Stránka 4 z 5

Napsal: 20 kvě 2008, 14:14
od Borek
jandaxx píše:No já psal právě o motoru 103kw. U 1.9 tdi je to něco jiného. Teda mimo verze 118kw. ta fakt jede. kILO DĚLÁ ZA 7,2. Já nafťáky neobhajuji. Smrdí a čmoudí. Jsem benzínový, mám rád točivé motory.
Ok. :wink: Jestli myslíš tu 118kW v Ibize,tak ta má jen pro přesnost 0-100km/h za 7,6s,ale právě proto,že jak psali kluci,je to lehký(1215kg) miniprdítko,oproti na předek přetíženému Passatu(1529kg/1585kg kombi).Jedna z velkých nevýhod nafty-přetížené předky aut a tím i negativně poznamenané jízdní vlastnosti.Vzpomínal jsi Swift-vynechám hoooooodně dlouho přesluhující minulou verzi(základ v 80-tých letech),ale ten současný brouček s 1,6l/92kW(a to nemá žádné turbo)-jede 100km/h za 8,9s-díky právě nízké hmotnosti a živosti benz.motoru(1105kg).Nemám rád,když automobilka dělá legendu z něčeho,co jí ani náznakem není a vtlouká to do lidí tak dlouho až tomu začnou věřit.Třeba vůbec nedovedu pochopit,proč i v roce 2008 montuje Škodovka do těžkého Superbu klenot VW- 2,0l motor s výkonem 85kW a 8 ventily :shock: nebo do Octavie 2 motor 1,4l s 59kW/váha 1305kg(v O1 má ten stejný výkon dokonce 55kW)-to už jsou parodie na auta. :(
Na druhé straně je pravda,že to tady s těmi výkony někdy kluci opravdu přehánějí :D :wink: .Ne každý a ne vždy chce závodit. :wink: Stejně tak souhlasím s Mexicanem,že zrychlení je super věc,ale rozumě vzato,pro nákup auta bude asi mít většina lidí jiná hlavní kritéria(spotřeba,prostor,výše pojistky,servisní náklady,vzhled),jejichž příznivé hodnoty využijí vícekrát za den,než sprint na semaforech.

Napsal: 20 kvě 2008, 14:35
od draceq
Zlatá slova, Borku. Zasloužíš šnycl :D

Napsal: 20 kvě 2008, 14:36
od Mexican
Borek: mas recht s tym spektrom otacok... a plne s tebou suhlasim, ze CRdi je na vyrovnanu jazdu... preskoloval som sa na naftu asi 10 000 km, chce to vacsi prehlad ako s benzinom.... kolona sa da predbiehat na 5 (pri 90kmh... a tych 1000 otacok sposobi ze pri 3200 mas cca 135km/h co je uz na predbiehanie na landstrasse aj dost ;-) takze to chce len iny system jazdy.. ak viem, ze mi staci 120km/h podradim na 4, ak budem potrebovat rychlost proste to predbehnem na 5ke.. a prave ten narast ryxlosti od 100 do 160 je u 81kw CRDi fakt paradny

