Stránka 4 z 6

Napsal: 26 lis 2007, 15:21
od Vladislav Bureš
To asi jo :lol: , ale nejde ani tak o ty konkrétní motory jako o technologie, které jsou provázané pro všechny motory z daných let a aplikovány to i do těch, které už může mít na dosah ruky, protože právě ty technologie a poznatky z vývoje toho nej jsou dávány do těch o něco méně nej :D o to jde, to že se BMW udrží mezi nejlepšími takovou řadu let o něčem napovídá, samozřejmě každý motor se nepovede, ale má to dobré předpoklady, proto aby ano.

Napsal: 26 lis 2007, 15:26
od Hardcam
Ten Tvuj Nissanek musi letet hodne slusne...chci ho nekdy videt nazivo...je to S14 nebo 13? Btw, treba takova Supra TwinTurbo..to byc bral.

Napsal: 26 lis 2007, 15:29
od Mr.Scully
Hardcam píše:Accord 3.0? mam na mysli Accorda 2.4 rok 2003, toho pod 370 v dobrym stavu nekoupis.
330i z 2003 (tzn. po faceliftu) za tuhle cenu taky nekoupis :) Facelift z 2003 bych pocital tak 450 tisic. Ale to uz jsme trochu offtopic.

Jinak z tech "starych" aut se mi libilo Mitsubishi 3000GT a jezdi urcite taky solidne :)

Napsal: 26 lis 2007, 15:38
od Vladislav Bureš
Ta Supra je už jiná káva to se dá srovnat s ZX 300 a takový model Z32 také 3,0 bi turbo to je nářez. Já mám S13 motor CA18DET mrkačka (1,8 turbo také se dělá 2,4 ale t oje atmosféra) S14 má dvoulitra SR20DET a to už je jiné poviné a hlavně cena pokud chceš slušnou a pěknou tak jedině S14a ta má šikné lampy tak za to dáš 200 v základu krom toho nelíbí se mi její zadek, to já to mám za ty prachy skoro celé po GO s úpravama. Zase tak daleko to nemáš do prahy aby jsi podíval, ale až bude nějaký sraz tak přijedu, přítelkyně by mi to neodpustila, chce Scoupe GT nejlépe abych jí dal to své.

Napsal: 26 lis 2007, 15:42
od Hardcam
v Praze jsem temer porad, takze pokud by to nevadilo, mrknul bych se na to velmi rad...:) netusil jsem, ze stojej tolik...ale asi je to porada, to verim.

Napsal: 26 lis 2007, 15:48
od Vladislav Bureš
Jasně Yurii se už svezl i za volantem a líbilo se mu to, tak když hezky poprosíš a budeš opatrný tak proč ne. Původní myšlenka byla vyrazit třeba na mimoň, ale to jsem zatím z finančních důvodů odložil, ale město na nějakou skroumnou ukázku bude stačit nevím jak tento týden, ale v příštím by to mělo projít. :D

Napsal: 26 lis 2007, 15:53
od Hardcam
ja v tom nevidim problem :P ..btw, jsem zvyklej jezdit naprosto v klidu...:)

Napsal: 26 lis 2007, 15:54
od Vladislav Bureš
A k ceně S13ky nejsou drahé holé na GO a úpravy seženeš i za 50 ale dalších 100-120 tam dáš, ale to potom máš supr káru já měl štěstí prodávající si auta staví sám a vážně to umý a naštěstí pro mě potřeboval rychle na pozemek tak auto šlo pod cenou říkal, že by ho prodával okolo 160-170 ale mám ho doma za 110. A co jsem koukal na fóru tak mám jedno z nejvýkonějších i z S14 a pro zatím s nejrychlejším časem z 0-100 vůbec co jsem se tam dočetl, ale na jaře by to měla překonat jedna S14 tak jsem zvědav také ještě něco plánuju ale to bude závislé na korunkách

Napsal: 26 lis 2007, 15:58
od Hardcam
takze budes jezdit sprinty? Tak doufm, ze to nenechas na 300PS, ale pujdes dal..

Napsal: 26 lis 2007, 16:04
od mirpie
Vlada Bureš: jaké úpravy stály za výkonem 300PS z 1,8motoru? Jako zásadní vidím velkej tlak na turbu, ale to zas dlouho ten motor nemůže vydržet...

