Stránka 4 z 10

Napsal: 23 led 2008, 15:57
od Vladislav Bureš
já tomu moc nerozumým, to si nedovolím říct už proto že čím více toho pochopím tím je více dalších návazností které je třeba pochopit, ale je to logické. Zrovna tak jako vliv paliva o jiných vlastnostech pokud se tomu nepřizpůsobí motor tak to dopadne špatně jenže dnešní elektronika to nedovolí v tom je rozdíl. Ale na to ti stačí selský rozum a trocha úvahy já tvrdím že většinu věcí třeba jako funkce motoru a jednotlivých částí se každý učil už na základce jen si to nedal dohromady že tomu tak je protože když pospojuješ jednotlivé věci dohromady tak ti z toho vypline vše ostatní.

Napsal: 23 led 2008, 17:55
od lobsty
jasná, zůstanem u toho paliva, kolik tě stojí tam u vás litr béňa? mam pocit, že i když je teď dolar na 18kč, tak proč je tak drahej benzín když je levnej dolar?

psas

Napsal: 23 led 2008, 20:01
od Pida
No tak, prestante me tady strasit. Ja tankuju skoro porad u prazskych sluzeb, obcas auto jarov. Parkrat sem bral u tank ONO a nemam pocit ze by to byl nejaky problem, rozhodne mam dobrej pocit ze me ta nadrz stala o 100kc min, mozna vic. Ted tankuju vlastne jen u Prazskych sluzeb.

Napsal: 23 led 2008, 20:17
od Pitbul
Tankujem V-Pover 95 ale nič na výkone nepociťujem, ale dávam ho tam kvôli jeho čistiacim vlastnostiam. Na R. Trafic som mal stále problem s ventilom turba. V servise ho stale rozobrali vyčistili a stale s nim bol problem. Začal som tankovať po zavedeni noveho V-Pover Diezel a od vtedy nemám s tým problem. Je drahy ale je pokoj. Na shell kartu zbieram body za ktoré kupujem olej takže sa ta cena o niečo zníži. Iné benzinky nenavštevujem tak ani neporovnavam ceny. Moja značka je Shell.

Re: psas

Napsal: 23 led 2008, 22:13
od Vladislav Bureš
Pida píše:No tak, prestante me tady strasit. Ja tankuju skoro porad u prazskych sluzeb, obcas auto jarov. Parkrat sem bral u tank ONO a nemam pocit ze by to byl nejaky problem, rozhodne mam dobrej pocit ze me ta nadrz stala o 100kc min, mozna vic. Ted tankuju vlastne jen u Prazskych sluzeb.
Pražské služby jsou také ale ty kde mi ručička paliva stoupla vždy nejvíše a na jejich palivo se mi jezdilo lépe než u tesca či globusu ty schvaluju :-) Co se týče jarova tak tam je pokud vím palivo od schellu né že bych tam někdy byl ale pár lidí mi to nezávisle na sobě říkalo.

Napsal: 23 led 2008, 22:41
od Engineer
Uff, tak troska off topic... Dnes som po velikanskej dlhej dobe natankoval na JET-ke v BA. Stale som odberatel Shell....
A po dnesnej skusenosti aj ostanem :evil:
Natankoval som na JET a po doplneni paliva a pri jazde som normalne citil ako sa motor trapi... Neviem preco ale original vobec netahal od nizkych otaciek, proste z nicoho nic ine akceleracne vlastnosti. :shock: bol som z toho paf, zeby iny benzin som nacerpal?

Re: psas

Napsal: 23 led 2008, 22:44
od Pida
Vladislav Bureš píše:
Pida píše:No tak, prestante me tady strasit. Ja tankuju skoro porad u prazskych sluzeb, obcas auto jarov. Parkrat sem bral u tank ONO a nemam pocit ze by to byl nejaky problem, rozhodne mam dobrej pocit ze me ta nadrz stala o 100kc min, mozna vic. Ted tankuju vlastne jen u Prazskych sluzeb.
Pražské služby jsou také ale ty kde mi ručička paliva stoupla vždy nejvíše a na jejich palivo se mi jezdilo lépe než u tesca či globusu ty schvaluju :-) Co se týče jarova tak tam je pokud vím palivo od schellu né že bych tam někdy byl ale pár lidí mi to nezávisle na sobě říkalo.
Pravda to asi bude, taky sem od nekolika lidi slysel a hlavne t otam maji napsany na stojanech.

