Stránka 4 z 5

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 25 led 2009, 12:03
od JimmyFLOYD
matysekul píše:Diesel je ve vyšší výbavě.Benzín je 1,4....To co tu počítáte je hezké,ale mluvíte úplně o odlišných autech.30 tisíc rozdíl není moc velký.Záleží spíš,za jakých podmínek to kupuješ a v jakém je to stavu.Pokud je 1,4 nová a ta nafta je ojetá,nebo předváděcí,šel bych do toho benzínu.Jen nedoporučuji naftu na couračky v zimním období.

Obě auta jsou nová ... :shock: ... ročně najedu cca 20 000 km.vždy jsem radši kvůli zimě volil benzín,ale nabídka tohoto dieslu se mi zdá až moc lákavá.Nevím jak moc diesly v zimě blbnou, proto jsem se chtěl zeptat jaké máte zkušenosti... jestli jsou velké jízdní vlastnosti .Včera jsem byl v :hyu: autosalonu a prodavač tam byl sám,tak ze zkušební jízda nekonala :cry:

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 25 led 2009, 12:17
od matysekul
Tak jestli jsi dostal takovouhle nabídku na nové auto,tak to klobouk dolů.Nechci tě nějak stresovat,ale ten diesel je o 90 tisíc levnější než v akčním ceníku.To už docela zavání.
Mám taky diesel a neřekl bych,že se nějak kazí.Zatím startuje výborně i při -15°C a to bez aditiv,ty jsem nalil pro jistotu až do třetího tankování..Jen je s tím trochu víc starostí.Musíš u toho,ze začátku,víc přemýšlet.Pokud je motor studený,netočit ho,hůř se zahřívá,hůř topí,je dobré přidávat zimní aditiva,brát kvalitní naftu,protože CR je náchylnější.V létě musíš počítat s tím,že máš turbo,takže pokud jezdíš ostřeji,nechat ho po dojetí chvilku vychladit,než motor chcípneš.

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 25 led 2009, 12:59
od JimmyFLOYD
Jinak tady je mail =D>

Dobrý den,
prosím, jedná se o nabídku vozidel za ceny určené výhradně pro zaměstnance Hyundai.
Ceníková cena Vámi poptávaného vozu po momentální akční ceně se slevou 40.000,- kč je i
přes to 449.400,- .
Cena za kterou vůz nabízíme, z důvodu nevyčerpání přidělené kvóty vozů pro naše zaměstnance je
neuvěřitelných 349.900,- .
Máme posl. 2 vozy v provedení Style.
Výbavu Classic s motorem 1,6 CRDi 66 kw můžete mít za neuvěřitelných 265.900,-... tzn. levněji než o dvě dřídy menšího Getze s dieselovým motorem .
Máme kvótu pro výběr posl. 1 ks .

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 25 led 2009, 13:03
od tatchwud
matysekul píše:Tak jestli jsi dostal takovouhle nabídku na nové auto,tak to klobouk dolů.Nechci tě nějak stresovat,ale ten diesel je o 90 tisíc levnější než v akčním ceníku.To už docela zavání.
Mám taky diesel a neřekl bych,že se nějak kazí.Zatím startuje výborně i při -15°C a to bez aditiv,ty jsem nalil pro jistotu až do třetího tankování..Jen je s tím trochu víc starostí.Musíš u toho,ze začátku,víc přemýšlet.Pokud je motor studený,netočit ho,hůř se zahřívá,hůř topí,je dobré přidávat zimní aditiva,brát kvalitní naftu,protože CR je náchylnější.V létě musíš počítat s tím,že máš turbo,takže pokud jezdíš ostřeji,nechat ho po dojetí chvilku vychladit,než motor chcípneš.
A o tom to je,pokud vezmeš špatnou naftu,tak nezbývá,než do servisu,pokud jezdíš v zimě,musí - jak píšeš - dávat pozor. Po několika letech ježdění v zimě je někdy problém s baterkou (žhavení). To vše je asi nákladnější jak benzín.Takže babo raď. Jde asi o jistý druh sympatií k naftě,či benzínu. Kdo jezdí naftou,tak ji chválí a naopak s benzínem. :-k

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 25 led 2009, 13:07
od tatchwud
JimmyFLOYD píše:Jinak tady je mail =D>

