Stránka 4 z 12
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 29 kvě 2009, 22:31
od Martin Korpel
ROKOLO
ty mas chipovany hyundai ?
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 30 kvě 2009, 09:46
od rokolo
Nemám, to má Bodie. Mně by stačil chipnout ten přechod turba. Stávající výkon je na tento typ podvozku AŽ AŽ. Ale zatím vážně o tom neuvažuji...
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 30 kvě 2009, 12:15
od mongo
rokolo... ale prechod turba len nemozes len tak dat do riadiacej jednotky...viac vzduchu je ti naprd ked tam nedodas aj patricne mnozstvo nafty....zbytocne by malo turbo velke tlakove spicky...a ziaden uzitok z toho...
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 30 kvě 2009, 12:22
od Martin Korpel
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 10 lis 2009, 17:12
od PabloPicaso
rokolo píše:PabloPicaso píše:Čtu to tady od začátku a někde mezi
"suicycomania" vložil odkazy na čiptuning..... koukal jsem na ceny a když jsem se ptal u mě v UL tak píchli mého Accentíka k NB a po 5min říká,
cena bez dokladu cca 8200,- výkon zvýším o cca 22%, není problém, před garančkou nahraje zálohu původního bez poplatku.......... v normálním servise nezjistí, že tam je nahrán jiní soft(přehrána emprom), ale pokud by byl opravdu problém tak to pořeší většinou maník z továrny a ten najde i to co najít nejde
tak teď jen přemýšlím zda do toho jít nebo ne!!!!!
ale jak píše
BODIE.....tak bych také šel do té úpravy přechodu záběru turba ...pozvolně
Bodie píše:Ahoj,jestli chceš čipovat tak jestli budeš v Telči pokecáme o tom a i se z vezeš mím autíčkem.Já jsem schopný ti zajistit čipování jak mám já od uvedeného kámoše za poloviční cenu s doživotní zárukou.Tak zatím čus
Ahoj,jestli chceš čipovat tak jestli budeš v Telči pokecáme o tom a i se z vezeš mím autíčkem.Já jsem schopný ti zajistit čipování jak mám já od uvedeného kámoše za poloviční cenu s doživotní zárukou.Tak zatím čus
Škoda, k tomu jsme se v Telči nedostali. Docela by mne zajímalo, jak ta prodleva vymizela..... Ono záleží na stylu jízdy. Někdy není vůbec znatelná a v jiném režimu je zas ten přechod natolik markantní, až se člověk vyleká jak to vystřelí kupředu
Myslím, že PabloPicaso to také tak cítí.
Přesně tak, ten přechod je tam hodně znát, někdy mu dávám pozvolna plyn a snažím se rychle řadit, ale když na to chci šlápnou a mám málo otáček(1200) tak se to chytá strašně pomalu
a při dosažení (1900) to škubne a mám co dělat
, už abych tam házel další rychlost, jelikož to na (4000) vyskočí během 2,3,4sek.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 11 lis 2009, 08:58
od ZdeněkSvoboda
Jojo, během 2-3 s jsi z 1500 na 4000 otáčkách
A pokud se nedržíš pořádně volantu, najdou tě až vzadu na sedadle.
Nebo aspoň já mám takový pocit...to auto zrychluje parádně!
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 11 lis 2009, 10:32
od Vilda
To Pablo : A tenhle neduh mi u dieslu moc vadí, že je tam ta prodleva než sepne turbo .... a dělá to i MLko
potřebuju vyrazit, tak šlápnu na plyn a ono se nic neděje ..... a pak zabere tří litrovej motor, s krouťákem 445 Nm a máš pocit, že ti to zlomí páteř, ale to hluchý místo, hlavně když potřebuješ výkon okamžitě, je dost nebezpečný .... Proto mám radši benzin, kde je okamžitá odezva na plyn. pedál .... jinak zvyšovat výkon u svýho Accenta 1.6 nijak neplánuju, stačí mi bohatě .....
