Stránka 4 z 19
Napsal: 19 led 2008, 22:59
od Mexican
antek píše:zariadenie, ktore v pripad aktivacie SRS najprv pritiahnu (aby pasaziera dostali do optimalnej polohy) potom buchne airbag a pasy
pomalicky uvolnuju silu tak aby kombinaciou drzania tela v rovine idealnej pre naraz tela do airbagu co najviac eliminovali zaporne gravitacne zrychlenie - teda aby posun tela bol plynuly..
Cti pozorne;) Nejprve rychle pritahnou, bouchne airbag, a paaak pomaloucku atd...
Právě,že pozorně čtu,při tomto procesu nikde není nic pomaloučku.[/quote]
sry este raz za offtopic.. pomaly uvolnuju silu pasy az po aktivacii AB, teda ked telo nasledkom zotrvacnej sily pokracuje vpred. finta je v tom ze aj mierne povolovanie sily pasov (preto napisane pomalicky uvolnuju silu) ma blahodarny efekt na ludske telo, pretoze hodnota G nie je na jeho povrch taka vysoka (priklad - skok z druheho poschodia s bungee lanom alebo so standartnym lanom).. snad je to uz pochopitelne... SRS si ta v uvodnej faze proste pritiahne k sedadlu, vyrovna tvoju polohu, vystrelia airbagy -> ludske telo smeruje drzkou k volantu, pasy telo stale drzia ale uvolnuju silu aby aj na tych 25 cm znizili hodnotu G na ludske torzo --> drzka dopada na airbag, ten sa zfukuje aby urobil to iste co pasy par tisicin sekundy predtym
mily antek, tak tomuto nerozumies, tak som zlyhal ako pedagog na celej ciare a idem vratit diplom
Napsal: 19 led 2008, 23:53
od HCD
Mexican píše:antek píše:zariadenie, ktore v pripad aktivacie SRS najprv pritiahnu (aby pasaziera dostali do optimalnej polohy) potom buchne airbag a pasy
pomalicky uvolnuju silu tak aby kombinaciou drzania tela v rovine idealnej pre naraz tela do airbagu co najviac eliminovali zaporne gravitacne zrychlenie - teda aby posun tela bol plynuly..
Cti pozorne;) Nejprve rychle pritahnou, bouchne airbag, a paaak pomaloucku atd...
Právě,že pozorně čtu,při tomto procesu nikde není nic pomaloučku.
sry este raz za offtopic.. pomaly uvolnuju silu pasy az po aktivacii AB, teda ked telo nasledkom zotrvacnej sily pokracuje vpred. finta je v tom ze aj mierne povolovanie sily pasov (preto napisane pomalicky uvolnuju silu) ma blahodarny efekt na ludske telo, pretoze hodnota G nie je na jeho povrch taka vysoka (priklad - skok z druheho poschodia s bungee lanom alebo so standartnym lanom).. snad je to uz pochopitelne... SRS si ta v uvodnej faze proste pritiahne k sedadlu, vyrovna tvoju polohu, vystrelia airbagy -> ludske telo smeruje drzkou k volantu, pasy telo stale drzia ale uvolnuju silu aby aj na tych 25 cm znizili hodnotu G na ludske torzo --> drzka dopada na airbag, ten sa zfukuje aby urobil to iste co pasy par tisicin sekundy predtym
mily antek, tak tomuto nerozumies, tak som zlyhal ako pedagog na celej ciare a idem vratit diplom[/quote]
Ja si zazil autonehodu (celkova rychlost 110km/hod) a neni nic neprijemnejsiho nez stare tuhe pasy. 2 tydny jsem mel problem s pohybem z toho, jak jsem se zachytl o pasy natvrdo.. Ovsem zachranily zivot to jim nezazlivam:)
Napsal: 20 led 2008, 06:37
od Matejsl
Napsal: 20 led 2008, 12:54
od palčo
Mám taký dojem, že niektorí (väčšina) užívatelia fóra, nevedia čítať. Pomaly žiadna začatá téma sa nedrží názvu. Vždy niekto odbočí a už to ide mimo .
