záleží spíš,za jakých podmínek to kupuješ a v jakém je to stavu.Pokud je 1,4 nová a ta nafta je ojetá,nebo předváděcí,šel bych do toho benzínu.Jen nedoporučuji naftu na couračky v zimním období.
Obě auta jsou nová ...
... ročně najedu cca 20 000 km.vždy jsem radši kvůli zimě volil benzín,ale nabídka tohoto dieslu se mi zdá až moc lákavá.Nevím jak moc diesly v zimě blbnou, proto jsem se chtěl zeptat jaké máte zkušenosti... jestli jsou velké jízdní vlastnosti .Včera jsem byl v
autosalonu a prodavač tam byl sám,tak ze zkušební jízda nekonala
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 25 led 2009, 12:17
od matysekul
Tak jestli jsi dostal takovouhle nabídku na nové auto,tak to klobouk dolů.Nechci tě nějak stresovat,ale ten diesel je o 90 tisíc levnější než v akčním ceníku.To už docela zavání.
Mám taky diesel a neřekl bych,že se nějak kazí.Zatím startuje výborně i při -15°C a to bez aditiv,ty jsem nalil pro jistotu až do třetího tankování..Jen je s tím trochu víc starostí.Musíš u toho,ze začátku,víc přemýšlet.Pokud je motor studený,netočit ho,hůř se zahřívá,hůř topí,je dobré přidávat zimní aditiva,brát kvalitní naftu,protože CR je náchylnější.V létě musíš počítat s tím,že máš turbo,takže pokud jezdíš ostřeji,nechat ho po dojetí chvilku vychladit,než motor chcípneš.
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 25 led 2009, 12:59
od JimmyFLOYD
Jinak tady je mail
Dobrý den,
prosím, jedná se o nabídku vozidel za ceny určené výhradně pro zaměstnance Hyundai.
Ceníková cena Vámi poptávaného vozu po momentální akční ceně se slevou 40.000,- kč je i
přes to 449.400,- .
Cena za kterou vůz nabízíme, z důvodu nevyčerpání přidělené kvóty vozů pro naše zaměstnance je
neuvěřitelných 349.900,- .
Máme posl. 2 vozy v provedení Style.
Výbavu Classic s motorem 1,6 CRDi 66 kw můžete mít za neuvěřitelných 265.900,-... tzn. levněji než o dvě dřídy menšího Getze s dieselovým motorem .
Máme kvótu pro výběr posl. 1 ks .
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 25 led 2009, 13:03
od tatchwud
matysekul píše:Tak jestli jsi dostal takovouhle nabídku na nové auto,tak to klobouk dolů.Nechci tě nějak stresovat,ale ten diesel je o 90 tisíc levnější než v akčním ceníku.To už docela zavání.
Mám taky diesel a neřekl bych,že se nějak kazí.Zatím startuje výborně i při -15°C a to bez aditiv,ty jsem nalil pro jistotu až do třetího tankování..Jen je s tím trochu víc starostí.Musíš u toho,ze začátku,víc přemýšlet.Pokud je motor studený,netočit ho,hůř se zahřívá,hůř topí,je dobré přidávat zimní aditiva,brát kvalitní naftu,protože CR je náchylnější.V létě musíš počítat s tím,že máš turbo,takže pokud jezdíš ostřeji,nechat ho po dojetí chvilku vychladit,než motor chcípneš.
A o tom to je,pokud vezmeš špatnou naftu,tak nezbývá,než do servisu,pokud jezdíš v zimě,musí - jak píšeš - dávat pozor. Po několika letech ježdění v zimě je někdy problém s baterkou (žhavení). To vše je asi nákladnější jak benzín.Takže babo raď. Jde asi o jistý druh sympatií k naftě,či benzínu. Kdo jezdí naftou,tak ji chválí a naopak s benzínem.
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 25 led 2009, 13:07
od tatchwud
JimmyFLOYD píše:Jinak tady je mail
Dobrý den,
prosím, jedná se o nabídku vozidel za ceny určené výhradně pro zaměstnance Hyundai.
Ceníková cena Vámi poptávaného vozu po momentální akční ceně se slevou 40.000,- kč je i
přes to 449.400,- .
Cena za kterou vůz nabízíme, z důvodu nevyčerpání přidělené kvóty vozů pro naše zaměstnance je
neuvěřitelných 349.900,- .
Máme posl. 2 vozy v provedení Style.