P. S. Tím nechci zase rozpoutat polemiku na téma " Benzin verz. nafta " jen jsem napsal svůj názor a zkušenost !!!!!!
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 11 lis 2009, 11:00
od XMira
Vilda píše: To Pablo : A tenhle neduh mi u dieslu moc vadí, že je tam ta prodleva než sepne turbo .... a dělá to i MLko
potřebuju vyrazit, tak šlápnu na plyn a ono se nic neděje ..... a pak zabere tří litrovej motor, s krouťákem 445 Nm a máš pocit, že ti to zlomí páteř, ale to hluchý místo, hlavně když potřebuješ výkon okamžitě, je dost nebezpečný .... Proto mám radši benzin, kde je okamžitá odezva na plyn. pedál .... jinak zvyšovat výkon u svýho Accenta 1.6 nijak neplánuju, stačí mi bohatě .....
P. S. Tím nechci zase rozpoutat polemiku na téma " Benzin verz. nafta " jen jsem napsal svůj názor a zkušenost !!!!!!
No já to třeba s tím hluchým místem tak tragicky nevidím. Pokud nepočítám DSG v MLku, kde skoro není prodleva, tak většina automatů má taky docela slušnou "díru". Než se roztočí motor, než zjistí, že by měl podřadit, než podřadí..... asi to většina z nás zná. Ale tenhle problém mívám prvních pár desítek kilometrů. Když si na to zvyknu, tak už mi to nějak moc nevadí. Prostě s tím počítám a při předjíždění prostě šlápnu na plyn o vteřinku dřív.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 11 lis 2009, 12:42
od Mexican
ja by som tam chcel tu sestku... alebo aspon tempoma.. vykon uz staci... clovek si proste zvykne, kedy co zabera... a aj uz som pisal, ze mi o 20 koni silnejsi motor na i30 pripadal ospalo a nevyrazne, to je ale vsetko o zvyku
co sa tyka Accentu, vykonova diera tam samozrejme je, ale to je logicky dane 1,5 objemom.. ak ten krutak rastie z 1500 k 1700, kde je maximum tak sa to musi prejavit a treba s tym pocitat, ze do 1700 sa toho moc nedeje.. po 15 000 - 20 000km uz clovek bude vediet, ze 1500 - 1700 su otacky do mesta (50-70) zvysok je na okresky a napriklad v kopcoch to nie je dobre poustat pod cca 1800 otacok
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 11 lis 2009, 18:23
od PabloPicaso
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 11 lis 2009, 20:53
od Martun
Musím souhlasit. Na 6tku jsem byl zvyklej u Laguny. Jenže to bylo 2.2dci 110kw. Tam byl turbo efekt taky pořádnej, taky jsem musel pořádně držet volant.
Ácovi mám taky kolikrát chuť pěkně šlápnout na krk a většinou neodolám
když tak furt jezdím tu dálnici, tak při těch 190 až 200 km tachometrovejch je to zbytečně už u červenýho pole. Ta 6tka by to srazila
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 12 lis 2009, 09:33
od mirpie
už i tady jo? Jsem myslel, že tohle je výsada hlavně koncernářů VW u TDI. Dám tam chip, vstřikovače 764ky, turbo z PéDéčka a dám si tě........Já tomuhle nerozumim. Když chce někdo koně a dobrý zrychlení a dobrý průjezdy zatáčkou, at si nekupuje naftu, ale benzin aspon V6, kterej aspon těch 130kW (není to nic moc, ale i 1600kg těžký auto s tím jede solidně) má praktciky vždycky a není potřeba nic dodělávat a vymejšlet prasečiny...A kdo bude namítat spotřebu, tak at si tam dá LPG nebo CNG. Až budu chtít tahat přívěsy a auta z příkopu a jezdit za 6l a krotit se v zatáčce, tak si tu naftu taky pořídím, ale zatím tyhle chutě nemám.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 12 lis 2009, 10:24
od ZdeněkSvoboda
Už je to tu zase???
