Stránka 4 z 13

Napsal: 07 dub 2007, 17:03
od KMBlendi
Samozřejmě že ta jednotka to umí, záleží taky na roku výroby ale na lantře 99 funguje vyblikávání kodu na MIL kontrolce. Ta vám vyblíká 4místný DTC kod kterým diagnostikujete ci se jednotce nelíbí...A funguje to tak že propojíte na více jak 2sekundy vývod L-line se zemí na DLC konektoru.tj..vývody 15 a 4.

Diky za rady,

Napsal: 07 dub 2007, 17:17
od PremekC
ja s tim nemam zadne zkusenosti. Nevite prosim, kde najdu ty kody? Jestli dobre rozumim, tak musim nejprve propojit ty kontakty a pak klickem zapalovani vytukat nejaky kod, neco jako kdyz chci obejit imobilizer? Je to prosim nekde popsano? Predem dekuji, PremekC

Napsal: 07 dub 2007, 18:24
od bigosp
http://item.express.ebay.com/ws/eBayISA ... ANDISING=1

Vozím ho v autě pořád. Pokud máte známé ve světě :

USA 1500 Kč
Polsko 2500 Kč
ČR 3600 Kč

Naprosto totožné balení, mám ho za 1500 Kč i s poštovným a balným v rámci USA a funguje to.

Na požádání pomohu komukoli v okolí.

Napsal: 07 dub 2007, 19:26
od ivan
KMBlendi píše:Samozřejmě že ta jednotka to umí, záleží taky na roku výroby ale na lantře 99 funguje vyblikávání kodu na MIL kontrolce. Ta vám vyblíká 4místný DTC kod kterým diagnostikujete ci se jednotce nelíbí...A funguje to tak že propojíte na více jak 2sekundy vývod L-line se zemí na DLC konektoru.tj..vývody 15 a 4.
Chlapci návod je to dobrej,ale ne na všechny typy a ještě k tomu zapomínáte na to,že některý modely prostě check engine nemají!! :shock: :?
Já mám Sonátu r..v 1997 a tajně sem doufal,že už bude mít OBDII,ale k mému zděšení má ještě mitsubishi konektor na OBDI!! :shock: :?
No ale kabel už mám postavený,tak sem zvědav jestli to bude fakčit!! :)
Ps Check Engine taky nemám!! :cry: Už jsem koukal po kabelech a ani to není napojené!! :? Takže nějaké vyblikávání kodu je pro mě zbytečné!! :cry:

Napsal: 08 dub 2007, 12:11
od KMBlendi
No taky jsem neměl Check Engine až do doBy když jsem rozdělal paluBku a zjistil že stačí přidat žárovky co tam Byly zaslepené..ale jak na jakým modelu to je fakt...KaBel jsem si taky postavil ale nedokážu se spojit s jednotkou..aBsolutně neodpovídá na žádný povely a to už jsem zkoušel x programu..Hyundai má zřejmě nějaký specifický protokol resp adresy jednotek..pokud se vám to podaří dejte vědět s jakým softem ,jakou adresu a protokol jste použili..dík..
PS: ty kody na vyBlikávání jsou nekde na netu ..už nevím kde ale na strankách http://www.accent-club.ru..

Napsal: 08 dub 2007, 12:19
od KMBlendi

Chybove kody

Napsal: 08 dub 2007, 12:58
od PremekC
Diky za kody,
jeste bych prosil o potvrzeni, jak to z te jednotky vyblikat. Opravdu staci jenom propojit ty 2 koliky konektoru a ono to na mne zacke poblikavat? Pocitam pocet bliknuti jako prvni cislici, pak bude pauza, pak druha cislice atd? A cisla zacinaji zleva nebo zprava?

"A funguje to tak že propojíte na více jak 2sekundy vývod L-line se zemí na DLC konektoru.tj..vývody 15 a 4."

A preji hezke Velikonoce!

Napsal: 08 dub 2007, 14:55
od KMBlendi
Zapneš zapalování a pak ty vývody zkratuješ na 2,5 až 7 s. pak se začne vyblikávat kod pro začátek vyblikávání .Poté zase zkratneš a začne se vyblikávat kod chyby ..a opakuješ to až se vyblikaj všechny..potom opět následuje kod pro konec relace.. vyblikává to z leva tuším.. a mezi číslama jsou 2 vteřiny přestávka..zkus to a uvidíš..duležitý je mít ten DLC konektor..