Výbavu Classic s motorem 1,6 CRDi 66 kw můžete mít za neuvěřitelných 265.900,-... tzn. levněji než o dvě dřídy menšího Getze s dieselovým motorem .
Máme kvótu pro výběr posl. 1 ks .
No tak to ovšem ale nemá chybu. Zaměstnanci Hyundai ale dovedou žít.
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 25 led 2009, 16:41
od laufas
tatchwud píše:matysekul píše: Kdo jezdí naftou,tak ji chválí a naopak s benzínem.
Vikend jsem jezdil s TDI a v nedeli jsem pak jel s nasi i30 1.4 benzin a musim rict, ze se mi jen potvrdila ma laska k benzinu a otackam
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 25 led 2009, 17:34
od matysekul
Nechválím naftu a to z mého příspěvku doufám vyplynulo.Ale tvrdím,že se na to dá zvyknout.Taky jsem přešel z benzínů.Ale koupit 1,6 CRDI 85kW ve verzi Style,nebo 1,4 benzín ve verzi Comfort o 30tisíc levněji....Já myslím,že není moc co řešit.Ale rozhodnutí je na tobě.
Jinak mně docela překvapuje,že dává hyundai zaměstnancům takový bonus.Nedávno jsem totiž někde četl,že s tím vůbec nepočítá.No nezbývá než závidět a doufat,že si vybereš správně
@laufas:Se ti nedivím,že nemůžeš TDI točit.Já svoje CRDi točím.Je totiž charakteristikou dost podobná benzínu.Jen to má svoje nevýhody,musí se opatrně,jináč hrabeš ještě na trojku.Jinak točím naftu ke 4300 ot.min-1 aby se to holka naučila.
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 25 led 2009, 18:19
od laufas
Ja se tomu taky nedivim. Jen rikam, ze je s tdi nuda
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 25 led 2009, 20:44
od taxat
Ahoj, než jsem kupoval i30 CW, tak jsem ji měl na víkend půjčenou v motorizaci CDRi 85 kW. Byla skvělá, na dálnici jsem tam dal pětku a jela bez řazení jako tramvaj. Nakonec jsem zvolil 1.6 benzin a jsem spokojený. Potřebuje řadit a držet v točkách, žije mezi 3,5 a 5 tis.otáčkami a pak táhne bezvadně. Jediné co postrádám, je 6.kvalt pro dlouhé cesty na dálnici. Do Vídně to jde, ale přes Německo do Paříže už je problém.
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 27 led 2009, 10:27
od Mexican
matysekul tocit CRDi pri najazdenych 2000km k 4000 otackam (a vyssie) nie je moc dobry napad.. tvoje auto, tvoj motor ... ale do 3500km (subjektivne) by som nad 3000 otacok netocil
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 27 led 2009, 10:41
od Hardcam
mexican: auto je zajety, s cim mas problem?
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 27 led 2009, 11:03
od Mexican
Hardcam píše:mexican: auto je zajety, s cim mas problem?
ja problem s nicim nemam, pisal som subjektivne by som do 3000-3500 nad 3000 netocil.. tych 3000 otacok je na 5 myslim 130, takze de-facto nejake obmedzenie to neprinasa.
Inak aby sme ostali pri teme - ako pisal matysekul, ak je rozdiel vo vybavach v prospech CRDI a stoji len o 30 000 viac, siel by som jednoznacne do CRDI aj pri najazde 20 000km (zalezi akych 20 000km to je (kazdy den 5km do prace / 5km z prace urcite CRDI nie), zas to s tou zlou naftou nie je tak tragicke. Startoval som aj pri -15 az -18 a v nadrzi bola nafta od Unicornu, Jet (lukoil) - teda ziadne premiovky ...
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 27 led 2009, 11:48
od matysekul
Jak řekl Hardcam,auto je zajetý,nevidím v tom problém.Začal jsem cca od 2000km a vždy až při zahřátém autě a nikdy ne dlouhodobě.Většinou to platí pro 2.3.a někdy 4.
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 28 led 2009, 21:24
od JimmyFLOYD
tak dnes zkušební jízda v benzínu i naftě a hned si jdu objednat CDRi ... Přeci jen benzín jsem měl doposud a je čas na změnu
Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)
Napsal: 28 led 2009, 22:09
od laufas
JimmyFLOYD píše:tak dnes zkušební jízda v benzínu i naftě a hned si jdu objednat CDRi ... Přeci jen benzín jsem měl doposud a je čas na změnu
Doufam, ze ne VB