Čo vy na to, kolegovia.
Napsal: 20 led 2008, 12:54
od palčo
Mám taký dojem, že niektorí (väčšina) užívatelia fóra, nevedia čítať. Pomaly žiadna začatá téma sa nedrží názvu. Vždy niekto odbočí a už to ide mimo .
Čo vy na to, kolegovia.
Napsal: 20 led 2008, 13:33
od Kamil
A nebo tady zase dávají dvakrát jedno a to samé.
Napsal: 20 led 2008, 14:04
od palčo
Nebolo to úmyselne, ale na druhej strane, možno si to skôr vezmú k srdcu tí, čo píšu mimo témy
.
Napsal: 22 led 2008, 11:53
od David C3
Ted sem byl v Hyundaii a mají tam 2 accenty elegance a u benzínu svití všechny 4 tlačítka oken ale nemá vysouvací sluneční clonu. Dnes tam přišel Crdi elegance stříbrny a u něho už svití jen jedno tak asi od nového roku šetří. Sem zvědavý na svého jak to budu ale asi taky budu ochuzen.
Stejně to auto miluju i ten motor Smile)))))
Napsal: 22 led 2008, 13:20
od HCD
David C3 píše:Ted sem byl v Hyundaii a mají tam 2 accenty elegance a u benzínu svití všechny 4 tlačítka oken ale nemá vysouvací sluneční clonu. Dnes tam přišel Crdi elegance stříbrny a u něho už svití jen jedno tak asi od nového roku šetří. Sem zvědavý na svého jak to budu ale asi taky budu ochuzen.
Mno koukam ze sem mel stesti, kdyz jsem sehnal jedno z poslednich CRDi ktery svitej "komplet":D
Kyz jsme u toho podsviceni, palubka je podsvicena normalne zelenyma zarovkama? je naka moznost jak podsviceni zmenit napr na bile? samozrejmne v ramci sevisu:D
Stejně to auto miluju i ten motor Smile)))))
Napsal: 12 úno 2008, 20:00
od Rudolf
Svítí jenom jedna!
Napsal: 25 bře 2008, 12:35
od Milos123
No ja mam tiez iba podsvietene vodicove stahovanie okna.Degesi Turecký.
Hyundai Accent 1,5CRDI EB 1/2008
Napsal: 25 bře 2008, 17:21
od Jíra T.
Mně též svítí jen tlačítko okna u řidiče.
Asi fakt začali Turci šetřit. V tomhle případě ovšem na nepravém místě, řekl bych.
Napsal: 28 bře 2008, 13:58
od vojtop
JJ, potvrdzujem - 1.4 Elegance, kupeny pred dvoma tyzdnami v autopalace na Vajnorskej v BA a svieti iba soferovo okno. Na druhej strane - aj tak si v tme pripadam ako v nejakom bare, tych svetiel je tam dost, takze az tak to zas neva.
Napsal: 28 bře 2008, 17:56
od Rexcor
A kdyby pánové opravdu chtěli, tak si mohou podsvícení tlačítek dodělat, ne?
Taky se na to chystám. Taťka má podsvícené všechno a já jen u řidiče jedno tlačítko.
Ale začal jsem jednoduššími věcmi...to co svítí bude svítit modře.
Napsal: 29 bře 2008, 00:13
od Mexican
Rexcor píše:A kdyby pánové opravdu chtěli, tak si mohou podsvícení tlačítek dodělat, ne?
Taky se na to chystám. Taťka má podsvícené všechno a já jen u řidiče jedno tlačítko.
Ale začal jsem jednoduššími věcmi...to co svítí bude svítit modře.
panove si to dodelat mozu, ale prijdu o zaruku na elektroinstalaciu. co v aute kupenom pred dvoma mesiacmi dost nastve