Napsal: 20 kvě 2008, 14:54
od jandaxx
Borek píše:
jandaxx píše:No já psal právě o motoru 103kw. U 1.9 tdi je to něco jiného. Teda mimo verze 118kw. ta fakt jede. kILO DĚLÁ ZA 7,2. Já nafťáky neobhajuji. Smrdí a čmoudí. Jsem benzínový, mám rád točivé motory.
Ok. :wink: Jestli myslíš tu 118kW v Ibize,tak ta má jen pro přesnost 0-100km/h za 7,6s,ale právě proto,že jak psali kluci,je to lehký(1215kg) miniprdítko,oproti na předek přetíženému Passatu(1529kg/1585kg kombi).Jedna z velkých nevýhod nafty-přetížené předky aut a tím i negativně poznamenané jízdní vlastnosti.Vzpomínal jsi Swift-vynechám hoooooodně dlouho přesluhující minulou verzi(základ v 80-tých letech),ale ten současný brouček s 1,6l/92kW(a to nemá žádné turbo)-jede 100km/h za 8,9s-díky právě nízké hmotnosti a živosti benz.motoru(1105kg).Nemám rád,když automobilka dělá legendu z něčeho,co jí ani náznakem není a vtlouká to do lidí tak dlouho až tomu začnou věřit.Třeba vůbec nedovedu pochopit,proč i v roce 2008 montuje Škodovka do těžkého Superbu klenot VW- 2,0l motor s výkonem 85kW a 8 ventily :shock: nebo do Octavie 2 motor 1,4l s 59kW/váha 1305kg(v O1 má ten stejný výkon dokonce 55kW)-to už jsou parodie na auta. :(
Na druhé straně je pravda,že to tady s těmi výkony někdy kluci opravdu přehánějí :D :wink: .Ne každý a ne vždy chce závodit. :wink: Stejně tak souhlasím s Mexicanem,že zrychlení je super věc,ale rozumě vzato,pro nákup auta bude asi mít většina lidí jiná hlavní kritéria(spotřeba,prostor,výše pojistky,servisní náklady,vzhled),jejichž příznivé hodnoty využijí vícekrát za den,než sprint na semaforech.
Tak pozor. Do O1 se jednu dobu montoval i motor 1,4 44kw - stejný jako do Fabie. Na klice 3 ložiska ala Škoda 120. A to bylo opravdu akcelerační peklo.

Staré motory 1,9 66kw jsoun opravdu osmiventilové a mají rotační čerpadlo.

Napsal: 20 kvě 2008, 18:26
od dzakobo
no koukam,ze jsem tu odstartoval docela pekelnou debatu....nemelo to mit za nasledek,jestli je passat rychlejsi nez accent...je jasny,ze novy motory je trosku neco jineho...mame doma 1.9tDi Renault Scenic a novou 307 1,6 a ja mam accenta a u kazdyho auta je znat, ze je to proste jiny salek caje...chtel jsem jen zjistit, jak je na tom muj motor..protoze mi prijde na 1.3 docela hodne zivy a jede pekne...holt kdyz jsme v tom trebas 4,tak uz je to slabota, ale ve 2 + nejaky ty tasky,tak to jede super :) chystam se do mimone a chtel bych si zkusit nejaky sprinty, tak abych mel aspon nejakou sanci nekomu to vosolit.. :o)ale krom toho, accent jede pekne, ale absence turba je tam fakt znat...s turbem by to byla pekna raketa!!nejakych cca 1100kg a 63kW na takovy auto mi prijde super. Nic proti skodovkam, ale Fabia 1.2 a ani 1.4 mi pri jizde na paska pole (ty co jsou ze severnich cech budou vedet)tak mi nedala...a mastili jsme to oba!! :D

Napsal: 20 kvě 2008, 19:58
od Fiko
Ked sme uz pri tom Passate, tak aj ja som dal na semafore Passat :D (Kia Rio II 71kW)

Napsal: 20 kvě 2008, 20:48
od super.soso
Ono je to dost tazke povedat ze co je lepsie. Nove diesle maju v sebe turba co z nich robi docela pruzne auta...sice u TDI motorov je krutiaci moment iba pri urcitych otackach,v tom je CRDI lepsie lebo mata tah vo vacsom spektre otacok. Napriklad Kia ceed 1.6 90k sa javi byt slabe auto ale vo svojom spektre otacok zatahuje slusne, potom sice pridu vysoke otacky kde to uz netaha a tam ma zase benzin navrh. Moj svagor ma octavku 1.9tdi 81kw ked sme si na dovolenku(daco ako styhacia jazda) som mu obcas nestihal. Ja si idem 100km/h na 3 on musi mat 4 lebo na 3 je uz v prdeli. Ja ked obieham auto/a tak si tam dam taky prevod aby som mal otacky nad 3500ot/min a frcim si. U diesla musis mat otacky v spektre kde mas najvyssi tah inac to nema zmysel. Raz dom sa drzal jedneho tymka medzi mestom,on mal fabiu 1,4 74kw. Som sa ho drzal ale potom odbacal tak som nemohol skusit kde su limity. :D

Napsal: 20 kvě 2008, 21:31
od Samuel
ale myslim ze momentalne by sa to dalo nazvat nie hyundai club, ale zhodme tych fasounov nemcov sak robia len tazke diesle :lol: :lol: ale ne, uznavam aspon ich spotrebu. Ale myslim, podla mna, su moderne diesele dobre ale fandim japoncom co sa tohto tyka :wink:

Napsal: 20 kvě 2008, 21:48
od Selshig
to jandaxx: takže 103kW 2,0TDI to je.....

