Stránka 4 z 6

Napsal: 02 úno 2008, 19:19
od LongStar
no tak asik si budes muset rict kolik do toho chces vrazit:) a pak jaky zvuk chces jestli nakej vokapovej buracivej brum nebo naky mečáák nebo sportovni jako maj treba hondice:) ale s rezonattorem to bude rvat jak :shock: to bych tam radeji dal jenom nakou nerez trubku! a koncovy tlumic no nevim abych pravdu rekl:) treba mugen

Napsal: 02 úno 2008, 20:21
od joshin
určitě nechci zvuk jak kdybych tam měl díru.... ale nechci nic tichyho.. aby to znělo sportovně.. profi :) a moc do hoho vrazit nemužu ted sem to bořil... tak porad... bez rezonatoru... jen ladenej poslední tlumič?

Napsal: 03 úno 2008, 10:26
od mirpie
určitě začni laděným koncovým tlumičem, pak uvidíš, třeba ti to bude stačit, třeba pudeš dál na úpravu střední části. Kámoš si koupil na BMW 735i (E32) atmosféra laděnej koncovej tlumič (na konci dvě chrom koncovky, značku nevim) a ten šestiválcovej motor před tím (156kW), no to byl hukot a píseň, ale na něj to bylo moc hlučný, nebo spíš byl známej jak věčnej porušovač pravidel a nechtěl už zbytečně provokovat místní policisty (jezdil i s modrým majákem na tom bílým BMW 7 a policajtům ani nezastavoval :-)) ), tak to prodal dalšímu mýmu kámošovi a ten to rupl na Octávii 1,8 20V (92kW) atmosféra. A čtyřválec tomu taky nedával o nic horší zvuk. Zvuk pěknej, dunivej v nízkých otáčkách, chraplavej ve vysokejch. Pak se mu narodilo malý, tak to taky prodal.. Tím chci říct, že když koupíš kvalitní koncovej tlumič, bude ti to v poho stačit.....

PS (já bych si na auto nic podobnýho nikdy nedal, mám rád ticho a zvuk jen od motoru ve vysokých otáčkách. Další kámoš má laďák na Subaru Impreza GT (155kW) turbomotor a taky píseň)

Napsal: 03 úno 2008, 11:51
od joshin
fajn.. to sem přesně potřeboval konečně slyšet.. a poradíš jakej??? kamoš si objednal na starou felicii 1.3... laděnej koncovej tlumič..a se zvukem mu to nic neudělalo... jen na volnoběh je tam malolounko slyšet bublání víc :)

Napsal: 03 úno 2008, 14:31
od Vladislav Bureš
Jen musím ještě podotknout jednu poznámku a uvést na pravou míru
Mirpie: ferrari sice zatím je jen o atmosférických motorech čehož si na něm jakožto i ty velice vážím a obdivuju jeho výkony doposavat téměř srovnatelné s turbo motory Porsche atd ale ve válce těchto automobilek se bohužel a k mému zděšení ferrari rozhodlo vrátit na post nejsilnějšího supersportu a připravuje přeplňovaný motor už jsem o tom četl zhruba před čtvrt rokem :cry:
Jinak říkat že když turbo motoru seberete turbo a co pak z něj zbude je hloupost protože ten motor se od základu stavěný právě pro přeplňování takže srovnávat atmosférickou octavku od turbové je hloupost ten motor má úplně jiná střeva.

Napsal: 03 úno 2008, 17:32
od mirpie
tak tos mě s tím ferrari zklamal, BMW do jedničkové řady prej taky už chystá turbobenzin... Jinak máš pravdu, že turbomotor již byl navrhnutej, že bude mít turbo, má nižší kompresní poměr. Ale v případě Octávie se jim nepovedl motor 1,8 20V, kterej postavili jako atmosféru, ale byl evidentně připravenej na turbo (velký zdvihy oproti vrtání). Kámoš co ji má plastový sací potrubí (což nechápu, u VW ho maj hliníkový a taky to má jinej průběh -lepší, kroutícího momentu) a to plastový sání má slepou uličku připravený právě na turbo. Tuším, že 1,8 20V T má stejnou kompresi jako ta nepovedná atmosféra, čímž je právě nepovedená. Až motor RS dostalo vyšší tlaky a tak šli s kompresí na 8,5, proti původním 9,5 nebo 10, ted přesně nevim.

Jak jsem zmínil ty velký zdvihy proti vrtání, můžeš namítnout, že i turbomotory maj podčtvercový motory, viz krásnej příklad Subaru Impreza. V tom příápadě se hodně vyžene výkon. V případě nadčtvercového motoru je už v základu dobrej točivý moment, ale nižší maximální otáčky. Po instalaci turbodmychadla vzroste více točivý moment v porovnání nárůstu výkonu.

