Stránka 4 z 6
Napsal: 28 úno 2008, 07:54
od Mildy
takže ohledně motoru-komplet skracené sportovní sání z přivodem studeného vzduchu,komlet celý svody od hlavy až ven bez filtru s pruměrem 5cm. čip tuning a leštěné kanalky a ventily+tvrzené pružiny. podvozek -koni tlumiče,kola 17 s pneu good year F1 235,40 a hankook EVO 1 215,40. neřikam že je to lepši jen se mužu srovnat i s 2.0l. na sraz se chystám..
Napsal: 28 úno 2008, 08:20
od Selshig
sem tě viděl u Ikei v Ostravě sem si řikal že sem tvou fotku tady už viděl...to jen tak na okraj tohoto tematu...
Napsal: 28 úno 2008, 08:24
od bocelini
Mildy píše:takže ohledně motoru-komplet skracené sportovní sání z přivodem studeného vzduchu,komlet celý svody od hlavy až ven bez filtru s pruměrem 5cm. čip tuning a leštěné kanalky a ventily+tvrzené pružiny. podvozek -koni tlumiče,kola 17 s pneu good year F1 235,40 a hankook EVO 1 215,40. neřikam že je to lepši jen se mužu srovnat i s 2.0l. na sraz se chystám..
A máš těch 108kw naměřený na brzdě?
Napsal: 28 úno 2008, 08:47
od LongStar
bocelini píše:Mildy píše:takže ohledně motoru-komplet skracené sportovní sání z přivodem studeného vzduchu,komlet celý svody od hlavy až ven bez filtru s pruměrem 5cm. čip tuning a leštěné kanalky a ventily+tvrzené pružiny. podvozek -koni tlumiče,kola 17 s pneu good year F1 235,40 a hankook EVO 1 215,40. neřikam že je to lepši jen se mužu srovnat i s 2.0l. na sraz se chystám..
A máš těch 108kw naměřený na brzdě?
kolik ma 1.6 v zakladu kW???myslim nakejch 84?? no ten chip neco hodi no:) proc ne:)
Napsal: 28 úno 2008, 08:52
od Selshig
85kW v zakladu ma....vím že jsme našel i nějakou firmu kde čipovala a bylo tam zrovna coupe ale ted nevim jaky motor a typ a na čipu dokazala dat až 25kW tak nevim...
Napsal: 28 úno 2008, 09:23
od Mildy
mám 85kw je to ta druha 1.6 jedná má totiž 84kw. Jo do Ostravy jsem jezdil celkem často. Vubec nechci ponižovat 2.0l jsou dobré, jen jsem řekl že se mužu s nimi rovnat nic vic.sprinty jsem si z 2.0 ješte nedaval ,ale když jezdíme a nahanime se tak jako by jsme měli stejné motory ,ovšem ja to musím vic točit. Kdy ,kde se chystá nějaký sraz?
Napsal: 28 úno 2008, 09:44
od Selshig
v Roudné v červnu....dole ve srazech to je
Napsal: 28 úno 2008, 09:44
od black_sheep
Mildy píše:mám 85kw je to ta druha 1.6 jedná má totiž 84kw. Jo do Ostravy jsem jezdil celkem často. Vubec nechci ponižovat 2.0l jsou dobré, jen jsem řekl že se mužu s nimi rovnat nic vic.sprinty jsem si z 2.0 ješte nedaval ,ale když jezdíme a nahanime se tak jako by jsme měli stejné motory ,ovšem ja to musím vic točit. Kdy ,kde se chystá nějaký sraz?
tak to pak jo, kdyz to ten z dvoulitru toci do ctyr tisic a ty do sesti, tak to pak muze bejt srovnany.. to jo, ale tu spotrebu bych pak nechtel v tvem pripade videt.. a proto mam dvoulitra
Napsal: 28 úno 2008, 10:03
od tomas.holoube
no trošičku jsem přemýšlel a asi děláme z komára velblouda ne??? určitě tim je myšlený 108 koní stačí se zamyslet. ale na druhou stranu není nemožný dostat ze 1,6 108kw co říkáte
Napsal: 28 úno 2008, 10:06
od black_sheep
tomas.holoube píše:no trošičku jsem přemýšlel a asi děláme z komára velblouda ne??? určitě tim je myšlený 108 koní stačí se zamyslet. ale na druhou stranu není nemožný dostat ze 1,6 108kw co říkáte
to urcite neni
nic proti ty 1.6, vono by to mozna i stacilo.. ale predstav si kolik by mel dvoulitr po tech upravach, takze pokud nekdo honi kone, je dobry zacit tim, ze koupim dvoulitra
Napsal: 28 úno 2008, 10:09
od tomas.holoube
aha tak nemyslel
, trošičku jsem si nepřečetl, ale věřim tomu. A gratuluju k výkonu konečně nějakej potuněnej motor
, doufám že to 2,0 natrhne prdel
není hezčí pocit než se slabší kubaturou natrhávat zadky
vždycky přijde borec a co dáme závody na moto? co to máš? říkám vfr400, aha tak to ti s moji 600ccm natrhnu prdel , jenomže 4válec postavenej do V kterej točí 15000 otáček a má 70 koní je kurva hbitej a to nemluvim o zatáčkách
a pak každej
Napsal: 28 úno 2008, 10:27
od Mildy
ja se svámi nebudu tady hadat, mi to stači a je to .dostanu stoho max 240.nemám problémy s ostatníma co se týka závodu a tak. a stačí mi 1.6, taky zaleži na řidiči,někdo muže mít i 150kw a vubec neumí jezdit.
Napsal: 28 úno 2008, 10:57
od Mildy
nevím proč to tak řešité, jen takový přiklad Jan Kopecký škoda fabie 1.6-valašská rally 2007 3. místo předním zůstaly jenom vozy WRC a za ním všichní ostatní subaru imprezy, lancery a podobně všechny 2.0 ZA 1.6. a je to hlavně o řidiči takže i s 1.6 jde udělat zazrak.
Napsal: 28 úno 2008, 11:00
od Vladislav Bureš
Tady se řeší úprava výkonu ne časy tam to je o řidiči ale tady jde spíše o nárůst výkonu z úprav mě čeká motorová brzda abych měl klid
Napsal: 28 úno 2008, 11:07
od Mildy
taky planuji upravy, chtěl by tak dát sklokeramickou spojku, a uvažoval jsem o turbu s blow ventilem, ale je to složitý zasah protože to není diesel, chtěl jsem turbičko přímo na vypinač jako je např. u imprezy WRX N14. jeden mi nabizel i dusík ale to by musel cely motor překopat kované písty a pod, to by byla tak investice na 100 000. ale na to kašlu to raději mám v planu si ještě koupit nisan 350Z. ale na to si počkam ještě..
jinak máte tady někdo upravené motory??