Stránka 4 z 11

Napsal: 22 kvě 2008, 23:54
od Mikro
vlastaFR píše:mexican. nesirim paniku. precti si o tom neco, o tech zazracnych turbech a vstrikach :arrow: a jejich zivotnosti
jen tu pisu co uz vim, nemam proc si vymejslet :wink:
najazdene na ochcavke f tedeiiiiii 240t km a nic neodislo.
ochcavka jazdi dalej ma uz urcite tak 350t km a nic.

ked budem mat prvy problem s CRDi budem riesit, dovtedy vobec nerozmyslam co moze odist. :idea:

Napsal: 23 kvě 2008, 15:52
od rastos
Tak na to sluzobnom CRDi bolo opat odidene vstrekovacie cerpadlo (tentokrat ina jeho cast) a aj vstreky uz boli zle (ale mohlo ich urychlit aj to pokazene cerpadlo). Cerpadlo opravene, vstreky zrepasovane, auto slape ako hodinky.
Oktavka ma uplne iny system, nie Common-rail. Preto aj vydrzi viac, to len pre systemy C-R sa hovori o zivotnosti cca do 150.000 km, potom uz nieco treba opravit (cest vynimkam).

Napsal: 28 kvě 2008, 16:44
od CzechJoker
David C3 píše:takže jak to čtu ve 150tis km dam za vstřiky 25tis kč???
To záleží na mnoha faktorech a nedá se to takhle paušalizovat a už vůbec ne vyvolávat paniku. Optimální je auto za tři roky poslat do světa a koupit nové, s tvým nájezdem kilometrů to tak nějak +/- vyjde na tuhle hodnotu.

Výdrž motora

Napsal: 28 kvě 2008, 16:58
od Mirci BB
Naftu tankujem vyhradne na pumpach (ziadna z pod ruky) pri tankovani pridavam aditiv. Viac opatreni bohuzial neviem urobit a teda dufam, ze to moje auticko nieco vydrzi. Zivotnost vstrekov dufam predlzim na maximum a turbo - uvidime. Mam ho cca 4 mesiace a najazdenych 17800 km.

Re: Výdrž motora

Napsal: 29 kvě 2008, 07:29
od David C3
Mirci BB píše:Moj kamarat ktorý pracuje v servise Hyundai ma upozornil na fakt, ze systemy Comon rail su nachylne na nekvalitnu naftu. Samozrejme som si to vzal k srdcu a naftu tankujem vyhradne na pumpach (ziadna z pod ruky) pri tankovani pridavam aditiv a sem tam pridam aj pripravok na precistenie palivoveho systemu. Viac opatreni bohuzial neviem urobit a teda dufam, ze to moje auticko nieco vydrzi. Zivotnost vstrekov dufam predlzim na maximum a turbo - uvidime. Mam ho cca 4 mesiace a najazdenych 17800 km.
máš naftu?? jinak ve Zlíně stojí nafta verva Diesel 38,- !!!!!!!!!!!!!!!

Re: Výdrž motora

Napsal: 29 kvě 2008, 13:53
od Mirci BB
David C3 píše:
Mirci BB píše:Moj kamarat ktorý pracuje v servise Hyundai ma upozornil na fakt, ze systemy Comon rail su nachylne na nekvalitnu naftu. Samozrejme som si to vzal k srdcu a naftu tankujem vyhradne na pumpach (ziadna z pod ruky) pri tankovani pridavam aditiv a sem tam pridam aj pripravok na precistenie palivoveho systemu. Viac opatreni bohuzial neviem urobit a teda dufam, ze to moje auticko nieco vydrzi. Zivotnost vstrekov dufam predlzim na maximum a turbo - uvidime. Mam ho cca 4 mesiace a najazdenych 17800 km.
máš naftu?? jinak ve Zlíně stojí nafta verva Diesel 38,- !!!!!!!!!!!!!!!

Som po nocnej asi preto to nechapem :-D

Re: Výdrž motora

Napsal: 29 kvě 2008, 20:59
od CzechJoker
Mirci BB píše:
David C3 píše:
Mirci BB píše:Moj kamarat ktorý pracuje v servise Hyundai ma upozornil na fakt, ze systemy Comon rail su nachylne na nekvalitnu naftu. Samozrejme som si to vzal k srdcu a naftu tankujem vyhradne na pumpach (ziadna z pod ruky) pri tankovani pridavam aditiv a sem tam pridam aj pripravok na precistenie palivoveho systemu. Viac opatreni bohuzial neviem urobit a teda dufam, ze to moje auticko nieco vydrzi. Zivotnost vstrekov dufam predlzim na maximum a turbo - uvidime. Mam ho cca 4 mesiace a najazdenych 17800 km.
máš naftu?? jinak ve Zlíně stojí nafta verva Diesel 38,- !!!!!!!!!!!!!!!

Som po nocnej asi preto to nechapem :-D
První polovina dotazu se ptá, zda-li máš motor na naftu, nebo na benzín.
Druhá polovina komentuje fakt, že ve Zlíně mají o tři koruny dražší naftu Verva, než ve zbytku republiky České. Na Slovensku Benzina pumpy nemá, Vervu tam nenajdeš.

Aditiva nepoužívám, naftu čerpám skoro výhradně u Benziny, občas Ono nebo Unicorn. Špatnou zkušenost mám z naftou Shell.

re:

Napsal: 29 kvě 2008, 21:09
od Mirci BB
No uz som sa nato vyspal ... tak teda ... ano mam naftaka a k druhej veci len tolko molha by ta nafta ist dole.

Re: re:

Napsal: 29 kvě 2008, 21:35
od David C3
Mirci BB píše:No uz som sa nato vyspal ... tak teda ... ano mam naftaka a k druhej veci len tolko molha by ta nafta ist dole.
jj asi sem se blbě zeptal :-) jinak kolik stojí u vás na sk??

2: czechjoker: proč jsi nebyl spokojený ze shellkou???

Napsal: 29 kvě 2008, 21:51
od peaty
No u nas na Slovensku je nafta neskutocne draha. V Trnave stoji 44,20 Sk/l :cry: . Tu sa ani neoplati tankovat, v TT su hadam najdrahsie pohonne latky z celeho Slovenska...
Inak dobre isla ta nafta hore, este minule leto som tankovaval naftu za 36,20 Sk/l... Za ani nie rok pekny rozdiel :cry:

Re: re:

Napsal: 29 kvě 2008, 21:54
od CzechJoker
David C3 píše: 2: czechjoker: proč jsi nebyl spokojený ze shellkou???
Kromě mizerné obsluhy a zlodějské ceny mi tehdy hópla spotřeba skoro o litr nahoru.

Napsal: 30 kvě 2008, 10:56
od calvin
Chlapi, poradte mi kde zohnat ten VIF super diesel aditiv, chcel by som to vyskusat.

Napsal: 30 kvě 2008, 11:20
od DanyII
Calvin, skus niekde na slovnafte, ja som ho zohnal v TT na Nitrianskej

Napsal: 30 kvě 2008, 11:33
od calvin
Dany, diky za tip

Re: výdrž motoru 1,5 CRDi

Napsal: 25 pro 2008, 20:27
od Petusko73
http://www.atmag.sk/clanky/predstavujem ... a-16-crdi/
Celkom zaujímavý článok. Je to síce o 1,6 CRDI ale podstata je tá istá. Možno po nejakom čase zase naberiem odvahu to chipnúť.