Ok. Jestli myslíš tu 118kW v Ibize,tak ta má jen pro přesnost 0-100km/h za 7,6s,ale právě proto,že jak psali kluci,je to lehký(1215kg) miniprdítko,oproti na předek přetíženému Passatu(1529kg/1585kg kombi).Jedna z velkých nevýhod nafty-přetížené předky aut a tím i negativně poznamenané jízdní vlastnosti.Vzpomínal jsi Swift-vynechám hoooooodně dlouho přesluhující minulou verzi(základ v 80-tých letech),ale ten současný brouček s 1,6l/92kW(a to nemá žádné turbo)-jede 100km/h za 8,9s-díky právě nízké hmotnosti a živosti benz.motoru(1105kg).Nemám rád,když automobilka dělá legendu z něčeho,co jí ani náznakem není a vtlouká to do lidí tak dlouho až tomu začnou věřit.Třeba vůbec nedovedu pochopit,proč i v roce 2008 montuje Škodovka do těžkého Superbu klenot VW- 2,0l motor s výkonem 85kW a 8 ventily nebo do Octavie 2 motor 1,4l s 59kW/váha 1305kg(v O1 má ten stejný výkon dokonce 55kW)-to už jsou parodie na auta.jandaxx píše:No já psal právě o motoru 103kw. U 1.9 tdi je to něco jiného. Teda mimo verze 118kw. ta fakt jede. kILO DĚLÁ ZA 7,2. Já nafťáky neobhajuji. Smrdí a čmoudí. Jsem benzínový, mám rád točivé motory.
Na druhé straně je pravda,že to tady s těmi výkony někdy kluci opravdu přehánějí .Ne každý a ne vždy chce závodit. Stejně tak souhlasím s Mexicanem,že zrychlení je super věc,ale rozumě vzato,pro nákup auta bude asi mít většina lidí jiná hlavní kritéria(spotřeba,prostor,výše pojistky,servisní náklady,vzhled),jejichž příznivé hodnoty využijí vícekrát za den,než sprint na semaforech.