Napsal: 26 lis 2007, 16:12
od Vladislav Bureš
Na sprinty určitě půjdu jen jak jsem už psal musím se naučit rozjíždět protože při hrabání to ztrácí. K tomu zvyšování jsem docela skeptický ačkoli o má kovaná střeva takže by stačilo silnější turbo výkonější a chip tak je to jen 1,8 sice vím, že se z toho dá dostat přez 450 koní, ale je to životnosti a pokud nemáš dost peněz, tak bych moc neblbnul. pracoval bych spíše na optimalizaci jako třeba odlehčené řemenice mám tam standart sací kanáli jsou origo a vím o kanálech s o 20% lepší průchodností také by se hodil pořádný samosvor a chci tam dát sekvenční BOV to vše přidá na zrychlení pak si myslím, že bych mohl být na stovce za 4,5 teď je měrěno 5,1 s tím, že to je s hrabáním, takže podle mě se pod pět sekund dostane už teď.

Napsal: 26 lis 2007, 16:25
od Vladislav Bureš
Je prokázáno krom toho, že ten motor má obrovský potenciál, že se dá při doplnění a výměně některých částí téměř zachovat životnost při síle přez 300 koní jeden japonský úpravce uvádí 420 koní se zachování obdobné životnosti. Výkonu se dosáhlo přeprogramováním (načipováním) ŘJ spolu se zvýšením plnícího tlaku turba z původního 0,7 na 1,4 a s tím spojené úpravy pro životnost a odolnost při zvíšené teplotě hoření z původních 900°C na cca 1050. Je tam sací hřib váha vzduchu ze Skynline GT-R větší turbo veliký intercoler (baterka musela do kufru) větší vstřiky opět Skynline GT-R ostré vačky, kované zvýšené písty pro větší kompresy, tepelnou a tlakovou odolnost, kované ojnice. A plně průchozí 3" výfuk to tak z toho zásadního je toho samozejmě více.

Napsal: 26 lis 2007, 16:27
od Vladislav Bureš
Velký tlak turba musíš adekvátně držet potom ti motor vydrží, proto výměny těch částí motoru je to jen matika, ale samozřejmě má to své hranice. proto chci spíš optimalizovat než zvyšovat výkon. i teď to má rezervy jen je využít a samozřejmě obrovským přínosem ve výkonu a životnosti bude programovatelná ŘJ s tou to ta má hranice ještě dál ono čipy nejsou dobrá věc spíš náhražka řádné úpravy, ale to ti je určitě jasné proč.

Napsal: 26 lis 2007, 21:55
od Borek
Vláďo,nechci být za šťouru,ale když už se tady mluví o tvém Nissanu 200sx,tak je o mě známé,že nemám rád VELKÉ drobné nepřesnosti :lol: .Dotaz-kde se z 1,8l motoru,který má 124kW = 169PS :? vykouzlí 2x větší výkon-300HP?Ano,četl jsem větší tlak,čip......a protože se mi 200sx jako auto líbil(a líbí),tak jsem viděl a slyšel max.148kW(-+200PS) :( .Těch 300Ps jsem v tvém podpisu přehlížel,ale když už na to přišla řeč. :oops:

Kdysi dávno jsem pokukoval po Nissanu 300zx a to byl proti 200 dravec s 3,0l V6 MOTOREM Twin turbo :!: ,ale ani tenhle velký motor nedosahoval 300Ps,v uvozovkách pouze-283Ps.A ty s jedním turbem a motůrkem 1,8l-300Ps :shock: .Pár koníků uber a uvěřím :lol: .
Hlavně se neuraž,nemyslím to zle,jen mě to moc bije do očí. 8) :wink:

Napsal: 26 lis 2007, 23:02
od Vladislav Bureš
Jde o to, že ty motory mají obrovský potenciál přikládám graf z brzdy jednoho SR20 motoru s menšími úpravami o proti mě, základ je 148kW 200ps a jak vidíš je na nějakých 275ps
Obrázek
když se ti to auto líbí tak si o nich trochu víc přečti jde o to, že se ty motory dají snadno upravit v podstatě sáním, IC, zvíšením tlaku1-1,1bar, čipu stage 1 a výfukem dostaneš ze série 169(i 175 dělali se dvě verze) 210-230ps a to je jen základ. Ta ZX 300 má v základu 285 ps to je fakt ale také se dá hravě dostat na 500 je toho dost, kdyby nebylo těch grafů z brzd také bych si říkal že to je přehnané. O tohle auto jsem měl zájem ještě než jsem měl řidičák a stále o tom nevím tolik kolik bych chtěl, ale jedno vím jistě, ty motory to mají.

Mě to také bylo do očí tak jsem si pro něj jel vím že jsi to nemyslel zle s tímhle názorem se setkávám často. Ale vím co mám 8) třeba to není 300 a jen 290 nevím tohle auto nebylo na brzdě, ale ta předchozí co ten člověk stavěl ano a dosahovala toho a toto je prý zatím nejlepší co stavěl, ale už se hrne do dalšího, tak sjem zvědav s čím příjde.