Co se tyce JETky, tak nani nadava neustale muj kamarad od doby, kdy u ni natankoval a auto zaclo cukat. To ale klidne mohlo byt jen ze zrovna jednou meli nakou spatnou varku paliva, zejo...

Napsal: 23 led 2008, 22:51
od Engineer
Pida: Presne ako hovoris, normalne som podradil a pridal plyn a motor mi lahko cukal... Som myslel ze mam nieco zase v .... Uff, zajtra uz opat iba na osvedcene lebo toto uz ma vazne nebavi, to uz je pomaly ako loteria s tymi pumpami

Napsal: 23 led 2008, 23:34
od Mexican
trochu off topic, ja som si prave v poslednej dobe zvykol tankovat naftu prave na JET (konkretne v Prerove), myslim ze nezalezi od znacky ale od prenajimatela - aky pouziva transporter, ako cisty nadrze atd... nemozem povedat zeby som citil nejake rozdiely a to som tankoval od nafty u Hypernovy az po V-Power Diesel v Nemecku (a ze tam je palivo kvalitnejse), zvukovo je to rovnake, motoricke vlastnosti tiez... lejem do toho aditiva od STO (kazde 2-3 tankovanie) a mam pocit ze je to lepsia investicia ako HIGH-HYPER QUALITY palivo od Shellu

Napsal: 24 led 2008, 08:44
od mirec
ja teraz tankujem bud na shellke alebo slovnafte....na slovnafte som casto krat nuteny lebo to mam po ceste do prace aj z prace....a ked uz to cuka a bojim ze nevydem ani kopec tak radsej tam hodim za par stovak nech tam daco je....ale inak na leto uz len V-power 95 v lete uz aj viac penazi na to bude kedze mi dvihli plat :D

Napsal: 28 led 2008, 09:18
od lobsty
Zdravim, Vás všechny, pro ty kteří čekaj odpověd až natankuju shell-V power 95, tak už jsem jí natankoval, jsem docela překvapený, jelikož sem pocítil lepší tah motoru, je pravda že za studena to ještě není to pravé ořechové, ale je to rozhodně lepší než s obyč 95, mam v umyslu vyzkoušet i racing ale to až tak za 2 týdny používání V power 95. takže radim pro ty co maj rádi své autí, ať tankujou v-power 95, ty drobné navíc za to stojí a jak už tu bylo řečeno, dostáváte body za které si můžete koupit cokoliv u shellky.

Napsal: 28 led 2008, 09:27
od Vladislav Bureš
Vida tak to bylo rychlé jsem zvědav co pak řekneš na Racing.

Napsal: 28 led 2008, 09:30
od lobsty
no to jsem taky zvědavej 100octánků snad bude cítit víc. ale chci to až tak za 2 týdny, at se mi to ted trochu pročistí :wink:

Napsal: 28 led 2008, 09:39
od Vladislav Bureš
lobsty píše:no to jsem taky zvědavej 100octánků snad bude cítit víc. ale chci to až tak za 2 týdny, at se mi to ted trochu pročistí :wink:
Jasný já na svých 100 ockanů nedám dopustit ale když jsi byl u těch smart bodíků nevěřil jsem jak rychle naskáčou Racing 3body za litr. A jen pro upozornění protože to mnohdy ani obsluha pumpy neříká jak je teď akce za 8 bodů sleva dvě koruny z ceny za litr paliva znamemá za každý litr -8bodů tzn 30litrů V-Power Racing 1035kč (34,5 v Praze na Proseku jinak 34,9) a se slevou 975kč (32,5kč) jenže 30*8bodů=240bodů fuč

Napsal: 28 led 2008, 09:49
od lobsty
Vladislav Bureš píše:
lobsty píše:no to jsem taky zvědavej 100octánků snad bude cítit víc. ale chci to až tak za 2 týdny, at se mi to ted trochu pročistí :wink:
Jasný já na svých 100 ockanů nedám dopustit ale když jsi byl u těch smart bodíků nevěřil jsem jak rychle naskáčou Racing 3body za litr. A jen pro upozornění protože to mnohdy ani obsluha pumpy neříká jak je teď akce za 8 bodů sleva dvě koruny z ceny za litr paliva znamemá za každý litr -8bodů tzn 30litrů V-Power Racing 1035kč (34,5 v Praze na Proseku jinak 34,9) a se slevou 975kč (32,5kč) jenže 30*8bodů=240bodů fuč
to jo to vím, ale myslel jsem to jako, že si za ty body raději koupím olej bo cokoliv z toho jejich shell katalogu :wink: za benzín bych to nikdy nedal, to se nevyplatí