H 1 NEW
Moderátor: Moderátoři
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Máme bílou 5 místnou na odpočet.. zadní řadu lze povolením 6 šroubů vytáhnout.. Jinak přepážka je pevná, vlastně to není ani klasická mříž ale auto je prostě ze dvou půlek osobní a užitková.. Poslední řada skel není, není žádné čalounění atd.. klima byla zdarma a nějaká sleva. Zadní náprava v poho v zadu se pořád něco vozí
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Reklama
Re: h 1 tour
na té fotce je to ještě se třemi řadami sedadel...pak šla poslední řada do garáže a za druhou se namontovala přepážka, která je od úrovně ramen "sítovitá" - drátěná oka a není posuvná...maja77 píše:Ahoj,
Moje otázky:
1) jaká je vlastně užitečná hmotnost verze tour:
V tech. datech je napsáno: provozní hmostnost (pohotovostní + 75 kg řidič) 2282 - 2345 kg, nejvyšší přípustná hmotnost 3030 kg. Uvažuju správně, když si myslím, že tato v porovnání s vanem vysoká provozní hmotnost je způsobená převážně hmotností sedaček? Když vyhodím všechny sedačky kromě řidiče + spolujezdce, dostanu se na provozní hmotnost podobnou jako má van, tj. kolem 2100 kg? Pojede-li jen řidič, dělá to 3030-2100=930 kg užitečné hmotnosti? A když už píšu o těch sedačkách, dá se druhá řada snadno vyjmout, zůstane rovná podlaha?
2) mupete, píšeš, že H1 tour ve verzi N1 má 5 míst. Tak co na té prostřední fotce sakra dělá třetí řada sedadel? Jak to myslíš, "sklopné sedačky" - lze přiklopit opěradlo k s sedáku nebo sklopit opěradlo vzad do vodorovné polohy? A ještě otázka k N1 přepážce - je pevná nebo posuvná, dá se odmontovat?
3) Proč je výška nákladového prostoru u tour jen 833 mm, když van má 1350? Je to tím, že tour má na stropě nějaké civilní polostrování?mupet píše:Jsem štastným majitelem nové H1 tour, 5 míst s odpočtem DPH. .. samostatně posuvné a sklopné zadní sedačky ...
Tak to by zatím stačilo, jestli jste dočetli až sem, tak mi napište i nějakou odpověď. A taky byste mohli vkládat víc fotek, ty oficiální jsou takové moc aranžované.
Tak se zatím mějte!
sedačky jsou těžké jako prase...ta třetí řada má podle mě cca 40 - 50 kg, takže vymontováním se asi zvedne nosnost relativně hodně.
výška nákladového prostoru u touru je asi brána po okna...tedy jako by pod plato(není tam) jinak má tour i zadní část hodně oplastovanou a na podlaze koberečky jako vpředu.
sedačky 2 řady u tour verze jsou děleny 2:1 a samostatně jdou posouvat v rozsahu cca 50 cm (vpřed-vzad) dále jdou sklopit opěradla dozadu ve více polohách...ale ne až vodorovně...dopředu nejdou sklopit více než něco přes 90 stupnů. nejdou opěradla sklopit na sedáky...
odpružení je komfortní , ani v prázdném autě ti zadní náprava neposkakuje jako koza...(třeba oproti ducatu)
mám najeto cca 12 tis km tak shrnu plusy a mínusy:
- pal. počítač je naprd (pouze dojezd)
- chybí mi loketní opěrky
- nemá stěrač zadního okna
- sklápění sedaček v druhé řadě by mohlo být dotaženější
- přepážka by mohla být posuvná-nebo by neměla být vůbec
+ naprosto famozní zátah motoru, tichý i ve vysokých rychlostech
+ útulný a prostorný interiér
+ vzhled
+ velikost tak akorát, je pohodlnější a rychlejší než běžné osobáky a dá se s ním v pohodě jezdit ve městě i dálky
+ dvoje posuvné boční dveře ve standartu
a mnoho dalšího
jezdíme s ním po celé republice s kapelou v 5ti lidech + nástroje a je to moc fajn vozítko...
H 1 TOUR = zabiják osobáků
Re: H 1 NEW
jen doplním
hlavní chybou je absence šestky.... na dálnici při 180 je ti toho motoru líto... spotřeba by klesla a jelo by to líp
jinak ale absolutně převládají pozitiva - je to pro mě konečně dokonalý vůz - teda dle mých požadavků
hlavní chybou je absence šestky.... na dálnici při 180 je ti toho motoru líto... spotřeba by klesla a jelo by to líp
jinak ale absolutně převládají pozitiva - je to pro mě konečně dokonalý vůz - teda dle mých požadavků
TERRACAN....NEW H1....
