Stránka 4 z 17
Napsal: 31 led 2007, 20:01
od martin tuscon
Tak spojka se odvzdušnila a prej to bude dobrý
Ale nebude, něco se muselo pos... pač pro nic za nic se tam vzduch nedostal. Stejně ještě něco neměli tak tam stejně zase pojedu, sem tam imrvere vůbec mě to nebaví. Jenom toho času!!!
Čelní sklo
Napsal: 02 úno 2007, 21:44
od Joe # 13
Před měsícem jsem si nechal vyměnit v autorizovaném servisu čelní sklo. Na straně u řidiče se teď začalo ozývat klepání, které se objevuje při nerovnosti vozovky. Zvuk jsem se snažil lokalizovat, ale marně. Vnitřní plasty v okolí skla jsem vyloučil.
Je možné, že se sklo mohlo v nějakém místě utrhnout, mírně sklouznout a při nerovnostech začíná narážet do karoserie??? Máte někdo podobnou zkušenost ???
Vyříznout, předělat???
Re: Čelní sklo
Napsal: 02 úno 2007, 22:32
od ivan
Nech si to skontrolovat kde Ti to dělali,je možné ,že se to někde odlepilo,být tebou ,tak tam zajedu co nejdříve,protože až jednou fakt to dostane pořádnej drcanec,tak Ti praskne a jinak vyříznout a znovu přilepit! Ať si to chlapci z opáknou ještě jednou a lépe!
Napsal: 06 úno 2007, 09:53
od martin tuscon
Je to pravděpodobně vadnej váleček co je nad převodovkou.
Napsal: 14 kvě 2007, 14:17
od servo
Meral som rozdiel medzi nameranymi "km" Tucsonom 2.0 benz. a GPS:
- Tuc = 76,4 km
- GPS = 79,4 km
- rozdiel = 3km, teda v skutocnosti presiel o 3km viac
- Tuc. zapisuje vzdialenost o cca 4% menej, nez je skutocnost!
Takze, pokial spravne rozmyslam, tak aj pri vypocte skutocnej spotreby pri pouziti kilometrovnika v Tuc., ste presli o 4% viac km, teda spotreba je o 4% mensia. zeby konecne nejake potesenie?
Takze, ak Vam vychadza spoteba 10, tak je to o 0,4 l menej = 9,6.
Este 1 postreh: psssssst, pri predaji bude mat vlastne nabehane viac xexe
, napr. pri 100.000 km ma v skutocnosti 104.000 km
Tuson pazvuky
Napsal: 29 kvě 2007, 09:00
od Patrick Marek
Pazvuky při 1800-2200ot,informace pro lidi kteří mají stejný problém.Auto při akcelerasi začne chrastit po 60000tic je stav neunosný připadá mi že zasebou tahám řetěz.Odpověď v servisu už desátý měsíc pořád stejná.(Jednáme z Koreou).Na 65000 pazvuky se ozívají už nejenom za jízdy ale i při startování na volnoběh při poslechu to jde z převodovky nebo ze spojky.70000tis chrastění se ozívá samovolně při nastartovaném motoru nezávysle jestli jste v autě nebo ne pomůže vymáčknutí spojky.Při jízdě mezi jednotlivímy stupni neuvěřitelný rachot .Vyjádření servisu opět jednáme z Koreou,korejci tu mají zaplacený hotel a jiné pohádky.Dne 23.5 2007 mi dochází trpělivost a předávám vše právnímu odďelení DAS.Pokud máte stejné problemy uvítám radu i poradím jak se vše vyvíjí .Evidentně se jedná o výrobní vadu to my bylo zděleno v servisu udajně namontovai do třech aut nové spojky ale osobně si myslím že jde opět o hru na čas.Patrick Marek
marekpat@gmail.com
Napsal: 29 kvě 2007, 12:08
od martin tuscon
Mě tu spojku měnili několikrát i spoustu jinejch dílů, viz mé příspěvky. Pravník to zkoušel, ale pokud můžeš vozidlo řádně užívat tak máš smůlu. A co se týče hluku tak řeknou, že to nebrání užívání a ty dokaž, že jo, že tě to se.. a že jsi to ty kdo to musí poslouchat. Je to ksindl, hlavně aby si udělali čárku za další prodaný auto.
Rachtání
Napsal: 01 čer 2007, 20:25
od Joe # 13
Co se týče rachtání, tak pazvuky se zcela jistě derou z převodovky.
Z výroby maj daný ozubený kola nějakou toleranci ( náběhové úhly zubů ) a je možné, že se sešla sada kol s větší vůlí právě u tebe v převodovce.
To rachtání je jen v zátahu z nízkých otáček. Není to ale jen u Hyundaie. Měl jsem tu čest se stím setkat i u MB Vita. Asi bych vyzkoušel jiného výrobce olejů do převodovky, případně viskozitu.
Napsal: 10 čer 2007, 14:01
od Ok3y
Mam ten samy problem a je pravda ze mam najeto akorat 60tis km. V servisu mi rekli ze to je lamela a ze ji prave testuji na par Tucsonech v CR a do mesice mi to na zaruku vymeni.
To ze zmizi to traktoreni pri volnobehu bych veril ze se tim vyresi, ale pochybuju ze to bude mit vliv na ten zvuk pri zatahu v nizkych otackach
Tucson pazvuky
Napsal: 02 črc 2007, 23:10
od Patrick Marek
Jeden dopis od právníka a deset měsíců trápení je fuč.Vyměněná spojka a spojkové ložisko a je po rachtání jak na volnoběh tak i v zátahu najeto zatím 2000km.Jinak budou každý měsíc volat jestli je vše vpořádku.Patrick
Napsal: 25 črc 2007, 17:26
od maroš
Mám ten istý problem s tým pazvukom na Tuscone a v servise si s tým nevedeli rady a pozerali aj spojku a tvrdili že je v poriadku.Tá spojka čo Ti menili je nejaká novinka ,pretože na tomto fóre som čítal že výmena
spojky ten problém neodstránila(myslím že to písal martin tuscon).Daj prosím vedieť,idem budúci týždeň do servisu ,aby som vedel argumentovať.
Tvrdost podvozku
Napsal: 08 led 2008, 16:33
od Cody
Zdravím, rád bych se zeptal na subjektivní pocity z tvdosti podvozku a účinnosti tlumičů, jelikož ten můj tucson skáče jako koza. Stav se o malinko zlepšil se zimními pneumatikami, ale stejně, když pak přesednu do oktávky, tak je to neporovnatelné!!
Máte někdo podobné zkušenosti a nebo nevíte, co s tím? Zajet přezkoušet tlumiče? Stav trvá již od začátku, co jsme auto pořídíli (asi 2 roky zpět) díky
Napsal: 08 led 2008, 17:07
od kačer
Nechápu , nemám takové pocity .
Vyhovuje mi nastavení podvozku .
Napsal: 08 led 2008, 21:24
od bernard.kratochvil
nevím, vůbec se mi nezdá a ani mě to nenapadlo, že by to snad bylo tvrdé. Zdá se mi to docela dobré. Asi bych si zajel do servisu. Já s tím občas jedím i po polních cestách a rychle, a měl jsm spíše pocit, že je to odpružené slušně.
Napsal: 23 led 2008, 19:43
od Cody
Děkuji moc za reakci, 1.února jdu na dvouletou prohlídku, určitě jim o tom řeknu...
kdyby se ještě někdo přidal s hodnocením kvality a nastavení podvozku, budu jedině rád...