Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Moderátoři: Martun, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 213
- Registrován: 19 kvě 2009, 13:58
- Bydliště: Slovakia / Zvolen
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
ROKOLO
ty mas chipovany hyundai ?
ty mas chipovany hyundai ?
Hyundai Elantra 2017 - 2020 Black Phantom - Premium
- Reklama
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Nemám, to má Bodie. Mně by stačil chipnout ten přechod turba. Stávající výkon je na tento typ podvozku AŽ AŽ. Ale zatím vážně o tom neuvažuji...
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
rokolo... ale prechod turba len nemozes len tak dat do riadiacej jednotky...viac vzduchu je ti naprd ked tam nedodas aj patricne mnozstvo nafty....zbytocne by malo turbo velke tlakove spicky...a ziaden uzitok z toho...
Renault Laguna 2.0 16V RXE 102 KW a nalietanych cez 268 000 km
-
- **
- Příspěvky: 213
- Registrován: 19 kvě 2009, 13:58
- Bydliště: Slovakia / Zvolen
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Tak tak suhlasim s Mongom po vcerajsej konzultacii
Hyundai Elantra 2017 - 2020 Black Phantom - Premium
- PabloPicaso
- **
- Příspěvky: 167
- Registrován: 07 bře 2009, 11:55
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Přesně tak, ten přechod je tam hodně znát, někdy mu dávám pozvolna plyn a snažím se rychle řadit, ale když na to chci šlápnou a mám málo otáček(1200) tak se to chytá strašně pomalu a při dosažení (1900) to škubne a mám co dělat , už abych tam házel další rychlost, jelikož to na (4000) vyskočí během 2,3,4sek.rokolo píše:PabloPicaso píše:Čtu to tady od začátku a někde mezi "suicycomania" vložil odkazy na čiptuning..... koukal jsem na ceny a když jsem se ptal u mě v UL tak píchli mého Accentíka k NB a po 5min říká,
cena bez dokladu cca 8200,- výkon zvýším o cca 22%, není problém, před garančkou nahraje zálohu původního bez poplatku.......... v normálním servise nezjistí, že tam je nahrán jiní soft(přehrána emprom), ale pokud by byl opravdu problém tak to pořeší většinou maník z továrny a ten najde i to co najít nejde
tak teď jen přemýšlím zda do toho jít nebo ne!!!!!
ale jak píše BODIE.....tak bych také šel do té úpravy přechodu záběru turba ...pozvolněŠkoda, k tomu jsme se v Telči nedostali. Docela by mne zajímalo, jak ta prodleva vymizela..... Ono záleží na stylu jízdy. Někdy není vůbec znatelná a v jiném režimu je zas ten přechod natolik markantní, až se člověk vyleká jak to vystřelí kupředu Myslím, že PabloPicaso to také tak cítí.Bodie píše:Ahoj,jestli chceš čipovat tak jestli budeš v Telči pokecáme o tom a i se z vezeš mím autíčkem.Já jsem schopný ti zajistit čipování jak mám já od uvedeného kámoše za poloviční cenu s doživotní zárukou.Tak zatím čus
Ahoj,jestli chceš čipovat tak jestli budeš v Telči pokecáme o tom a i se z vezeš mím autíčkem.Já jsem schopný ti zajistit čipování jak mám já od uvedeného kámoše za poloviční cenu s doživotní zárukou.Tak zatím čus
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Jojo, během 2-3 s jsi z 1500 na 4000 otáčkách
A pokud se nedržíš pořádně volantu, najdou tě až vzadu na sedadle.
Nebo aspoň já mám takový pocit...to auto zrychluje parádně!
A pokud se nedržíš pořádně volantu, najdou tě až vzadu na sedadle.
Nebo aspoň já mám takový pocit...to auto zrychluje parádně!
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
To Pablo : A tenhle neduh mi u dieslu moc vadí, že je tam ta prodleva než sepne turbo .... a dělá to i MLko potřebuju vyrazit, tak šlápnu na plyn a ono se nic neděje ..... a pak zabere tří litrovej motor, s krouťákem 445 Nm a máš pocit, že ti to zlomí páteř, ale to hluchý místo, hlavně když potřebuješ výkon okamžitě, je dost nebezpečný .... Proto mám radši benzin, kde je okamžitá odezva na plyn. pedál .... jinak zvyšovat výkon u svýho Accenta 1.6 nijak neplánuju, stačí mi bohatě .....