Napsal: 20 kvě 2008, 22:20
od super.soso
Samuel píše:ale myslim ze momentalne by sa to dalo nazvat nie hyundai club, ale zhodme tych fasounov nemcov sak robia len tazke diesle :lol: :lol: ale ne, uznavam aspon ich spotrebu. Ale myslim, podla mna, su moderne diesele dobre ale fandim japoncom co sa tohto tyka :wink:

Japonci ked zancnu daco robit tak to stoji zato. Novy diesel od hondy je skvela vec,nazval by som to vysokootackovy diesel. Ma staly tah az do hranice 5000ot/min. Mojim snom je auto Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177koni, som sa v tom viezol a to je motor jak hrom. Ked bude dost penazi tak acccent pojde do sveta a zo sveta pride avensis.

Este daco k TDI, ten motor sa moze tocit kolko chce a spotreba nepreskoci 6,5litra/100km. Co je uctihodna vec. :D

Napsal: 20 kvě 2008, 22:31
od Samuel
super.soso píše:
Samuel píše:ale myslim ze momentalne by sa to dalo nazvat nie hyundai club, ale zhodme tych fasounov nemcov sak robia len tazke diesle :lol: :lol: ale ne, uznavam aspon ich spotrebu. Ale myslim, podla mna, su moderne diesele dobre ale fandim japoncom co sa tohto tyka :wink:

Japonci ked zancnu daco robit tak to stoji zato. Novy diesel od hondy je skvela vec,nazval by som to vysokootackovy diesel. Ma staly tah az do hranice 5000ot/min. Mojim snom je auto Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177koni, som sa v tom viezol a to je motor jak hrom. Ked bude dost penazi tak acccent pojde do sveta a zo sveta pride avensis.

Este daco k TDI, ten motor sa moze tocit kolko chce a spotreba nepreskoci 6,5litra/100km. Co je uctihodna vec. :D
Ano Avensis 2,2 D4D to je baaaaaaaabika...........brachanec ma 2,2 avensis ale tu 125 konovku a nevie si to vynachvalit. Moj sen novy accord 2,2 D, dat to spravit manikom do profituning :wink:
Ano co sa tyka TDi tak na Octavia kombi 1,9 TDi 2004, som robil neskutocne veci po meste vytacal brzdil vselico a priemerna po 250 km nepreskocila cez 8,3 litra.............takze tak.......ale to som robil ozaj prasaciny na tom.......sak firemnee :lol: :lol:

Napsal: 21 kvě 2008, 07:05
od Selshig
http://www.novinky.cz/clanek/140312-fia ... kruhy.html
tak tohle yb vyklepalo na cestě snad uplně všechno:D možny i ty passaty :lol: :lol:

Napsal: 21 kvě 2008, 13:14
od jandaxx
Selshig píše:to jandaxx: takže 103kW 2,0TDI to je.....
Dík za informaci. Jsem celkem překvapen. Po tom co jsem viděl toho Swifta, který má opravdu dobrý motor, bych to nečekal. Ještě je zde možnost, že je soused kopyto, to ale nedokážu posoudit.

Napsal: 21 kvě 2008, 13:36
od Selshig
no ten určitě neni jelikož to co on děla s autem tak po něm bych auto kupovat nechtěl...

0-100

Napsal: 21 kvě 2008, 16:40
od PINGYO
TAK MY TO NEDALO A ZKOUSEL SEM V NOCI A UDELAL SEM TO ZA 10,5 SEC.