Zdravím kolegovia po dlhej dobe.
Ja len aby ste vedeli:
Nepodarilo sa mi zreklamovať vadu karosérie, konkrétne
slabej antikoróznej ochrany karosérie, ktorá po narušení laku ihneď koroduje. (VRAJ OBOJSTRANNĚ ZINKOVANIE
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
) Žiaľ chemický posyp je v zimných mesiacoch v našich zemepisných šírkach bežný, teda oderkom od kamienkov sa predísť nijako nedá, čoho následkom mám auto z predu do zabu, z prava do ľava úplne "pehaté". Na svetlo modrej metalíze je to žiaľ do očí bijúce.
Stanovisko importéra: Konkrétne vozidlo je v prevádzke v silne kyslom prostredí, ktoré vytvárajú Košické železiarne, čo je teda dôvodom toho, že koroduje !:
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Naozaj dlho som podobnú blbosť nepočul.
Na otázku smerovanú
garančnému technikovi v servise: prečo moje dvojročné auto hrdzavie a to druhé 1,5 ročné stojace vedľa neho na parkovisku nie (rovnako obité kamienkami až na plech ako to moje) mi garančný technik p. GREGOR odpovedal, že to moje auto bolo zasiahnuté ostrými kameňmi a to druhé okrúhlymi.
Že sa starý pán nehanbí a nebojí robiť zo svojich zákazníkov somárov.
Z iných zdrojov blízkych Hyu.... SR som sa dozvedel, že turci mali vo výrobe v prvom štvrťroku 06 na páse časté výpadky zinkovacej haly, čo odpovedá tomu že naše auto (medzi prvými z novej modelovej rady Accent v EU vyrobené v roku 2006) koroduje silno, a iné mladšie nekorodujú vôbec.
Čo ma však prekvapilo je to, že Hyundai Slovensko má medzi svojimi zamestancami Experta na kyslé dažde a druhého Experta na cestný posyp. Je to však smrteľná kombinácia pre zákazníka, ktorý už po roku reklamoval koróziu lacného malého auta za 450 tis SK (nech nejem) !!
Ako riešenie mi bolo ponúknuté kompletné lakovanie karosérie v servise MAZDA na
moje náklady. Mazda vraj lakuje pre Hyundai...
Evidentne sme trafili zlý kus, no následky nech nesie importér a nie moja peňaženka. [/b]