Napsal: 08 dub 2007, 16:03
od PremekC
Diky. PremekC

sviti Checkengine

Napsal: 22 kvě 2007, 11:52
od mata
KMBlendi píše:No taky jsem neměl Check Engine až do doBy když jsem rozdělal paluBku a zjistil že stačí přidat žárovky co tam Byly zaslepené..ale jak na jakým modelu to je fakt...KaBel jsem si taky postavil ale nedokážu se spojit s jednotkou..aBsolutně neodpovídá na žádný povely a to už jsem zkoušel x programu..Hyundai má zřejmě nějaký specifický protokol resp adresy jednotek..pokud se vám to podaří dejte vědět s jakým softem ,jakou adresu a protokol jste použili..dík..
PS: ty kody na vyBlikávání jsou nekde na netu ..už nevím kde ale na strankách http://www.accent-club.ru..

Me v posledni dobe sviti CheckEngine kazdou chvili. Byl jsem v servisu za posledni pulrok 4-5x a pokazde rikaj ze je to spatnym palivem. me se to ale nezda, protoze v posledni dobe beru Shell a stejnak se to zase rozsviti.
Jeden servisak mi rekl, ze je zbytecne za nim jezdit, ze to po 60km zhasne.
No rozsvitilo se mi to v pulce cesty po dalnici Brno-Praha, zrovna kdyz jsem vyjel z odpocivadla. A sviti mi to uz 3 dny. Pokazde mi reknou ze mam nabrat lepsi benal. Jinak auto jede dobre.
Uz nevim co s tim, aj jsem premyslel koupit si diagnostiku a resetovat si to sam.. ale chtelo by to odhalit pravy problem.

Mohl by mi s tim nekdo poradit?
Diky

diagnostika

Napsal: 22 kvě 2007, 12:04
od PremekC
Ale vzdyt tam je uchovan chybovy kod, v servisu ho musi precist a z nej zjistit pricinu? Proto tam ta diagnostika je! Kde je ten servisak, abych se mu vyhnul?

Napsal: 22 kvě 2007, 13:36
od mata
Podle kodu je to pry spatna smes, zatim jsem natankoval jednu nadrz shell a rozsvitilo se to zase... tak nevim jestli az po 3 nadrzich zajet do servisu znovu at to resetuji, nebo se to zhasne samo...

Janak jednou se stavalo ze v zatackach se rozsvecoval Check Engine, ale ted to snad nedela.

Napsal: 22 kvě 2007, 13:49
od PremekC
Tak nekde spatne vyhodnoti, ze je benzin spatny, kdyz je evidentne OK. Ale odkud jde ta informace, se pouze dohaduji. Nepredpokladam, ze by tam bylo cidlo, ktere zkouma kvalitu benzinu v nadrzi. Skoro bych si tipnul na vadne udaje z lamda sond, a elektronika pak neni schopna nastavit spravne slozeni smesi. Na to by ale meli v servisu prijit.

Napsal: 08 lis 2007, 22:42
od kibut
Prosim vas PORADTE, som z toho jelen. Mam OBD-I alebo OBD -II ???? A kde sa nachadza konektor ?
VDAKA
:cry:

Napsal: 09 lis 2007, 14:06
od mata
PremekC píše:Tak nekde spatne vyhodnoti, ze je benzin spatny, kdyz je evidentne OK. Ale odkud jde ta informace, se pouze dohaduji. Nepredpokladam, ze by tam bylo cidlo, ktere zkouma kvalitu benzinu v nadrzi. Skoro bych si tipnul na vadne udaje z lamda sond, a elektronika pak neni schopna nastavit spravne slozeni smesi. Na to by ale meli v servisu prijit.


Tak v servisu mi řekli, že jsou to obě lambdy- takze asi 5tis :o .. no pěkny.. Servisák mi řekl, že před tím ty hodnoty byly plus minus dobré, že to mohlo být i palivem, ale teď to ukazuje místo nějakého čísla 300 nebo 500(doufám, že si to dobře pamatuju), tak teď to ukazuje záporné nebo šíleně malé hodnoty. Takže mě čeká výměna lambdasond..
Jinak používám taktiky, že přes noc odpojím baterku a pak kontrolka zhasne... Dokud se nerozsvítí, takmam spotřebu 6,9litru na dálnici, když to nešetřím, ale v momentě, když se rozsvítí, se mi zvedne na 10-12litrů a má to horší tah. Prostě Accentík 2000 potřebuje lambdy :-(