Dobrý den,
prosím, jedná se o nabídku vozidel za ceny určené výhradně pro zaměstnance Hyundai.
Ceníková cena Vámi poptávaného vozu po momentální akční ceně se slevou 40.000,- kč je i
přes to 449.400,- .
Cena za kterou vůz nabízíme, z důvodu nevyčerpání přidělené kvóty vozů pro naše zaměstnance je
neuvěřitelných 349.900,- .
Máme posl. 2 vozy v provedení Style.
Výbavu Classic s motorem 1,6 CRDi 66 kw můžete mít za neuvěřitelných 265.900,-... tzn. levněji než o dvě dřídy menšího Getze s dieselovým motorem .
Máme kvótu pro výběr posl. 1 ks .
No tak to ovšem ale nemá chybu. Zaměstnanci Hyundai ale dovedou žít. :D/

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 25 led 2009, 16:41
od laufas
tatchwud píše:
matysekul píše: Kdo jezdí naftou,tak ji chválí a naopak s benzínem. :-k
Vikend jsem jezdil s TDI a v nedeli jsem pak jel s nasi i30 1.4 benzin a musim rict, ze se mi jen potvrdila ma laska k benzinu a otackam :D/

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 25 led 2009, 17:34
od matysekul
Nechválím naftu a to z mého příspěvku doufám vyplynulo.Ale tvrdím,že se na to dá zvyknout.Taky jsem přešel z benzínů.Ale koupit 1,6 CRDI 85kW ve verzi Style,nebo 1,4 benzín ve verzi Comfort o 30tisíc levněji....Já myslím,že není moc co řešit.Ale rozhodnutí je na tobě.

Jinak mně docela překvapuje,že dává hyundai zaměstnancům takový bonus.Nedávno jsem totiž někde četl,že s tím vůbec nepočítá.No nezbývá než závidět a doufat,že si vybereš správně :-# :D/

@laufas:Se ti nedivím,že nemůžeš TDI točit.Já svoje CRDi točím.Je totiž charakteristikou dost podobná benzínu.Jen to má svoje nevýhody,musí se opatrně,jináč hrabeš ještě na trojku.Jinak točím naftu ke 4300 ot.min-1 aby se to holka naučila.

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 25 led 2009, 18:19
od laufas
Ja se tomu taky nedivim. Jen rikam, ze je s tdi nuda

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 25 led 2009, 20:44
od taxat
Ahoj, než jsem kupoval i30 CW, tak jsem ji měl na víkend půjčenou v motorizaci CDRi 85 kW. Byla skvělá, na dálnici jsem tam dal pětku a jela bez řazení jako tramvaj. Nakonec jsem zvolil 1.6 benzin a jsem spokojený. Potřebuje řadit a držet v točkách, žije mezi 3,5 a 5 tis.otáčkami a pak táhne bezvadně. Jediné co postrádám, je 6.kvalt pro dlouhé cesty na dálnici. Do Vídně to jde, ale přes Německo do Paříže už je problém.

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 27 led 2009, 10:27
od Mexican
matysekul tocit CRDi pri najazdenych 2000km k 4000 otackam (a vyssie) nie je moc dobry napad.. tvoje auto, tvoj motor ... ale do 3500km (subjektivne) by som nad 3000 otacok netocil

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 27 led 2009, 10:41
od Hardcam
mexican: auto je zajety, s cim mas problem?

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 27 led 2009, 11:03
od Mexican
Hardcam píše:mexican: auto je zajety, s cim mas problem?
ja problem s nicim nemam, pisal som subjektivne by som do 3000-3500 nad 3000 netocil.. tych 3000 otacok je na 5 myslim 130, takze de-facto nejake obmedzenie to neprinasa.

Inak aby sme ostali pri teme - ako pisal matysekul, ak je rozdiel vo vybavach v prospech CRDI a stoji len o 30 000 viac, siel by som jednoznacne do CRDI aj pri najazde 20 000km (zalezi akych 20 000km to je (kazdy den 5km do prace / 5km z prace urcite CRDI nie), zas to s tou zlou naftou nie je tak tragicke. Startoval som aj pri -15 az -18 a v nadrzi bola nafta od Unicornu, Jet (lukoil) - teda ziadne premiovky ...

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 27 led 2009, 11:48
od matysekul
Jak řekl Hardcam,auto je zajetý,nevidím v tom problém.Začal jsem cca od 2000km a vždy až při zahřátém autě a nikdy ne dlouhodobě.Většinou to platí pro 2.3.a někdy 4.

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 28 led 2009, 21:24
od JimmyFLOYD
tak dnes zkušební jízda v benzínu i naftě a hned si jdu objednat CDRi ... Přeci jen benzín jsem měl doposud a je čas na změnu :mrgreen:

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 28 led 2009, 22:09
od laufas
JimmyFLOYD píše:tak dnes zkušební jízda v benzínu i naftě a hned si jdu objednat CDRi ... Přeci jen benzín jsem měl doposud a je čas na změnu :mrgreen:
Doufam, ze ne VB 8-[