P. S. Tím nechci zase rozpoutat polemiku na téma " Benzin verz. nafta " jen jsem napsal svůj názor a zkušenost !!!!!!
P. S. Tím nechci zase rozpoutat polemiku na téma " Benzin verz. nafta " jen jsem napsal svůj názor a zkušenost !!!!!!
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
No já to třeba s tím hluchým místem tak tragicky nevidím. Pokud nepočítám DSG v MLku, kde skoro není prodleva, tak většina automatů má taky docela slušnou "díru". Než se roztočí motor, než zjistí, že by měl podřadit, než podřadí..... asi to většina z nás zná. Ale tenhle problém mívám prvních pár desítek kilometrů. Když si na to zvyknu, tak už mi to nějak moc nevadí. Prostě s tím počítám a při předjíždění prostě šlápnu na plyn o vteřinku dřív.Vilda píše: To Pablo : A tenhle neduh mi u dieslu moc vadí, že je tam ta prodleva než sepne turbo .... a dělá to i MLko potřebuju vyrazit, tak šlápnu na plyn a ono se nic neděje ..... a pak zabere tří litrovej motor, s krouťákem 445 Nm a máš pocit, že ti to zlomí páteř, ale to hluchý místo, hlavně když potřebuješ výkon okamžitě, je dost nebezpečný .... Proto mám radši benzin, kde je okamžitá odezva na plyn. pedál .... jinak zvyšovat výkon u svýho Accenta 1.6 nijak neplánuju, stačí mi bohatě .....
P. S. Tím nechci zase rozpoutat polemiku na téma " Benzin verz. nafta " jen jsem napsal svůj názor a zkušenost !!!!!!
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
ja by som tam chcel tu sestku... alebo aspon tempoma.. vykon uz staci... clovek si proste zvykne, kedy co zabera... a aj uz som pisal, ze mi o 20 koni silnejsi motor na i30 pripadal ospalo a nevyrazne, to je ale vsetko o zvyku
co sa tyka Accentu, vykonova diera tam samozrejme je, ale to je logicky dane 1,5 objemom.. ak ten krutak rastie z 1500 k 1700, kde je maximum tak sa to musi prejavit a treba s tym pocitat, ze do 1700 sa toho moc nedeje.. po 15 000 - 20 000km uz clovek bude vediet, ze 1500 - 1700 su otacky do mesta (50-70) zvysok je na okresky a napriklad v kopcoch to nie je dobre poustat pod cca 1800 otacok
co sa tyka Accentu, vykonova diera tam samozrejme je, ale to je logicky dane 1,5 objemom.. ak ten krutak rastie z 1500 k 1700, kde je maximum tak sa to musi prejavit a treba s tym pocitat, ze do 1700 sa toho moc nedeje.. po 15 000 - 20 000km uz clovek bude vediet, ze 1500 - 1700 su otacky do mesta (50-70) zvysok je na okresky a napriklad v kopcoch to nie je dobre poustat pod cca 1800 otacok
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- PabloPicaso
- **
- Příspěvky: 167
- Registrován: 07 bře 2009, 11:55
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Musím souhlasit 6-ku ....chci také
výkon si myslím je super ..... pro mnohé z nás plně dostatečný
a tu prodlevu než se chytne turbo..... myslím že "BODIE" na srazu říkal, že mu to ten jeho kámoš s tím navýšením výkonu seřídil a prodlevu již nemá
No a jak říkal "XMira" tak pokud chci předjíždět tak na to musím myslet a pak si podřadím, přidám plyn včas apod. vždyť to všichni znáte....tedy aspoň já mám občas takové to nutkání to sešlápnout.
výkon si myslím je super ..... pro mnohé z nás plně dostatečný
a tu prodlevu než se chytne turbo..... myslím že "BODIE" na srazu říkal, že mu to ten jeho kámoš s tím navýšením výkonu seřídil a prodlevu již nemá
No a jak říkal "XMira" tak pokud chci předjíždět tak na to musím myslet a pak si podřadím, přidám plyn včas apod. vždyť to všichni znáte....tedy aspoň já mám občas takové to nutkání to sešlápnout.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Musím souhlasit. Na 6tku jsem byl zvyklej u Laguny. Jenže to bylo 2.2dci 110kw. Tam byl turbo efekt taky pořádnej, taky jsem musel pořádně držet volant.
Ácovi mám taky kolikrát chuť pěkně šlápnout na krk a většinou neodolám když tak furt jezdím tu dálnici, tak při těch 190 až 200 km tachometrovejch je to zbytečně už u červenýho pole. Ta 6tka by to srazila
Ácovi mám taky kolikrát chuť pěkně šlápnout na krk a většinou neodolám když tak furt jezdím tu dálnici, tak při těch 190 až 200 km tachometrovejch je to zbytečně už u červenýho pole. Ta 6tka by to srazila
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
už i tady jo? Jsem myslel, že tohle je výsada hlavně koncernářů VW u TDI. Dám tam chip, vstřikovače 764ky, turbo z PéDéčka a dám si tě........Já tomuhle nerozumim. Když chce někdo koně a dobrý zrychlení a dobrý průjezdy zatáčkou, at si nekupuje naftu, ale benzin aspon V6, kterej aspon těch 130kW (není to nic moc, ale i 1600kg těžký auto s tím jede solidně) má praktciky vždycky a není potřeba nic dodělávat a vymejšlet prasečiny...A kdo bude namítat spotřebu, tak at si tam dá LPG nebo CNG. Až budu chtít tahat přívěsy a auta z příkopu a jezdit za 6l a krotit se v zatáčce, tak si tu naftu taky pořídím, ale zatím tyhle chutě nemám.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Už je to tu zase???