Asi to honem prodám a koupím si aspoň 3L auto, který mi bude žrát 15 l/100 a do 30km vzdálené práce budu jezdit za 300Kč na den, jenom pro požitek z bezstarostné zatáčky, mimochodem, V6 asi taky nebude nejlehčí motor
.
Jak už ti psali kluci (nafťáci, benziňáci) je to o zvyku....při předjíždění, tak i při vjíždění do zatáček. Nebudu tu zase začínat hloupou debatu, ale musel jsem si "ulevit"
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 12 lis 2009, 10:49
od xwing
Hodím to do tejto témy keďže to s tým súvisí. Vyskúšal som športový filter (iba výmenu vložky) K&N, bohužiaľ som naletel pôvodnému majiteľovi čo tvrdil že z Ria pasuje do Accenta. Dá sa dať, ale je tam "navoľno" a trčia po krajoch zo 2 diery. Povedal som si čo už, vyskúšam aj tak, diery zakryl. Skúšal som 2x (športový filter, potom na pár desiatok km späť normálny, potom znova športový). Rozdiel vo výkone - na brzde alebo presných testoch (napr. šprint) by sa to možno trochu prejavilo, pri bežnej jazde (no, bežnej ako bežnej - snažil som sa zistiť rozdiely v akcelerácii v bežnej premávke, ale bežne takto nejazdím
som si nič nevšimol. Zvukový prejav je však o dosť silnejší a začína už od cca 2500 otáčok, trochu ho počuť už pri 2000, zatiaľ čo sériu počuť od cca 3000. Jednoducho so sériou sa dá jazdiť bez problémov aj potichu, so športovým filtrom to hučí či chceš či nechceš. Po pár kilometroch ma to prešlo, nestojím o to aby mi hučalo v hlave ešte aj z auta
Takže ak niekto z vás uvažuje o zvýšení výkonu výmenou vzduchového filtra, choďte rovno do nejakej sady s tým kužeľom, toto nemá význam.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Napsal: 12 lis 2009, 10:52
od Mexican
xwing píše:Hodím to do tejto témy keďže to s tým súvisí. Vyskúšal som športový filter (iba výmenu vložky) K&N, bohužiaľ som naletel pôvodnému majiteľovi čo tvrdil že z Ria pasuje do Accenta. Dá sa dať, ale je tam "navoľno" a trčia po krajoch zo 2 diery. Povedal som si čo už, vyskúšam aj tak, diery zakryl. Skúšal som 2x (športový filter, potom na pár desiatok km späť normálny, potom znova športový). Rozdiel vo výkone - na brzde alebo presných testoch (napr. šprint) by sa to možno trochu prejavilo, pri bežnej jazde (no, bežnej ako bežnej - snažil som sa zistiť rozdiely v akcelerácii v bežnej premávke, ale bežne takto nejazdím
som si nič nevšimol. Zvukový prejav je však o dosť silnejší a začína už od cca 2500 otáčok, trochu ho počuť už pri 2000, zatiaľ čo sériu počuť od cca 3000. Jednoducho so sériou sa dá jazdiť bez problémov aj potichu, so športovým filtrom to hučí či chceš či nechceš. Po pár kilometroch ma to prešlo, nestojím o to aby mi hučalo v hlave ešte aj z auta
Takže ak niekto z vás uvažuje o zvýšení výkonu výmenou vzduchového filtra, choďte rovno do nejakej sady s tým kužeľom, toto nemá význam.
zaujimave.. myslel som, ze to nejake koniky prida... pokukoval som po tom, ale co som videl bolo len pre 1,6 CVVT (niekde z Ameru, asi prave to K&N)..ked tak clovek premysla, co by okrem chipu, kvalitneho paliva a zneme filtrov mohlo pomoct, napadaju ma uz len technologicky narocne upravy.. a za to asi ta namaha stat nebude