Napsal: 03 úno 2008, 21:49
od Vladislav Bureš
Řekl bych že koncepce subaru s plochým motorem je úplně o něčem jiném než standartní turbo motory. Jinak co do komprese já mám vrtání 83 mm a zdvih 83,6 mm, komprese 8,5 téměř čtvercový motor a jak mu to šlape

Napsal: 05 úno 2008, 07:12
od LongStar
Poradite mu nekdo s tim vejfuckem nebo budete drbat o tech turbinach:D

Napsal: 05 úno 2008, 07:16
od LongStar
Jinak ted si kamos nechal dat trubku misto kat a ma ladenou koncovky otto racing a ma to super zavodni zvuk nebo me to alespon tak prijde ma scoupecko gt

Napsal: 05 úno 2008, 07:25
od Vladislav Bureš
LongStar píše:no tak asik si budes muset rict kolik do toho chces vrazit:) a pak jaky zvuk chces jestli nakej vokapovej buracivej brum nebo naky mečáák nebo sportovni jako maj treba hondice:) ale s rezonattorem to bude rvat jak :shock: to bych tam radeji dal jenom nakou nerez trubku! a koncovy tlumic no nevim abych pravdu rekl:) treba mugen
Jasně to si vemeš tak 5m nerezové trubky světlost tak 2" v síle 1,5 , nerezový plech tl. 10 o rozměrech cca 150x90 nerezový drát průměr 8mm toho tak 1m a autogen omaluješ si přírubu z origa a podle té vyřežeš ten plech pak přibližně podle origa autogenem vytvaruješ tu trubku zakrátíš přivaříš ten plech na správná konec trubky přisadíš k autu a podíváš se kde by to chtělo dotvarovat. Dotvaruješ to přisadíš a podložíš k autu jak by měl vypadat a z toho drátu vytvyruješ úchyty a přivaříš k turbce na místě. Tradá máš nezaměnitelný výfuk budou tě slyšet o dva bloky dopředu a nutno podotknout že GT má libový zvuk i bez výfuku a když to budeč chctít zmítnit tak zakrať trubku a navař tam tlumič. zvedne ti to výkon decibeli spotřebu a nákladově bez tlumiče si troufám říc do 1000 za předpokladu že máš čím to ohýbat a čím svářet. :lol:

Napsal: 05 úno 2008, 15:25
od LongStar
Vladislav Bureš píše:
LongStar píše:no tak asik si budes muset rict kolik do toho chces vrazit:) a pak jaky zvuk chces jestli nakej vokapovej buracivej brum nebo naky mečáák nebo sportovni jako maj treba hondice:) ale s rezonattorem to bude rvat jak :shock: to bych tam radeji dal jenom nakou nerez trubku! a koncovy tlumic no nevim abych pravdu rekl:) treba mugen
Jasně to si vemeš tak 5m nerezové trubky světlost tak 2" v síle 1,5 , nerezový plech tl. 10 o rozměrech cca 150x90 nerezový drát průměr 8mm toho tak 1m a autogen omaluješ si přírubu z origa a podle té vyřežeš ten plech pak přibližně podle origa autogenem vytvaruješ tu trubku zakrátíš přivaříš ten plech na správná konec trubky přisadíš k autu a podíváš se kde by to chtělo dotvarovat. Dotvaruješ to přisadíš a podložíš k autu jak by měl vypadat a z toho drátu vytvyruješ úchyty a přivaříš k turbce na místě. Tradá máš nezaměnitelný výfuk budou tě slyšet o dva bloky dopředu a nutno podotknout že GT má libový zvuk i bez výfuku a když to budeč chctít zmítnit tak zakrať trubku a navař tam tlumič. zvedne ti to výkon decibeli spotřebu a nákladově bez tlumiče si troufám říc do 1000 za předpokladu že máš čím to ohýbat a čím svářet. :lol:
a proto je dobre znat hodne automekaniku svarecu klempiru a magoru a mas to zadaco a pohoda ne:)

Napsal: 05 úno 2008, 15:34
od Vladislav Bureš
LongStar píše:
Vladislav Bureš píše:
LongStar píše:no tak asik si budes muset rict kolik do toho chces vrazit:) a pak jaky zvuk chces jestli nakej vokapovej buracivej brum nebo naky mečáák nebo sportovni jako maj treba hondice:) ale s rezonattorem to bude rvat jak :shock: to bych tam radeji dal jenom nakou nerez trubku! a koncovy tlumic no nevim abych pravdu rekl:) treba mugen
Jasně to si vemeš tak 5m nerezové trubky světlost tak 2" v síle 1,5 , nerezový plech tl. 10 o rozměrech cca 150x90 nerezový drát průměr 8mm toho tak 1m a autogen omaluješ si přírubu z origa a podle té vyřežeš ten plech pak přibližně podle origa autogenem vytvaruješ tu trubku zakrátíš přivaříš ten plech na správná konec trubky přisadíš k autu a podíváš se kde by to chtělo dotvarovat. Dotvaruješ to přisadíš a podložíš k autu jak by měl vypadat a z toho drátu vytvyruješ úchyty a přivaříš k turbce na místě. Tradá máš nezaměnitelný výfuk budou tě slyšet o dva bloky dopředu a nutno podotknout že GT má libový zvuk i bez výfuku a když to budeč chctít zmítnit tak zakrať trubku a navař tam tlumič. zvedne ti to výkon decibeli spotřebu a nákladově bez tlumiče si troufám říc do 1000 za předpokladu že máš čím to ohýbat a čím svářet. :lol:
a proto je dobre znat hodne automekaniku svarecu klempiru a magoru a mas to zadaco a pohoda ne:)
To máš recht ale materiál by jsis stejnak musel koupit nebo jim dát nějakou korunu :lol:

Napsal: 05 úno 2008, 15:45
od LongStar
Vladislav Bureš píše:
LongStar píše:
Vladislav Bureš píše: Jasně to si vemeš tak 5m nerezové trubky světlost tak 2" v síle 1,5 , nerezový plech tl. 10 o rozměrech cca 150x90 nerezový drát průměr 8mm toho tak 1m a autogen omaluješ si přírubu z origa a podle té vyřežeš ten plech pak přibližně podle origa autogenem vytvaruješ tu trubku zakrátíš přivaříš ten plech na správná konec trubky přisadíš k autu a podíváš se kde by to chtělo dotvarovat. Dotvaruješ to přisadíš a podložíš k autu jak by měl vypadat a z toho drátu vytvyruješ úchyty a přivaříš k turbce na místě. Tradá máš nezaměnitelný výfuk budou tě slyšet o dva bloky dopředu a nutno podotknout že GT má libový zvuk i bez výfuku a když to budeč chctít zmítnit tak zakrať trubku a navař tam tlumič. zvedne ti to výkon decibeli spotřebu a nákladově bez tlumiče si troufám říc do 1000 za předpokladu že máš čím to ohýbat a čím svářet. :lol:
a proto je dobre znat hodne automekaniku svarecu klempiru a magoru a mas to zadaco a pohoda ne:)
To máš recht ale materiál by jsis stejnak musel koupit nebo jim dát nějakou korunu :lol:
nemusel a nemusel:D normalne delaj u firmy a ta si to nekde odepise nebo nevim ale mam to vse zadaco takze to neresim:D uz mi delal prirubua mozna bude delat i podlozky pod kola:) nojono dobrej kamos se pozna kdyz neco chci:DDDD :lol: :lol:

Napsal: 05 úno 2008, 15:45
od joshin
hmm stim CATem nevim nevim, bylo by sraní to tam za rok a pul zas nějak svářet zpět kuli technický :D jinak veřim tomu že by to bylo nejlepší řešení :) ale asi tam necham CAT i prostřední tlumič a misto posledního tlumiče koupim laděnej tak za trojku??? co myslíte...?! někdo mi dokonce řek at vyndam prostřední tlumič a nic tam nedavam.. někdo mi řek at misto prostredního tlumiče dam rezonator... a kamoč co má fiat coupe vyndal jen poslední tlumič a nic tam nedaval :) a zvuk je zajimavej no... každopadně každej řiká něco jinyho.. ale asi se stim vyfuchem dá kouzlit hodně... tak proto zbíram rady.. nejlepe od hyundaistů :) pač bych nerad ubližil mojemu coupečko...... a ete jednou zduraznuju že nechci zvednout spotřebu :) už takhle mi to žere dost s mym stylem jizdy :roll:

Napsal: 05 úno 2008, 15:53
od Vladislav Bureš
joshin píše:hmm stim CATem nevim nevim, bylo by sraní to tam za rok a pul zas nějak svářet zpět kuli technický :D jinak veřim tomu že by to bylo nejlepší řešení :) ale asi tam necham CAT i prostřední tlumič a misto posledního tlumiče koupim laděnej tak za trojku??? co myslíte...?! někdo mi dokonce řek at vyndam prostřední tlumič a nic tam nedavam.. někdo mi řek at misto prostredního tlumiče dam rezonator... a kamoč co má fiat coupe vyndal jen poslední tlumič a nic tam nedaval :) a zvuk je zajimavej no... každopadně každej řiká něco jinyho.. ale asi se stim vyfuchem dá kouzlit hodně... tak proto zbíram rady.. nejlepe od hyundaistů :) pač bych nerad ubližil mojemu coupečko...... a ete jednou zduraznuju že nechci zvednout spotřebu :) už takhle mi to žere dost s mym stylem jizdy :roll:
Vzhedem k tomu že většina aut nesplňuje emise tak je otázkou jestli tobě ano či ne pokud ne tak je už jedno jestli o bude o gram na km či pět jediné co bych možná udělal je že si svůj starý výfuk schovám a na STK jen laděný vyháknu a odšroubuju od svodů všho všudy 3-4 šrouby a pár gumiček a výfuk je přehozen. Já mám tu výhodu že se moje auto dělalo také bez katíku a při dobré lambdě projdu legálně za stávajícího stavu.