Asi to honem prodám a koupím si aspoň 3L auto, který mi bude žrát 15 l/100 a do 30km vzdálené práce budu jezdit za 300Kč na den, jenom pro požitek z bezstarostné zatáčky, mimochodem, V6 asi taky nebude nejlehčí motor .
Jak už ti psali kluci (nafťáci, benziňáci) je to o zvyku....při předjíždění, tak i při vjíždění do zatáček. Nebudu tu zase začínat hloupou debatu, ale musel jsem si "ulevit"
Asi to honem prodám a koupím si aspoň 3L auto, který mi bude žrát 15 l/100 a do 30km vzdálené práce budu jezdit za 300Kč na den, jenom pro požitek z bezstarostné zatáčky, mimochodem, V6 asi taky nebude nejlehčí motor .
Jak už ti psali kluci (nafťáci, benziňáci) je to o zvyku....při předjíždění, tak i při vjíždění do zatáček. Nebudu tu zase začínat hloupou debatu, ale musel jsem si "ulevit"
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Hodím to do tejto témy keďže to s tým súvisí. Vyskúšal som športový filter (iba výmenu vložky) K&N, bohužiaľ som naletel pôvodnému majiteľovi čo tvrdil že z Ria pasuje do Accenta. Dá sa dať, ale je tam "navoľno" a trčia po krajoch zo 2 diery. Povedal som si čo už, vyskúšam aj tak, diery zakryl. Skúšal som 2x (športový filter, potom na pár desiatok km späť normálny, potom znova športový). Rozdiel vo výkone - na brzde alebo presných testoch (napr. šprint) by sa to možno trochu prejavilo, pri bežnej jazde (no, bežnej ako bežnej - snažil som sa zistiť rozdiely v akcelerácii v bežnej premávke, ale bežne takto nejazdím som si nič nevšimol. Zvukový prejav je však o dosť silnejší a začína už od cca 2500 otáčok, trochu ho počuť už pri 2000, zatiaľ čo sériu počuť od cca 3000. Jednoducho so sériou sa dá jazdiť bez problémov aj potichu, so športovým filtrom to hučí či chceš či nechceš. Po pár kilometroch ma to prešlo, nestojím o to aby mi hučalo v hlave ešte aj z auta
Takže ak niekto z vás uvažuje o zvýšení výkonu výmenou vzduchového filtra, choďte rovno do nejakej sady s tým kužeľom, toto nemá význam.
Takže ak niekto z vás uvažuje o zvýšení výkonu výmenou vzduchového filtra, choďte rovno do nejakej sady s tým kužeľom, toto nemá význam.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
zaujimave.. myslel som, ze to nejake koniky prida... pokukoval som po tom, ale co som videl bolo len pre 1,6 CVVT (niekde z Ameru, asi prave to K&N)..ked tak clovek premysla, co by okrem chipu, kvalitneho paliva a zneme filtrov mohlo pomoct, napadaju ma uz len technologicky narocne upravy.. a za to asi ta namaha stat nebudexwing píše:Hodím to do tejto témy keďže to s tým súvisí. Vyskúšal som športový filter (iba výmenu vložky) K&N, bohužiaľ som naletel pôvodnému majiteľovi čo tvrdil že z Ria pasuje do Accenta. Dá sa dať, ale je tam "navoľno" a trčia po krajoch zo 2 diery. Povedal som si čo už, vyskúšam aj tak, diery zakryl. Skúšal som 2x (športový filter, potom na pár desiatok km späť normálny, potom znova športový). Rozdiel vo výkone - na brzde alebo presných testoch (napr. šprint) by sa to možno trochu prejavilo, pri bežnej jazde (no, bežnej ako bežnej - snažil som sa zistiť rozdiely v akcelerácii v bežnej premávke, ale bežne takto nejazdím som si nič nevšimol. Zvukový prejav je však o dosť silnejší a začína už od cca 2500 otáčok, trochu ho počuť už pri 2000, zatiaľ čo sériu počuť od cca 3000. Jednoducho so sériou sa dá jazdiť bez problémov aj potichu, so športovým filtrom to hučí či chceš či nechceš. Po pár kilometroch ma to prešlo, nestojím o to aby mi hučalo v hlave ešte aj z auta
Takže ak niekto z vás uvažuje o zvýšení výkonu výmenou vzduchového filtra, choďte rovno do nejakej sady s tým kužeľom, toto nemá význam.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023