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
S tou šestkou docela souhlasím, ale ne kvůli 180 km hodinové rychlosti. to není auto určené k takovému ježdění a v téhle rychlosti vzbuzuje při řízení pocit, že se nadnese. Už to není bezpečné, m.j. vzhledem i k vyššímu těžišti a velké boční ploše a tím k vyšší citlivosti na vítr. Jinak u mojeho H1 se řadí tak ve 10-20 dvojka, ve 30 trojka, ve 40 čtyřka a v 50 - 60 (podle toho, jak to chceš mít potom rozjeté) pětka. Ta je pak úplně gumová a zvládne, snad kromě velmi prudkých kopců všechny jizdní režimy, neboli i obec s padesátkou. Nicméně, kdyby tak od 110 do 150, kdy je stabilita vozu velmi dobrá byla k mání šestka, medil bych si.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: H 1 NEW
né že bych jezdil pořád 180......
jenom občas
ale rozhodně s tebou nesouhlasím ohledně vlastností vozidla
při 180 je stále stabilní, není to úplně ono, ale o pocitu vzlétnutí to rozhodně není
samozřejmě tak nemůže jezdit každej rádoby řidič někde po polňačkách - Taková kvalitní dálnice v Dojčlandu ... to je jiný kafe
minulý týden jsem si dal 600 km do německa a zpět - služební cestička na otočku... no a mohu chování vozidla při rychlostech kolem 180 jen chválit
a nejsem žádnej zbrklej magor... mám přece jenom docela dost najeto v autech od prďolek po náklaďáky
a mluvíme vůbec o tom samém autě ? dle tvého popisu jezdíš ve starém modelu - neboli úplně jiné auto....
jenom občas
ale rozhodně s tebou nesouhlasím ohledně vlastností vozidla
při 180 je stále stabilní, není to úplně ono, ale o pocitu vzlétnutí to rozhodně není
samozřejmě tak nemůže jezdit každej rádoby řidič někde po polňačkách - Taková kvalitní dálnice v Dojčlandu ... to je jiný kafe
minulý týden jsem si dal 600 km do německa a zpět - služební cestička na otočku... no a mohu chování vozidla při rychlostech kolem 180 jen chválit
a nejsem žádnej zbrklej magor... mám přece jenom docela dost najeto v autech od prďolek po náklaďáky
a mluvíme vůbec o tom samém autě ? dle tvého popisu jezdíš ve starém modelu - neboli úplně jiné auto....
TERRACAN....NEW H1....
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
H1 jezdí nedávno bylo na garančce po 15tis cena 3600,- měnili jen olej filtry až po 30tis. prý se to tak dělá.H servis Zlín
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
DavidC3 napsal: "H1 jezdí nedávno bylo na garančce po 15tis cena 3600,- měnili jen olej filtry až po 30tis. prý se to tak dělá".
Tak to Ti docela závidím, já mám servisní interval předepsaný po 10 tisících včetně výměny oleje a filtru. On je ten filtr pro tyhle krátké výměny jiný a prý levnější. Nákladově to kompenzuju tím, že jezdím na levnější olej (15W-40), v technických parametrech je uváděný jako předepsaný pro pro naší zeměpisnou šířku. Tím, že nejezdím na krátké vzdálenosti ani nejezdím v zimě musí postačit bez rizika poškození motoru. Ale radši bych měl delší interval.
Tak to Ti docela závidím, já mám servisní interval předepsaný po 10 tisících včetně výměny oleje a filtru. On je ten filtr pro tyhle krátké výměny jiný a prý levnější. Nákladově to kompenzuju tím, že jezdím na levnější olej (15W-40), v technických parametrech je uváděný jako předepsaný pro pro naší zeměpisnou šířku. Tím, že nejezdím na krátké vzdálenosti ani nejezdím v zimě musí postačit bez rizika poškození motoru. Ale radši bych měl delší interval.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: H 1 NEW
Ahoj,
díky všem za vyčerpávající odpovědi, ale mám ještě jednu základní otázku:
Jak H1 new jezdí v zimě? Vyjede prázdná řekněme 12% stoupání? Musíte vzadu vozit pytle s pískem? Hrozně mě to zajímá, neb bydlím v Krkonoších, a abych řekl pravdu, pořád pošilhávám po multivanech, což jsou předohraby, a ty tu nemají problémy (jen kdyby nebyly tak drahé...)
Tak co, bude mít někdo čas, aby shrnul jízdní vlastnosti nové H-1 v zimě?
Díky moc,
m.
díky všem za vyčerpávající odpovědi, ale mám ještě jednu základní otázku:
Jak H1 new jezdí v zimě? Vyjede prázdná řekněme 12% stoupání? Musíte vzadu vozit pytle s pískem? Hrozně mě to zajímá, neb bydlím v Krkonoších, a abych řekl pravdu, pořád pošilhávám po multivanech, což jsou předohraby, a ty tu nemají problémy (jen kdyby nebyly tak drahé...)
Tak co, bude mít někdo čas, aby shrnul jízdní vlastnosti nové H-1 v zimě?
Díky moc,
m.
Re: H 1 NEW
důležitá vlastnost - jízda v kluzkých podmínkách a stoupání......... dle mých zkušeností je tam samozřejmě problém s lehkou prdelkou takže pokud trošku nešetrně přidáš plyn tak má prdelka tendenci utíkat do strany....a díky silnému motoru se to stane i na mokré nebo poštěrkované silnici.... - ale hned zareaguje stabilizační systém a ubere ti plyn - případně velkého přehnání v zatáčce přibrzdí přední kolo a smyk srovná...........stoupání jsem zkoušel v alpách na Tuxu - auto s pěti lidma nemělo žádný problém, ale mám suprové zimní Nokiany, a ta silnice byla dost upravená... nedávno jsem ale nevyjel sám malej kopeček s ledem - musel jsem si couvnou a rozjet se na rovině....
prostě dle mě na silnici ok ale je to o jízdním umění a hodně o gumách. Budeš li jezdit po ledu do kopce tak jedině čtyřkolka.... a nebo samozřejmě betonovej překlad na nápravu
prostě dle mě na silnici ok ale je to o jízdním umění a hodně o gumách. Budeš li jezdit po ledu do kopce tak jedině čtyřkolka.... a nebo samozřejmě betonovej překlad na nápravu
TERRACAN....NEW H1....
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Rád bych Ti sdělil zkušenosti, ale moc jich nemám. V zimě H1 neprovozuju, jenom vloni jsem s tím jezdíl tak do 15. prosinc, když jsem čekal na novou dacii. Provozuju jenom jedno z aut, a sice to menší a taky proto levnější . Souvisí to s náklady a s větším rizikem havárie, takže si dražší auto chráním. Taky sada zimních gum na auto typu N1 je cenově o něčem jiném než na osobák. Ale obecně platí, že u auta s pevnou zadní nápravou a pohonem zadních kol musíš počítat s tím, že ti v zatáčkách bude na kluzku zadek ustřelovat, takže to bude o potřebě jezdit do zatáček pomaleji a o citlivé práci s plynem. H1 je celkově o pár metráků těžší než osobáky, takže při jízdě do kopce i při nenaloženém autě ti na zadek půjde větší hmotnost než u osobáku, takže až na extrémní podmínky nemyslím, že by pytel s pískem byl nutností u prázdného auta. Jenže já žiju poblíž Prahy a tam jsou extrémní podmínky tak 4 - 5 dni v roce, letos vlastně ještě nebyly a asi už nebudou.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Tak s tymto mozem len suhlasit. Jazdim v lete, v zime (teda najma Bratislava a okolie) a ked nasnezi, alebo namrzne, treba si davat vacsi pozor ako s "predokolkou alebo stvorkolkou" a dobre si rozmysliet kadial a ako pojdem. Teda zatial som sa vyskrabal vzdy a vsade, ale rozhodne ma to stalo viac usilia. Zimne pneu mam Yokohama, uz tretiu zimu a veru aj ked su dobre ak idem na hory, nakladam na zadnu napravu viac ako ked jazdim v Bratislave. Na druhej strane, ked je auto prazdne, clovek si moze uzit srandy - powerslide ako na Bavoraku - toto ti ziadna predokolka neposkytne Len co sa objavi prazdne parkovisko, ci vacsia zasnezena plocha - supsup - ideme sa pobavit. Viem, mozno to znie trochu blaznivo, ale preco si aj pracovny nastroj trochu neuzit - no nie? Pokial chces jazdit na horach v zime tak sa pozri rozhodne po niecom, co ma 4x4.zeman733 píše:důležitá vlastnost - jízda v kluzkých podmínkách a stoupání.........
dle mých zkušeností je tam samozřejmě problém s lehkou prdelkou takže
pokud trošku nešetrně přidáš plyn tak má prdelka tendenci utíkat do
strany....a díky silnému motoru se to stane i na mokré nebo
poštěrkované silnici.... - ale hned zareaguje stabilizační systém a
ubere ti plyn - případně velkého přehnání v zatáčce přibrzdí přední
kolo a smyk srovná...........stoupání jsem zkoušel v alpách na Tuxu -
auto s pěti lidma nemělo žádný problém, ale mám suprové zimní Nokiany,
a ta silnice byla dost upravená... nedávno jsem ale nevyjel sám malej
kopeček s ledem - musel jsem si couvnou a rozjet se na rovině....
prostě
dle mě na silnici ok ale je to o jízdním umění a hodně o gumách. Budeš
li jezdit po ledu do kopce tak jedině čtyřkolka.... a nebo
samozřejmě betonovej překlad na nápravu
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: H 1 NEW
ahoj, řešil tu nekdo zimní gumy ... nějak jim chybí v nabídce
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
a co tak pozriet do TP na rozmer a navstivit jeden z desiatok internetovych obchodov s pneumatikami?Fly píše:ahoj, řešil tu nekdo zimní gumy ... nějak jim chybí v nabídce
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: H 1 NEW
rozměr celkem neobvyklý 215/70 R16C 108T
Re: H 1 NEW
loni byl dostupný pouze jeden model NOKIAN...
problém hlavně index rychlosti
ostatní výrobci v tomto rozměru mají nižší index...
mám je a jsou v pohodě
problém hlavně index rychlosti
ostatní výrobci v tomto rozměru mají nižší index...
mám je a jsou v pohodě
TERRACAN....NEW H1....